Joachim_F Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Ryktene var sanne, og spillet er rett rundt hjørnet. Les hele saken Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Gleder meg til et hyggelig gjensyn med favorittskurken min gjennom tidene. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Har fortsatt cd'en til SS2 i en skuff et sted, men vet ikke hvordan det er å kjøre denne versjonen på Win7 osv.. Spilte det aldri ferdig den gang, husker bl.a. at det var hardt på nervene Kanskje på tide? Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Aldri fått testet dette, men det at det skal være en grøsser virker ganske gøy. Gleder meg til å få prøvd det ut. Må bare få lov til å spørre, er det co-op? Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Aldri fått testet dette, men det at det skal være en grøsser virker ganske gøy. Gleder meg til å få prøvd det ut. Må bare få lov til å spørre, er det co-op? http://www.systemshock.org/index.php?topic=61.0 Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Har fortsatt cd'en til SS2 i en skuff et sted, men vet ikke hvordan det er å kjøre denne versjonen på Win7 osv.. Spilte det aldri ferdig den gang, husker bl.a. at det var hardt på nervene Kanskje på tide? Null problem å kjøre det hvis du følger det som står på denne siden. http://www.systemshock.org/index.php?topic=4141.0 Der er det også en del mods for å forbedre grafikk o.l. Fantastisk nyhet, selv om jeg allerede har spillet på PC. Har spilt det flere ganger, pluss spilt gjennom 5-6 fan missions som også er helt klasse! Endret 13. februar 2013 av krist2 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 YEEESSSS. Utrolig bra. Endelig. Årets beste nyhet så langt. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Flere enn meg som hatet de hersens apene? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Flere enn meg som hatet de hersens apene? He he. De var litt smågærne. Gleder meg stort til et gjensyn med spillet, men også et "gjenhør". Syns det meste av musikken var bra og bidro i stor grad til stemningen. Endret 13. februar 2013 av firberblad Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Ser ut til at det slippes ved lunsj-tider i morgen. gog.com har startet nedtellingen...eller noe som ser ut som det. http://www.gog.com/ Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 System Shock 2 er dritbra! Jeg vil nok si at det første Deus Ex er bedre, da det var visse brett og fiender i SS2 som var lite interessante. For eks. de nevnte apene .. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Regner med at dette er å anbefale for Deus Ex fans? Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Regner med at dette er å anbefale for Deus Ex fans? Uten tvil! Får vente til utpå ettermiddagen med å kjøpe det siden jeg regner med betalingssystemet går ned for telling rett etter 12. Edit: Godsakene på plass! Den Valentine's Day promo saken kommer nok til å se lite penger. Endret 14. februar 2013 av Godsaker Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Kjøpt 2 minutter over tolv. Nå er det rett hjem å spille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå