infoerbra Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Jeg vet at det finnes mye termometere, men de fleste jeg har sett så er det kun lyset som får strøm fra bilbatteriet, mens termomteterfunksjonen får strøm av et innvendig batteri som må byttes ut etter et eller to år. Men det må da finnes noe termometer som får alt som trengs fra kun en strømkilde? Jeg søker et termometer til bil som kan måle inn og utvendig, gjerne med voltmeter som viser bilbatteriets volt, men der man ikke trenger å ha et ekstra undødvendig batteri inne i termometeret som må skiftes ut. Jeg søker: - Termometer av god kvalitet som kan vare - Uten unødvendig batteri som må skiftes ut - Innvendig og utvendig temperaturvisning samt evt. voltmeter - Kablet overføring fra temperatursonde (ikke trådløst system) - Man må kunne få lys i display slik at man kan se temperatur om natten og helst kunne slå av lys - Det kan gjerne ha et analogt preg eller med tydelig visning av data Endret 13. februar 2013 av infoerbra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå