Gå til innhold

Seagate 160GB Barracuda 7200.7 Harddisk kr 966,-

ToreBK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La meg strekke meg til å si såpass at jeg ble SVÆRT glad da jeg så prisen! Dette passer meg glimrende, endelig skal jeg komme over 1 TB - og det med god margin (6x160 + 1x200).

I betingelsene hos Webshopen står det:

En ordre er gyldig når kjøper har mottatt ordrebekreftelse. Alle ordrebekreftelse gis pr. e-mail. Ved innlegging av en ordre er det gitt at kjøperen godtar å følge Webshopen sine betingelser. En ordre/bestilling er gyldig inntil varen er avbestilt eller Webshopen skriftlig/pr. e-mail kansellerer ordren grunnet eventuelle feil.

Webshopen tar forbehold om evt. prisfeil på internett og i trykksaker. Webshopen kan imidlertid ikke endre prisen på en vare kjøper har fått bekreftet pris på. Det er alltid den bekreftede prisen på ordretidspunkt som gjelder. Webshopen forplikter seg til og levere varen til avtalt pris.

Jeg fikk nettopp ordrebekreftelsen i posten med pris som anført i Temafeltet på denne tråd.

Så uansett om det er feilpriset eller ei, jeg forventer å få mine 4 disker tilsendt i løpet av kort tid til allerede avtalt pris.

Greit med en god handel innimellom :D

Lenke til kommentar
Tar sikkert lang tid før denne tråden blir stengt... Alle ser jo at det er mest sannsynlig snakk om en feil fra butikken sin side, så hvorfor ikke bare la det være som det er. Helt unødvendig å lage en slik post hvor alle ender opp med å klage på butikken om de ikke får varen til den prisen de VET er feil.

Svortevik, jeg kan forsikre deg om at jeg overhodet ikke har eller har hatt i sinne å lage en Flame-tråd mot Webshopen. Jeg startet denne tråden rett og slett fordi jeg selv synes jeg nettopp hadde gjennomført en god handel og ønsket andres meninger om dette.

Og hvordan skal jeg vite at prisen er feil? Og som jeg viste til i posten over (fra betingelser hos Webshopen) så har jeg jo nå fått en bindende bekreftelse på mine 4 disker til avtalt pris.

Ingenting å klage på her, eller?

Til slutt, hvorfor i all verden skal denne tråden bli stengt? Har jeg brutt noen retningslinjer? Eller er det lekepolitiet som er på tur igjen?

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg tror den blir stengt er at der var en make tråd som ble stengt for under en time siden.

Jeg sier ikke at du skal lage en "flame" tråd mot butikken, men vi så alle hvordan det utviklet seg når folk bestillte ram som var feilpriset.

Jeg sier ikke at prisen er feil, men mest sannsynlig er feil. Er bare å vente å se hva som skjer.

Lenke til kommentar
så meinigen med posten er berre å skryte?? idiotisk.....

kva i he¤#"&¤ skal du med så masse diskplass?

Skryte? Nei, hvorfor skulle jeg det? Jeg ville heller ha en stadfestelse / bekreftelse på at dette var et godt kjøp, har tross alt brukt 4.000 kr i kveld på harddisker. Jeg følte nok et behov for å få "det er greit"-klapp på skuldera i stedetfor "nå har du kjøpt katta i sekken".

Dessuten kan en jo også velge å tolke dette som et velmenende tips til andre brukere av dette eminente forum hvis ledig harddiskplass nærmer seg floppy-størrelse, forutsatt at dette virkelig er et godt tilbud.

At andre velger å tolke denne tråden anderledes, er så sin sak. Men med nedlatende ordbruk å fremme usakligheter og stille spørsmål som er way off topic, synes jeg er unødvendig.

Lenke til kommentar
At andre velger å tolke denne tråden anderledes, er så sin sak. Men med nedlatende ordbruk å fremme usakligheter og stille spørsmål som er way off topic, synes jeg er unødvendig.

reknar med at det er posten min du siktar til..

det er vel ikkje off topic å spørre kva du skal med så masse lagringsplass? for du har vel kjøpt diskene fordi du skal lagre noko på dei?

lurte berre på kva som treng så masse plass? men fekk ikkje noko svar...

Lenke til kommentar

Hmm.. tøft ;) Bestilte meg 2 stk jeg og .. skulle egentlig ikke bruke noe av månedens lønn på pc utstyr men .. det ble for fristende :oops:

Men om de nekter levering eller.noe så gjør det ikke såå mye da.. og skulle jeg få høyere pris.. så har man altids 14 dagers retur rett ;)

Lenke til kommentar
Jeg bestillte en nå nettopp, og den ligger under "webordre til godkjenning", og har ikke fått noe mail enda. Noen andre som er i den situasjonen? Mulig de har merka typoen...
Jeg bestilte også disken nå i natt, og jeg har heller ikke fått annet enn referansenummer på den, altså ingen ordrebekreftelse. Men det det står jo at den ikke er inne på lageret, så de venter vel med å sende ut bekreftelser før de får det...
Lenke til kommentar
Hmm.. tøft ;) Bestilte meg 2 stk jeg og .. skulle egentlig ikke bruke noe av månedens lønn på pc utstyr men .. det ble for fristende :oops: Men om de nekter levering eller.noe så gjør det ikke såå mye da.. og skulle jeg få høyere pris.. så har man altids 14 dagers retur rett ;)

Dersom du mottar ordrebekreftelse på mail er handelen "i lås". Hvis ikke får du en mail om at den er feilpriset. Så enkelt må det være, tolker jeg betingelsene til Webshopen riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...