Øystein.F. Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Snart kan du leggje ut på heisatur med Kirk og Spock. Les hele saken Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 «Digital Extremes har rørt saman eit solid førsteinntrykk med si tolking av den nest kulaste kapteinen i Star Trek-universet. Nest kuleste du, ha ha ha. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Kirk > Picard Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Om dei har lukkast i det finn vi snart ut. Vi hadde derimot ein kikk på spelet i fjor, og då såg det heile rimeleg lovande ut: Aliens: Colonial Marines både så lovende ut og ble et knallspill, men av en eller annen grunn jeg ikke skjønner har jeg på følelsen av at jeg er den eneste som faktisk likte sluttresultatet. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Så så, la oss ikke krangle om hvem som er best av Picard og Kirk. Begge er bra kapteiner! Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hey, hva gjør Sylar i Star Trek? Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Så så, la oss ikke krangle om hvem som er best av Picard og Kirk. Begge er bra kapteiner! TOS har sin sjarm, men TNG er absolutt min favoritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå