billywillie Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Fikk dette tilbudet på mail i dag og lurer på om det er et bra kjøp? Adobe sier jeg har fått 50% rabatt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Høres bogus ut. Sikker på at mailen kommer fra Adobe? d.v.s. er det noen grunn til at du skulle få tilbud fra Adobe dumpene ned i mailboksen eller kom den sånn uten videre? Og hvis den kom uten videre, så ville jeg undersøkt adressene den prøver å sende deg til. Og husk, mange prøver å selge keys som ikke er lovlige. ref: http://graphicssoft.about.com/od/photoshop/f/cheapprice.htm Men, om dette mot formodning er reelt, så er det veldig billig ja. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Kjapt søk viser at komplett selger for 1195.- Regner med at du kan finne litt billigere på prisjakt eller prisguide. Mao, intet tilbud i hele tatt. Edit, dette gjelder premiere elements og photoshop elements 11, regner med at det er det trådstarter mener, jeg fikk samme tilbud før i dag. Endret 12. februar 2013 av gwh Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Kjapt søk viser at komplett selger for 1195.- Regner med at du kan finne litt billigere på prisjakt eller prisguide. Mao, intet tilbud i hele tatt. Edit, dette gjelder premiere elements og photoshop elements 11, regner med at det er det trådstarter mener, jeg fikk samme tilbud før i dag. I mailen står ingen pris men står at de gir 50% rabatt som gjelder den 13 og 14 (http://www.adobe.com/no/cart.html?marketSegment=COM&trackingid=KCSFWnull) men i og med at komplett har den pakka til 1195,- så er det vel ikke noe tilbud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå