Niklasp Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Utviklerne har hatt det moro på jobb, og lagt inn flere skjulte funksjoner. Tips: 10 morsomme Google-triks Lenke til kommentar
maedox Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Tastekominasjonen i Reader er Konami Code. Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 Tastekominasjonen i Reader er Konami Code. Der var du raskere enn meg, gitt! Var akkurat på vei til å føye det til i artikkelen. Takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
ragnarlillemark Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Det er en utrolig kul funksjon i Youtube, hvis du har treg linje, og de rullende kulene kommer opp, så kan du bruke piltastene og spille Worms/Snake med de! Hvis du har for rask linje til å teste ut dette, søk på Youtube: play worms in youtube. (Med min trege linje, har jeg spilt det en masse mens jeg har ventet på Youtube-videoer på at Youtube-videoer skal laste...) Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Dere glemte den kuleste! Man kan skrive "google gravity" og klikke jeg prøver lykken, da detter hele siden sammen og så kan brukeren trekke rundt på tingene. 2 Lenke til kommentar
Jonna4 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 «The Htchhikers Guide to the Galaxy» av Douglas Adams. Hitchhikers* Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Bra liste, men den er ikke komplett uten Chuck Norris. Skriv "Find Chuck Norris" og klikk Jeg prøver lykken. Følgende galskap dukker opp... Også i Google Maps er det litt moro å spore, forsøker du å få veibeskrivelse i fra Japan til Kina f.eks. så er det kun en ting som gjelder over østkinahavet: Jetski! Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Dere glemte den kuleste! Man kan skrive "google gravity" og klikke jeg prøver lykken, da detter hele siden sammen og så kan brukeren trekke rundt på tingene. Men den er ikke Google sin... Bra liste, men den er ikke komplett uten Chuck Norris. Skriv "Find Chuck Norris" og klikk Jeg prøver lykken. Ei heller den. Endret 14. februar 2013 av XmasB Lenke til kommentar
Liquicity Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Det blir for dumt, men gud så fantastisk! Jeg fant google gravity mest interessant, dog det ikke google sin.. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Sånn halvvegs offtopic, på android telefonar, så kan du gå inn på Innstillingar, Om Telefon, og trykk kjapt fleire gongar på Android versjon Tilbake til PC og Google: Gå til Google Maps Naviger til New Zealand, vel 'Get Directions', trykk på ikonet av mannen som går, i boks A skriv du inn 'The Shire', i boks B, skriv du Mordor og vel 'Get Directions', Google vil då gjev deg ein Advarsel 'Walking directions are in beta. Use caution One does not simply walk into Mordor." Endret 14. februar 2013 av WhatWorld 2 Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 En som ikke er nevnt her er hva som skjer når du googler "recursion": Did you mean: recursion For de som kan programmering er dette er inside joke. Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Tallet 42 dukket opp først i Alice i eventyrland(Lewis Carroll). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg