lukiano Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) HEI Vil gjerne vite om det er noen her som bruker BENQ W1060 projektor Har en pioneer forsterker vsx922 som er noen måneder gammel bare,ps3 og dekoder fra kanal digital. Har koblet alt sammen via HDMI Har koblet fra dekoder,ps3 inn til forsterker og en kabel(hdmi-out) fra forsterker til projektor.Altså alt går via forsterkeren Jeg har både lyd og bilde. Men noen ganger når jeg bytter fra ps3 til tv-kanaler så får ikke signal Er det noen som vet om det er noen feil med projektoren eller er det meg som har glemt noe...!!!!!!!!!!!!! Hadde satt stort pris på om jeg kunne få litt hjelp her.Vurdere å levere projektoren tilbake. NB: Projektoren er bare noen dager gammel!!!!!!!!! Takk på forhånd Endret 15. februar 2013 av lukiano Lenke til kommentar
V-111 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 HEI Vil gjerne vite om det er noen her som bruker BENQ W1060 projektor Har en pioneer forsterker vsx922 som er noen måneder gammel bare,ps3 og dekoder fra kanal digital. Har koblet alt sammen via HDMI Har koblet fra dekoder,ps3 inn til forsterker og en kabel(hdmi-out) fra forsterker til projektor.Altså alt går via forsterkeren Jeg har både lyd og bilde. Men noen ganger når jeg bytter fra ps3 til tv-kanaler så får ikke signal Er det noen som vet om det er noen feil med projektoren eller er det meg som har glemt noe...!!!!!!!!!!!!! Hadde satt stort pris på å få litt hjelp med det.Vurdere å levere projektoren tilbake. NB: Projektoren er bare noen dager gammel!!!!!!!!! Takk på forhånd Sliter med akkurat samme problem... Lenke til kommentar
lukiano Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Sliter med akkurat samme problem... Har snakket med Benq og de anbefalte at jeg skulle koble ps3 og dekoder rett til prosjektor for å prøve. Jeg sifra når jeg vet mer om det Lenke til kommentar
V-111 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 I mitt tilfelle fungerer det fint. Har ikke hatt reciver med hdmi før i går, da dukket problemet opp. Finnes flere tilfeller med samme problem med w1060 og 922 Lenke til kommentar
lukiano Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 I mitt tilfelle fungerer det fint. Har ikke hatt reciver med hdmi før i går, da dukket problemet opp. Finnes flere tilfeller med samme problem med w1060 og 922 Merkelig fordi jeg har brukt forsterkeren med ps3 og dekoder fra canal digital i flere måneder uten problemer.Men når kom w1060 en inn i bildet da begynte ,,morroa'' Hva gjør du nå for å fikse problemet?? Lenke til kommentar
V-111 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, men det er tydelig vis noe aom skjærer seg mellom reciver og pj. Har kontaktet kundestøtte hos komplett og avventer svar Lenke til kommentar
lukiano Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 Du får sifra om det ordner seg eller ikke??? Har du prøvd noen andre kabler enn Hdmi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå