Sphio Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Som tråden tilsier så er jeg ute etter å kjøpe meg en TV, og lurer på hvor jeg burde kjøpe fra, spesielt med tanke på frakt(tid/pris), men også selfølgelig service og tilgjengelighet. Hvor er det folk har fått gode priser og service? Skal kjøpe en 32" TV som helst har ganske bra oppdateringsfrekvens ettersom den muligens skal kobles til PC fra tid til annen. -Sphio Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Netonnet anbefales. Gratis frakt på alt og grei kundeservice, samt at de som oftest er billigst. Jeg har bestillt mye fra de å har ikke hatt noe problemer med retur, visst varen viser seg å bli defekt innen garanti perioden. Endret 13. februar 2013 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) komplett og mpx.. styr unnda net on net for en dålig kundeservice tar betalt for å sjekke produkter på verksted Endret 13. februar 2013 av samco Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg har ikke hvert nødt til å betale for sjekk på verksted. Jeg hadde kjøpt et headsett til 2K hos de, å jeg fikk nytt headsett etter at de hadde sjekket opp feilen på verksted. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Netonnet har gratis frakt og ligger ofte på topp prismessig. Ellers så kjører Elkjøp mye nettpriser på TV i butikk om dagen Litt enklere å llevere større saker på rep. lokalt om uhellet skulle være ute. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Elkjøp har jo også verdens værste kundeservice. Kjøpte en vaskemaskin hos de som gikk til H etter 6mnd bruk, å det tok 3mnd med krangling frem og tilbake før jeg fikk ny. Elkøp hadde jeg styrt langt unna. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Her på Lillehammer har Elkjøp god kundeservice IMHO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå