Gå til innhold

Seagate 160GB Barracuda 7200.7 Harddisk kr 966,-

ToreBK

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte også disken nå i natt, og jeg har heller ikke fått annet enn referansenummer på den, altså ingen ordrebekreftelse. Men det det står jo at den ikke er inne på lageret, så de venter vel med å sende ut bekreftelser før de får det...

Sitter her med en finfin ordrebekreftelse, jeg ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bestilte også disken nå i natt, og jeg har heller ikke fått annet enn referansenummer på den, altså ingen ordrebekreftelse. Men det det står jo at den ikke er inne på lageret, så de venter vel med å sende ut bekreftelser før de får det...

Sitter her med en finfin ordrebekreftelse, jeg ...

Så du bestilte før de var utsolgt/ikke på lager?
Lenke til kommentar

Nei, de er ikke på lager. Det var de heller ikke da jeg bestilte. Det gikk bare et minutt og tre (en halv Marlboro, som vi sier) fra jeg hadde tastet inn kredittkortnummeret til mailen var i innboksen. Kanskje dere har bestilt i oppkrav? Prøv med kort?

Leveringsdato er satt til den 17. eller deromkring. Men hvis dette er en feilprising som det hevdes fra flere hold, har de nok ant ugler i mosen ettersom "halve Norge" plutselig skal ha nettopp DEN disken.

Men jeg har et juridisk bindende dokument, og tatt screenshots av betingelser. Så mine 4 disker skal jeg ha til avtalt pris. Tror ikke Webshopen går imot sine egne betingelser, vi snakker jo om et seriøst firma.

Lenke til kommentar

Nei, de er ikke på lager. Det var de heller ikke da jeg bestilte. Det gikk bare et minutt og tre (en halv Marlboro, som vi sier) fra jeg hadde tastet inn kredittkortnummeret til mailen var i innboksen. Kanskje dere har bestilt i oppkrav? Prøv med kort?

Leveringsdato er satt til den 17. eller deromkring. Men hvis dette er en feilprising som det hevdes fra flere hold, har de nok ant ugler i mosen ettersom "halve Norge" plutselig skal ha nettopp DEN disken.

Men jeg har et juridisk bindende dokument, og tatt screenshots av betingelser. Så mine 4 disker skal jeg ha til avtalt pris. Tror ikke Webshopen går imot sine egne betingelser, vi snakker jo om et seriøst firma.

Ja, jeg bestilte med oppkrav. Men nå må vi jo også huske på at klokka var rundt 01.00 da jeg bestilte. Tror ikke at MPX jobber nå... Så jeg har fortsatt en mulighet :woot: .
Lenke til kommentar

Jeg er ganske sikker på at det ikke vil bli sendt ut noen ordrebekreftelse på disse diskene... Dette er helt klart en trykkleif...

Men, de som har bestilt og fått bekreftelse, vil garantert få diskene sine!!!

MPX er en redelig webshop...I motsetning til DATABUTIKKEN.COM!!!!

De tok seg den frihet å avbestille ramen min!!!!

DET ER TOPPEN PÅ FREKKHET!

Lenke til kommentar

Har fått min ordrebekreftelse og .. pr mail , og sjekka kontostatus på webben nå ;) ser forresten at de har justert opp prisen til 1360 noe sånt ca.. men det er uansett billi for den disken .. men vi sparte jo 800 kr på to disker .. vi som bestilte det da ;) (noe jeg tror en del gjorde..)

Lenke til kommentar

Fikk Ordrebekreftelse i dag :)

Ordrebekreftelse med referansenummer 'mitt navn' fra Micro Parts Xpress AS

1 ST3160023A Seagate 160GB Barracuda 7200.7 Harddisk Stk 1,00 779,00

7200RPM, 8.5ms, 8MB cache, U-ATA100 779,00

Sum eks.mva., særavgifter, frakt og gebyrer: 779,00

Totalt litt over 1000kr med moms og frakt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...