Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Irriterende talestyring når man ringer Telenor på 05000!

Anbefalte innlegg

Ringte Telenor på 05000 her nettopp og nå har de plutselig fått stemmestyrte menyer på svareren der. Noe så irriterende har jeg aldri vært borti! Si "brukerstøtte" for brukerstøtte osv... Hva skjedde med den gode gamle trykk 1 for blablabla? Mye bedre med den gode gamle, går mye fortere da, og folk her i huset slipper å tro at jeg har blitt klin gærn som sitter å roper brukerstøtte og adsl her på arbeidsrommet...

Fornøyd nå Desertglow?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De ønsker sikkert å vise frem sin nye teknologi og tror dette fremmer brukervennlighet. Det er jo ikke så ille, bortsett fra de gangene når det du sier ikke blir registrert, du må gjenta ordet flere ganger i håp om at det skal bli registrert, det funker ikke og du må heve stemmen, du gjentar med krass stemme, du blir forbanna fordi det ikke funker og skriker og etterhvert begynner dama å mase om at du må velge et alternativ og gjentar alt sammen siden du ikke har sagt hva du vil og du gir henne en ny sjanse, prøver å roe deg denne gangen, puster dypt og sier ordet, nok en gang, og enda en, til slutt blir du bare så oppgitt og forbanna at du legger på og kaster telefonen i veggen.

Joda, brukervennlig dette.

Lenke til kommentar

De har gjort det bare for å skryte. Finnes ikke brukervennlig i det hele tatt. F.eks: Dama sier "Si brukerstøtte for brukerstøtte" og så sier hun ikke mer! Hva er vitsen når det er eneste alternativ? Kan jo selvfølgelig si" "Faens jævla Telenordame" til henne i frustrasjon, men hun ber meg sikkert bare si brukerstøtte for brukerstøtte igjen.

Ny teknologi er det heller ikke, har vært talestyrte mobiltelefoner på marketet leeeenge. Klarer Ericsson å pakke det inn i en liten telefon, så klarer vel telenor å pakke det inn i en svarer. Lenge leve telenor sier jeg bare...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...