Konnis Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Hei, Har tenkt til å kjøpe inn noen 5m standard ethernetkabler. Tenkte å kjøpe på ebay siden de koster en brøkdel av hva clasohlson kan stille opp med. Noen som har kjøpt ethernetkabel fra ebay og kan anbefale en god forhandler? Bryr meg mest om hvor raskt jeg mottar kablene, bryr meg lite om de koster 1 dollar eller 2 dollar per stykk. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg har aldri bestilt nettkabler fra ebay. Men jeg har kjøpt en del småelektronikk fra Asia via ebay, og normalt får jeg varen etter rundt to uker. Jeg har inntrykk av at alle de Hong Kong-baserte forhandlerne er omtrent like raske. Normalt går det en del raskere fra USA, og enda raskere fra Europa. Jeg ser en forhandler som er basert i UK, og det vil sikkert være det raskere med mindre h*n bruker en voldsomt treg postservice. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 Endte med at jeg kjøpte fra dealextreme, har litt erfaring med dem tidligere og mener å huske det kun tok en uke eller noe slikt. Så denne tråden kan forsåvidt stenges nå. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) DX bruker ofte et par uker og har treg billig postgang. Jeg pleier å handle fra UK om jeg vil ha varer raskt. Da kommer de som regel i løpet av få dager. Konnis du kan trykke på LØST-knappen. Man stenger ikke tråder uten når det er brudd på reglene :-) Endret 13. februar 2013 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Burde heller kjøpt fra britiske eBay selgere, hadde du fått varene dine MYE raskere til omtrent samme pris. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Hmm. Bestilte fra Storbritannia i tillegg nå nettopp, er jo ikke store summene det er snakk om. Skal bli spennende å se hvor lang tid det går mellom hver levering Endret 13. februar 2013 av Konnis 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå