Woltox Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Leste at Pipo-modellene som Andersson-brettene er basert på vil få Android 2.2. Kanskje det betyr at Andersson-brettene også får det? Hva er dette Andersson-merket anyway? Lurer på det selv, vet ihvertfall at netonnet & siba er eneste butikker du finner det i.. Noen linke til hjemmeside? Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Mente selvsagt Android 4.2. Lenke til kommentar
Tveitaskogen Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Kjøpte brettet til min sønn. To vesentlige minus til at jeg nå bytter det: - hakker som bare juling på Minecraft. Ok, jeg trodde kanskje ikke det var å regne for et krevende spill, men det er ihvertfall altfor krevende for brettet. Vet brettet er billig, og det frarådes størres spill, men jeg måtte prøve. - rekkevidden på trådløs mottaker er katastrofe. Router står i stua. Runder en det ene hjørnet i stua faller signalene. Går en ut av stua og inn i naborommet, ryker forbindelsen. No good. Sett bort fra dette er størrelsen ideell å ta med seg på f.eks. fly, og jeg regner med at dersom en har forholdsvis kort avstand til trådløs router vil dette brettet være bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg