Gå til innhold

Hjelp med projektor BENQ W1060

Anbefalte innlegg

HEI

Vil gjerne vite om det er noen her som bruker BENQ W1060 projektor

Har en pioneer forsterker vsx922 som er noen måneder gammel bare,ps3 og dekoder fra kanal digital.

Har koblet alt sammen via HDMI

Har koblet fra dekoder,ps3 inn til forsterker og en kabel(hdmi-out) fra forsterker til projektor.Altså alt går via forsterkeren

Jeg har både lyd og bilde. Men noen ganger når jeg bytter fra ps3 til tv-kanaler så får ikke signal

Er det noen som vet om det er noen feil med projektoren eller er det meg som har glemt noe...!!!!!!!!!!!!!

Hadde satt stort pris på om jeg kunne få litt hjelp her.Vurdere å levere projektoren tilbake.

NB: Projektoren er bare noen dager gammel!!!!!!!!!

Takk på forhånd

Endret av lukiano
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HEI

Vil gjerne vite om det er noen her som bruker BENQ W1060 projektor

Har en pioneer forsterker vsx922 som er noen måneder gammel bare,ps3 og dekoder fra kanal digital.

Har koblet alt sammen via HDMI

Har koblet fra dekoder,ps3 inn til forsterker og en kabel(hdmi-out) fra forsterker til projektor.Altså alt går via forsterkeren

Jeg har både lyd og bilde. Men noen ganger når jeg bytter fra ps3 til tv-kanaler så får ikke signal

Er det noen som vet om det er noen feil med projektoren eller er det meg som har glemt noe...!!!!!!!!!!!!!

Hadde satt stort pris på å få litt hjelp med det.Vurdere å levere projektoren tilbake.

NB: Projektoren er bare noen dager gammel!!!!!!!!!

Takk på forhånd

Sliter med akkurat samme problem...

Lenke til kommentar

I mitt tilfelle fungerer det fint. Har ikke hatt reciver med hdmi før i går, da dukket problemet opp. Finnes flere tilfeller med samme problem med w1060 og 922

Merkelig fordi jeg har brukt forsterkeren med ps3 og dekoder fra canal digital i flere måneder uten problemer.Men når kom w1060 en inn i bildet da begynte ,,morroa''

Hva gjør du nå for å fikse problemet??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...