Insanity Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Ringte Telenor på 05000 her nettopp og nå har de plutselig fått stemmestyrte menyer på svareren der. Noe så irriterende har jeg aldri vært borti! Si "brukerstøtte" for brukerstøtte osv... Hva skjedde med den gode gamle trykk 1 for blablabla? Mye bedre med den gode gamle, går mye fortere da, og folk her i huset slipper å tro at jeg har blitt klin gærn som sitter å roper brukerstøtte og adsl her på arbeidsrommet... Fornøyd nå Desertglow? Lenke til kommentar
kommers Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 De ønsker sikkert å vise frem sin nye teknologi og tror dette fremmer brukervennlighet. Det er jo ikke så ille, bortsett fra de gangene når det du sier ikke blir registrert, du må gjenta ordet flere ganger i håp om at det skal bli registrert, det funker ikke og du må heve stemmen, du gjentar med krass stemme, du blir forbanna fordi det ikke funker og skriker og etterhvert begynner dama å mase om at du må velge et alternativ og gjentar alt sammen siden du ikke har sagt hva du vil og du gir henne en ny sjanse, prøver å roe deg denne gangen, puster dypt og sier ordet, nok en gang, og enda en, til slutt blir du bare så oppgitt og forbanna at du legger på og kaster telefonen i veggen. Joda, brukervennlig dette. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Hahaha! Dama mi var en av mange som leste inn eksempler til dette systemet for et par-tre år siden. Menyene funker fint for meg (vi er fra Sunnmøre). Ho vant ei reise til 10.000 kr for det Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 De har gjort det bare for å skryte. Finnes ikke brukervennlig i det hele tatt. F.eks: Dama sier "Si brukerstøtte for brukerstøtte" og så sier hun ikke mer! Hva er vitsen når det er eneste alternativ? Kan jo selvfølgelig si" "Faens jævla Telenordame" til henne i frustrasjon, men hun ber meg sikkert bare si brukerstøtte for brukerstøtte igjen. Ny teknologi er det heller ikke, har vært talestyrte mobiltelefoner på marketet leeeenge. Klarer Ericsson å pakke det inn i en liten telefon, så klarer vel telenor å pakke det inn i en svarer. Lenge leve telenor sier jeg bare... Lenke til kommentar
geiran Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Fornøyd nå Desertglow? Jeg så at de stenge den forrige tråden din. Det kommer vel nok en moderator som er uenig med innholdet og stopper denne også snart tenker jeg. -G. synes fortsatt at det utvises slingringsmonn i moderate mengder her. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Synes det funker greit jeg. Trenger jo ikke rope heller da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå