Anonym259235 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 I dag hadde vi en presentasjon via skolen, men jeg er dårlig og orket derfor ikke å gå. Jeg har hørt at man får nedsatt karakter i orden eller oppførsel hvis jeg ikke møter opp, med mindre jeg har legeattest. Har de lov å gi det, kun fordi jeg var borte på denne presentasjonen? Og holder det med at pappa ringer og sier at jeg er syk, eller må man faktisk ha legeattest? Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Ein enkel presentasjon er ikkje nok til å gje deg nedsatt karakter. Og legeattest betyr legeattest, ellers ville dei kalt det pappaattest. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Denne presentasjonen skulle vi framføre på en annen skole, er ikke sikker på om det skulle ta hele dagen, men tror det. Er det nok da, eller kan de fortsatt ikke? Og jeg mente ikke om pappas telefon hadde vært nok i forhold til at de vil ha legeattest. Jeg mente om de faktisk må kreve legeattest eller om det holder med en telefon? Endret 13. februar 2013 av Banksy Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Manglende oppmøte kan føre til nedsatt karakter i orden eller oppførsel, men det skal vanligvis mer til enn en dags fravær. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 Ja, okei. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå