AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hadde sopp for 2mnd sia, smørte canesten etter anvisningen. Men problemet for aldri helt vekk. Har hatt sopp 1 gang før og alle tendensane til sopp såg jeg. Har gått på og av i 2 uker strekk og smørt på 3 ganger daglig. Nå klistrer forhuden seg til penishodet når jeg drar den bakover. Kan småsvi sånn av og til, men ikke nok til at eg trenger å klø meg. Har ikke noe hvitt belegg. Men kan ha noen hvite løse prikker når jeg ikke har vasket meg på 2-3 dager., kan virke som det er hud som har løsna. Eg er dritlei av dette problemet nå. Har vært til legen og hu sa det er mer sopp igjen, men da funker ikke canestenen då? Har brukt snart 2 tuber med salve.. Noen som har noen råååd? Sette stor pris på det, for dette er noe dritt !! Anonym poster: 40e8f6ceb88b67a4e7f9dfb95b1da617 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Jeg tror trikset er å smøre på to ganger daglig og fortsette minst en uke etter at symptomene er borte. Men husk å vær nøye med hygienen, rens godt hver dag. Få vekk gammel drit før du smører på ny. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Stikk til legen, si at canesten ikke funker. Ta det derfra. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Stikk til legen, si at canesten ikke funker. Ta det derfra. This. Du kan få tabletter som tar knekken på sopp som canesten ikke klarer å få has på. Dette gjør du hvis du allerede har gjort det Poor Leno foreslår. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 Ja, men jeg har smørt på helt til symptomene er vekke. Pissen virka fin når eg har smørt i 2 uker. Men når eg stopper så er den kødda til igjen dagen derpå.. Men finst det noen form for prøver man kan ta? Jeg er ikke redd fornå vose fram snoppen hos legen, så det er ingen problem. Sist gang jeg var til lege såg ho på i 5sek og sa det mest sannsynlig var sopp. Men det finst vell andre ting man kan ha der nede foruten kjønnssjukdomma. Virker som det er dårlig ph verdi der nedi Anonym poster: 40e8f6ceb88b67a4e7f9dfb95b1da617 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Fikk du ikke med deg hva Poor Leno skrev?? FORTSETT MED KREMEN I EN UKE ETTER AT ''PISSEN DIN VIRKER FIN''. Spor etter soppen blir igjen selv om alt ser fint ut, FORTSETT MED KREMEN som anvist på pakken du fikk kremen i. Altså: du bruker ikke kremen lenge nok! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 Slapp av? All drit er vekke etter 2 dager med smøring.. og jeg har smurt i 2 uker, og da kommer det igjen!! Anonym poster: 40e8f6ceb88b67a4e7f9dfb95b1da617 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Da er legen neste steg. Det er ikke all sopp canesten klarer å ta og du kan måtte få en sterkere kur på resept. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 Takker, var det svaret eg hadde lyst på Anonym poster: 40e8f6ceb88b67a4e7f9dfb95b1da617 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Nå har jeg vært til legen igjen, sa at salven ikke funker og fekk 1 tablett somm vistnok skulle fjerne heile skiten. Men nei, problemet er der enda. Er det mulig å bli henvist til en spesialist på ditta feltet eller? Evt en hudlege? Virker ikke som fastlegen min kan gjøre noe mer for meg nå :/ Anonym poster: 40e8f6ceb88b67a4e7f9dfb95b1da617 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå