fox Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Han filmer aldri, denne Suarez. Knis. Ekkel fyr, legger seg og skulle hatt rødt mot City. Dét i to ganger faktisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Nettet ikke heller. Fy Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Nok en kamp mot topplag :-D Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Hadde en bra assist. Nok en kamp 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Hadde en bra assist. Nok en kamp Du vet det betyr NADA for Latias og gjengen hans. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Pleide å være mot Stoke på Britannia. Om han skårer mot chelsa så kommer det vel bare nye ting på listen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Tenk hvor god han hadde vært om han hadde scoret like mye mot topplag som han filmer mot topplag. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Du gir deg ikke, du. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Du gir deg ikke, du. Troll gjør sjeldent det. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Hvor filmer Suarez i denne kampen btw? Såg det ikke en eneste gang, såg han overspillte en del da. Men som alle vett er det en stor forskjell her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Filmet definitivt i andreomgang. Overspiller jo temmelig mye når han blir felt(på ulovlig vis). Det er ikke slikt vi liker å se. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Viss du mener situasjonen der han drar forbi siste forsvarer og faller blir han klart tatt her. Men måtte spole tilbake og se da det var vanskelig og se på klippene tv2 sendte. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Nå var jeg i full vagør hele kampen, men det så ganske klart ut som filming. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Viss du mener situasjonen der han drar forbi siste forsvarer og faller blir han klart tatt her. Men måtte spole tilbake og se da det var vanskelig og se på klippene tv2 sendte. Tror egentlig at det var derfor han ikke fikk sitt andre gule. Dommeren viste at han hadde dømt feil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Hadde en bra assist. Nok en kamp Du vet det betyr NADA for Latias og gjengen hans. Gi deg nå. Denne stråmannsargumentasjonen kan du bare stoppe opp med først som sist. Den eneste "kritikken" min mot Suarez denne sesongen var i desember da jeg følte at Suarez ikke gjorde nok mot topplagene til å bli nevnt i samme åndedrag som Messi/Ronaldo. At du vrir og vender på disse ordene slik det passer deg blir for dumt. Jeg vet det går sport i å fiske etter billige likes på fotballforumet, men du kan mye bedre enn dette, Daniel. Denne våren har han vært suveren mot stort sett alle lag, også topplagene. Suarez er per dags dato utvilsomt ligaens beste spiller, og muligens også den beste spissen i verden. Om han holder dette spillet gående og også gjør det skarpt i VM, så vil han være en klar favoritt til Ballon d'Or. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Se når det var skrevet da, Daniel var i lykkerus. Men ja, var billig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Tviler på at Suarez vil få noen ballon dor. Spillere som er så dårlig likt får ikke stemmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Giggs vinner nok i år også. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Om Messi, Ronaldo og Suarez er de tre igjen så finnes det ikke en sjanse for at spillere vil stemme på en spiller som jukser uke inn og ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Spar deg. Greit nok at jeg startet dagens tråd med usakligheter, men ikke ha meg som forbildet. Lov å holde seg litt saklig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå