Freddii91 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 hei her er lydkortet : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=587208 kjøpte ett eksternt lydkort til bærbar pcen slik at jeg kan bruke hjemmekino anlegge når jeg bruker pcen. Har vært inne på innstillingene å fikset sånn at den er aktivert på den eksterne. men det kommer verken lyd fra høytalerne eller fra headsett.. hvorfor funker det ikke ? Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Har du satt forsterkeren på riktig utgang? Samt satt lydinnstillingene riktig i kontrollpanelet i windows? Redigert : Har selv samme lydkortet og har ingen problemer. Endret 12. februar 2013 av redmix80 Lenke til kommentar
Freddii91 Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 Har du satt forsterkeren på riktig utgang? Samt satt lydinnstillingene riktig i kontrollpanelet i windows? Redigert : Har selv samme lydkortet og har ingen problemer. ja vil tro det, har vært inne på kontrollpanelet å valgt det eksterne lydkortet som standardenheten. inngangen bak er : optisk inn og ut. " center bass out" " side surround " " front out" " rear surround" å til slutt " Line in" . på framsiden er det en inngang som heter " mic in" å en knapp som det står mic boost. har forsøkt med vanling grønn mini jack kabel fra forsterkern å til inngangen line in. har åsså forsøkt headsett fra inngang " line in". med er ingen lyd fra noen av delene :/ Lenke til kommentar
Freddii91 Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 konge! da vet du sikkert garantert hva jeg har gjort galt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå