Sinderella Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Telefonen min har tatt kvelden og jeg må skaffe meg en ny. Har snoket litt rundt og sett i noen uker og kommet frem til at jeg nok skal gå for en av disse modellene. Er veldig usikker på forskjellen på disse, hva jeg får og hva jeg går glipp av. Lest så mye som mulig av det jeg har kommet over. Noen som har noe innput å gi rundt disse? For meg er musikk/lyd viktig. Skjerm og batteri. Mest batteri kanskje. Videre hurtighet. Jeg bruker kamera til å ta de vanlige bildene og bruker speilrefleks til bedre bilder. Men gjerne at dette er litt raskt også, ikke bruker en evighet på å ta bilder. Egen, dedikert kameraknapp er jo en bonus.Ideelt sett vil jeg ha en mobil som er hvit. Har hatt Sony Ericsson tidligere og nå sist HTC. Problemet med HTC er svakt design rundt hodetelefoninngangen som gjør at disse ryker og må på service. Sony Ericsson har jeg hatt problemer med at de ikke godtar hodetelefonene med control-talk fra monster og beats (xperia mini pro, xperia pro). Legger inn link til test/snik-titt og prisguide/prisjakt. Håper på spennende tilbakemeldinger. LG Optimus 4x HD LG Optimus 4x HD LG Optimus G LG Optimus G Sony Xperia Z Sony Xperia Z Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Mener å ha lest at lg 4x brukte en evighet på p ta bilder, men er ellers en bra telefon som har fått for lite reklame Lenke til kommentar
poffer Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Kom en oppdatering i desember som fikset dette, og nå har også LG bekreftet at denne vil bli oppdatert til Jelly-Bean - uten at dette har betydning for meg. (oppdaterte nettopp guttungen sin S2 til JB og oppdateringen var grei nok den men jeg tror man må være mer en middels intr i mobiltlf hvis man blir blank på øynene av dette) Kjøpte min på søndagsalg hos lefdal i november til 2290,- Dønn stabil tlf med meget god skjerm og batteri - har ingen problemer med å anbefale denne. (ser at enkelte gamere klager over lagging og varm tlf - jeg bruker ikke tlf til dette så dette er noe en bør sjekke opp hvis en skal bruke tlf til spilling) Endret 15. februar 2013 av poffer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå