Gå til innhold

BK: RATTBRUK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin fartsfyllt effekt av den forholdsvise lange eksponeringen, Birger.Har du kanskje panorert litt, siden gutten (i midten) virker skarpere enn bilen, som sikkert beveger seg med vri?Fin skildring av lek, og alderen lenge før vi blir blaserte.

Takk for det, Trond Olav !

Ja her har jeg benyttet meg av panorering, men blitzen ble noe sterk slik at den fryste for mye av scenen så derfor har jeg lagt på litt "stjernedryss"-effekt rundt den unge sjåføren. Det er vel dette som kan oppleves som bevegelse :)

Lenke til kommentar

Stilig bilde. Vet ikke om jeg hadde turt å sitte på selvom han ser riktig så konsentrert ut der han kikker ut på siden av veibanen. Men kanhende han med tiden ratter like bra som han i den røde banebilen bak der. Liker de mange historiene i bildet, om tivoli, barn, rattbruk. Liker plasseringen av bilen gutten sitter i, foran i samme linjeretning som det røde fartsfantomet bak der. Og radiobiler er masse lys og støy. Love it :) En liten artighet der også, med to damer der, i to forskjellige størrelser ;)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Stilig bilde. Vet ikke om jeg hadde turt å sitte på selvom han ser riktig så konsentrert ut der han kikker ut på siden av veibanen. Men kanhende han med tiden ratter like bra som han i den røde banebilen bak der. Liker de mange historiene i bildet, om tivoli, barn, rattbruk. Liker plasseringen av bilen gutten sitter i, foran i samme linjeretning som det røde fartsfantomet bak der. Og radiobiler er masse lys og støy. Love it :) En liten artighet der også, med to damer der, i to forskjellige størrelser ;)

Takk for den utførlige og hyggelige tilbakemeldingen, J1 ! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...