vit3llu5 Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Hei Har satt opp 2 stk 7970 med 3 gb minne hver Det jeg lurer på er hvorfor jeg "mister" 1 gb når jeg kjører dem i crossfire? Det står nå at jeg har 2 gb ? regnet ikke med at det skulle bli 6 gb totalt, men 2 gb? er det noe feil eller innstillinger andre enn enable crossfire i catalyst som må gjøres? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Hvor er det det står at du har 2GB? Du kan effektivt bruke 3GB VRAM i spill, flere kort i CrossfireX vil ikke øke mengden du kan bruke. Lenke til kommentar
vit3llu5 Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Mener det var inne i CCC, har ikke mulighet for å sjekke dette før imorgen Lenke til kommentar
vit3llu5 Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Ok, har fått sjekket dette da jeg fikk med meg at DxDiag kunne vise feil, CCC viser 3072 så dette er vel korrekt da Og, btw bezel comp fungerer faktisk akkurat slik det skall selv om jeg har 1x 27" å 2x 24", alle fra samsung men forskjellige modeller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå