dnthalhuk Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Tenk om spelemannsprisen gikk til Justin Bieber eller Django vant en amanda. Er jo det dere holder på med i gullstikka. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hvorfor ikke fokusere på norske spill. Eventuelt ha en egen kåring for skandinavia. Kanskje dere får sjansen til å pløye over noen danske eller svenske jenter fra markedsavdelingene. Du har fått med deg at Gamer har meldt seg ut? Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Resultatet av Gullstikka får jo ingen konsekvens noen steder, og svært få bryr seg. Hvorfor holder de egentlig på? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Det er sant. Jeg er en over-snittet ivrig gamer, og jeg kunne ikke brydd meg mindre om Gullstikka enn det jeg gjør. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Hele opplegget har vært kompisrunk helt siden det starta. Og det har NULL betydning for noen andre enn de som kan drikke cocktails og mingle i de sene nattestimer på vår regning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå