Gå til innhold

Hjelp til valg av kabinett.

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg trenger hjelp til valg av kabinett, jeg har lyst på noe lite, som er lett å ta med seg på lan osv, midi-tower blir litt for stort, er det noen små kabinetter som er gode å bygge i? Som ser smooth ut? Har helst lyst på noe som ser helt clean ut, ikke noe fancy pancy greier.

På forhånd takk for alle svar :)

http://www.dustinhom...tm_content=1132

Dette virker ganske nice, thoughts?

Og hva er eventuelle ulemper med M-atx hovedkort?

Endret av EirDir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikkje svare så veldig mykje på ka kabinett du skal velge, men kan legge inn mitt synspunkt på det du har sett deg ut.

Det Fractal Design mini kabinettet er vel eigentleg nesten ein mellomting av mini og midi. Det er 5 cm lågare enn for eks. Corsair 300R, men støtter kun M-Atx, der corsair støtter både ATX og M-Atx.

Så skal du først ha eit lite kabinett, så ville eg ha gått for eit som er mindre igjen.

Just my thoughts :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikkje svare så veldig mykje på ka kabinett du skal velge, men kan legge inn mitt synspunkt på det du har sett deg ut.

Det Fractal Design mini kabinettet er vel eigentleg nesten ein mellomting av mini og midi. Det er 5 cm lågare enn for eks. Corsair 300R, men støtter kun M-Atx, der corsair støtter både ATX og M-Atx.

Så skal du først ha eit lite kabinett, så ville eg ha gått for eit som er mindre igjen.

Just my thoughts :)

Godt poeng, takk, har tidligere sett på 300r, det er jo ganske lite i forhold til f.eks define r4? Det virker ganske nice.
Lenke til kommentar

Du kan så og si like godt kjøpe ITX i stedet for mATX http://www.prisjakt.....php?p=1268168.

Du vil ikke få noe særlig mer ut av mATX, men går du for mid tower kan håndtak være greit.

Det jeg ser etter når jeg ser på kabinett:

1. Hvilket material er det laget av, vekt

2. Har det alle funksjonene jeg trenger

3. Hvordan er det å kable i, hull størrelse ved siden av PSU

4. Har det håndtak/ spesielle funksjoner/ design som gjør at jeg velger akkurat dette

Endret av Vebb
Lenke til kommentar

Hvor stilrent vil du ha det? et helt svart alu-kabinett, eller er du villig til å ha vindu på siden? Når du går opp i størrelse til et midi-tårn så kan du ta en titt på CM storm scout II. Bare bytt ut de røde viftene med noen gode pwm-vifter og du har en kabinett med skikkelige håndtak.

Men jeg vil anbefalde å gå for et mini-itx kabinett som Vebb sier.

Du kan ta en titt på

denne

denne

denne

og denne

Lenke til kommentar

Mhh jeg kjenner noen som har det FRACTAL kabinettet og spørr du meg er det ganske så stort. Jeg ville gått for et scout 1 eller 2 jeg har 1. ganske digg og bære med seg, men et par små ting som irriterer livet ut av meg så skal kjøpe nytt snart. Har ikke prøvd 2eren men ser digg ut. Men det grey versjonen er jo litt mer igjen som skiller seg litt ut da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...