Netj Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Hei! Jeg kommer fra Kina, og jeg har aldri 'ski' før. Jeg liker å prøve det her. Men er det noe plassen jeg kan låne 'ski equipments'? Fordi jeg vet det er dyr å kjøpe det. Kansje det er bedre å låne noen først, på grunn av jeg vet ikke om jeg kan/liker ski Eller kjøpe noen 'brukte skiboard' ? Beklager, jeg skriver dårlig norsk nå, ikke prøve i siste. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 De fleste større parker har vel ski og snowboard utleie. Er du i Norge, siden du skrev "her"? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 De fleste større parker har vel ski og snowboard utleie. Er du i Norge, siden du skrev "her"? Ja, jeg er i Norge nå Så liker å prøve det, det er snø overalt Venner mine fortalte meg at det er plassen for begynnere, jeg vil spørre om det. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Norge er en fin plass for alle vansklighetsgrader og aldere, vi har jo mange fine vinterparker, hvor er det du er nå? Oslo? Trysil? Hafjell? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 Norge er en fin plass for alle vansklighetsgrader og aldere, vi har jo mange fine vinterparker, hvor er det du er nå? Oslo? Trysil? Hafjell? Nei, Jeg er i Trondheim nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå