bjornland Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg skal bytte kabinett da mitt gamle er veldig klar for en utskiftning Har kommet frem til 2 kandidater, Corsair Obsidian 900D og Cooler master Cosmos II. Er det noen som har inspill som kan hjelpe meg å velge? Lenke til kommentar
powersound Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg sitter litt å tenker på disse selv. Har Cosmos S stående å har 700D som jeg bruker nå. Men jeg trenger mer plass til disker. MEN må si CM Storm Stryker er et godt alternativ å er mye rimligere! Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 900d vil være overlegen cosmos 2 uansett hva man ønsker av et kabinett. Bortsett fra de som digger utseendet til cosmos 2, så vil man gjøre seg selv en tjeneste å skaffe seg et 900d. 1 Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Har hatt Cosmos 2 selv, og det er et fantastisk dårlig kabinett. Du kan ikke ha 360 45MM radiator uten modding. Det er heller ikke særlig pent, og det er overpriset. Brukte returretten på mitt. 900D er helt klart veien. Lenke til kommentar
bjornland Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Da er 900D bestilt så nå er må jeg bare vente tålmodig på aprilmåned(antatt levering fra komplett.no) Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Har nå brukt Cosmos 2 i et par måneder. Kjøpte et nytt kabinett til den nye hardwaren jeg bestilte like etter jul, rett og slett fordi jeg følte at 800D ble litt for lite. Kan si såpass at jeg angrer. For det første så er det et uendelig virrvarr med ledninger man ikke trenger. For det andre så er instruksjonsboka noe av det dårligste jeg har sett (Ikea har fantastiske brosjyrer i forhold), og sist men absolutt det største problemet.. Delvis dårlig byggekvalitet. Noe av plastikken er rett og slett av forferdelig dårlig kvalitet. Bare en måneds tid etter at jeg kjøpte kabinettet røyk den første hotswappen fordi jeg dro litt for hardt i spaken som løser ut disken. Nei, det blir nok 900D på meg så fort vi er over den verse kneika med grufulle regninger nå denne måneden. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Noen som vet hvilke vifter som er stock på 900D ? Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Har kommet frem til 2 kandidater, Corsair Obsidian 900D og Cooler master Cosmos II. LD v8. ? Lenke til kommentar
Larsifk Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Noen som vet hvilke vifter som er stock på 900D ? - Includes three 120mm AF120L and one 140mm AF140L exhaust fan http://www.overclockers.co.uk/showproduct.php?prodid=CA-120-CS Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Noen som vet hvilke vifter som er stock på 900D ? Corsair AF120 Quiet Edition. ? Han mener LDcooling PC-V8. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Han mener LDcooling PC-V8. Forstod det. Men er ikke det trådstarter ber om input på. Endret 15. april 2013 av gthaman Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Det var rett og slett et litt tullete post av meg. Ikke tullete i den forstand at jeg ikke mente det jeg skrev, for jeg hadde nok gått for LD v8 dersom jeg skulle kjøpt kabinett i den prisklassen TS snakker om, men tullete fordi jeg ikke skrev mer utfyllende enn jeg gjorde. Kan ikke annet enn å beklage at min lille post ble grunnlaget for en hel mengde off-topic poster Lenke til kommentar
powersound Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Det var rett og slett et litt tullete post av meg. Ikke tullete i den forstand at jeg ikke mente det jeg skrev, for jeg hadde nok gått for LD v8 dersom jeg skulle kjøpt kabinett i den prisklassen TS snakker om, men tullete fordi jeg ikke skrev mer utfyllende enn jeg gjorde. Kan ikke annet enn å beklage at min lille post ble grunnlaget for en hel mengde off-topic poster Samme prisklasse? Den koster jo 1500.- mer... 1 Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Vurdere et kabinett selv, og lurer på 800D for å spare litt penger Eneste problemet jeg har er at i 800D har jeg kun plass til 360 rad i toppen og det jeg lurer på da er om det er plass til en 240 rad i bunn UTEN å modde (blir selvfølgelig fjerning av HDD plassen som er på bunn, eller hva det helt til høyre er forno) Eller er det bare enklere å gå for 900D? PSU'en jeg bruker er Silver Power SP-SS850 850W PSU (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=632009) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå