steeler Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Hvis noen har denne laptopen og skal bytte ut harddisken med ssd, så forklarer jeg her hvordan det gjøres. Se vedlegg for bilde. 1. Skru av alle skruene på baksiden for å ta av bakplaten. 2. Løft forsiktig ut høyttalerne 3. For å komme til skruene som holder harddisk rammen fast må man først skru av alle skruene som holder fast den store svarte "boksen". Denne skyver man så forsiktig til siden slik at man kommer til skruene til hd-rammen. 4. Skru ut skruene som holder hd-rammen og trekk ut hd med rammen på. 5. Skru rammen fri fra harddisken og sett den på den nye disken. 6. Skru alt sammen igjen :-) Lenke til kommentar
TRD Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Takk, del gjerne hvordan du opplever skjermen også (særlig lysstyrken) - jf. min tråd Lenke til kommentar
steeler Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg opplever skjermen som god/veldig god. Lysstyrken er bra. Det er noe ujevn lysstyrke (lysere i kantene) når man ser på svart oppstartskjerm, men jeg merker ikke dette ellers. Jeg bruker ikke touch funksjonen, men den virker. Eneste jeg ikke er komfortabel med er at bokstavene blir små på en såpass liten skjerm med full hd oppløsning, men da er det jo bare å trykke "ctrl" og "+" for å øke skriftstørrelsen. Dette var jeg klar over før jeg kjøpte den, så det var som forventet. Ellers liker jeg jo på generell basis ikke fastloddete minnebrikker, som den har én av. Jeg vet ikke om det er mulig å slå denne minnebrikken av i bios dersom den en gang skulle ryke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå