samye83 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Kjøp mcp665/d5 pumpa. Den er driftsikker og er kraftig nok til par radiatorer og par blokker. Også kan man få den til å bli skikkelig sexy hvis man vil. Er det flere som er enig med meg? 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Yepp, fullt enig der. Man kan også oppgradere pumpetoppen til å ta to pumper hvis en ikke er nok 1 Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 Har regnet grovt gjennom hva vannkjølingen kommer til å koste (pumpe, vanntank, 1stk radiator, 2stk GPU blokker, slange, fittings/nipler). Vel.. Må nok ut med kr 6500-7500 Koster å være kar!. Når jeg får tid, kansje neste helg.. Kan jeg legge ut smørbrød listen av det jeg har tenk å kjøpe. Takker så mye for råd og hjelp så langt!. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Det koster å ha vannkjøling som yter bra. Men det koster enda mer for vannkjøling som både kjøler bra og ser bra ut. Jeg kunne aldri ha tenkt å gå tilbake til vifterkjøling igjen. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg er oppe i ca 6K++ bare for CPU loop Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 Dere er spinn gærne Som hobby er det ikke så gale.. Mye annet som koster skjorta og vell så det Ja blir man bitt av basselusken.. så må det vel se like flott ut som den yter.. Sett på noen av buildene deres.. fyflate!. Her snakker vi stil Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg skulle bare ha cpu i loop... endte opp med alt untatt HDD ble vel 7-8000kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå