Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

 

Synd at noen fortsetter å leve i fornektelse, når faktum er at han har vært eksemplarisk denne sesongen. Både på og utenfor banen.

I hvilken verden er Suarez eksemplarisk denne sesongen? Sutrer over ting til dommer hvertfall 10x HVER ENESTE KAMP for ting han ikke skal ha frispark for, prøver å påvirke dommeren i hver eneste situasjon, prøver å rope på straffe, hands, filming, innkast, corner, indirekte frispark i hver eneste PL-kamp gjennom hele sesongen. Er på ingen måte eksemplarisk, er en notorisk kvalm fotballspiller, prøver å påvirke dommeren til å gjøre feil avgjørelse gjennom 90 minutter.

 

 

Nevn minst en spiss/spiller som ikke sier ifra til dommeren at de skal ha frispark, straffe etc. når de ikke får det. Klarer du det?

 

Du kan ikke ha sett på Liverpoolkamper hvis du mener han er sutrete og klager 10x HVER ENESTE KAMP. Mye av det du skriver stemmer overhodet ikke. Du hater han sikkert sterkt, men vær i det minste realistisk når du skriver og ikke la tårene ta over.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

I hvilken verden er Suarez eksemplarisk denne sesongen? Sutrer over ting til dommer hvertfall 10x HVER ENESTE KAMP for ting han ikke skal ha frispark for, prøver å påvirke dommeren i hver eneste situasjon, prøver å rope på straffe, hands, filming, innkast, corner, indirekte frispark i hver eneste PL-kamp gjennom hele sesongen. Er på ingen måte eksemplarisk, er en notorisk kvalm fotballspiller, prøver å påvirke dommeren til å gjøre feil avgjørelse gjennom 90 minutter.

 

 

Hvis du snakker om årets sesong så:

1, lever du i en drømmeverden.

2, har ikke sett en eneste liverpoolkamp.

3, er imot Suarez som person.

4, tett i pappen.

5, alle ovenfornevnte

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Siden du er så glad i tall, så har jeg gjort deg den tjeneste å respondere på samme måte.

 

1. Sett alle Liverpool-matcher i år.

2. Har ikke noe imot Suarez som utgangspunkt, har noe imot ALLE kvalme fotballspillere. Det gjelder også Pepe, tidvis Diego Costa, Young, Bendtner (men det er mest fordi han er så dårlig at det er komisk), Barton (som fotballspiller) osv.

3. Du finner ikke en eneste spiller i ligaen som sutrer så mye som Suarez på dommeravgjørelser. INGEN. Ingen er i nærheten, den mannen klarer å være uenig og sutre til dommeren selv når han SLEIVER ballen ut over sidelinja og vil ha corner. Usmakelig. Skjer iallefall ti ganger i løpet av en kamp, må være rekord i Premier League-sammenheng.

4. Ja, han har definitivt bedret seg, det er det INGEN som betviler, men fra å BITE folk så er ikke lista satt så veldig høyt.

5. Legger seg fortsatt ofte av det relativt lette slaget, men vil ikke si at han utpreger seg som noen diver (i år, gitt at vi ser isolert sett KUN på denne sesongen), men det er "heldigvis" mange andre måter å være en kvalm fotballspiller på, som sutring, klaging på dommer, sutre litt mer, prøve å påvirke dommere på alle mulige måter osv. Den mannen har jo SPRINTET bort til dommer hver anledning Sturridge har falt uten kontakt.

6. Patetisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bor med en Liverpool-supporter og vi ser dermed alle United-, Liverpool- og Cardiff-matcher hver runde (sett alle Liverpool-matcher de seneste fire årene, og sporadisk her og der siden jeg ble fotballinteressert for over 20 år siden). Jeg har aldri sett f. eks Rooney løpe bort til dommeren og skrike på straffe når Young detter som en idiot inne i feltet.

Lenke til kommentar

Siden du er så glad i tall, så har jeg gjort deg den tjeneste å respondere på samme måte.

 

1. Sett alle Liverpool-matcher i år.

 

Jeg bor med en Liverpool-supporter og vi ser dermed alle United-, Liverpool- og Cardiff-matcher hver runde (sett alle Liverpool-matcher de seneste fire årene, og sporadisk her og der siden jeg ble fotballinteressert for over 20 år siden). Jeg har aldri sett f. eks Rooney løpe bort til dommeren og skrike på straffe når Young detter som en idiot inne i feltet.

Det er jammen bra noen av dem ikke har blitt spilt samtidig da...

 

Og du må være verdens største skap-liverpool fan hvis du de siste 4! årene har sett hver eneste kamp. Bra jobba. Byttet ut å se på laget du heier på mot å følge med på Liverpool ofte da. Det er jo naturlig?

Endret av wampster
Lenke til kommentar

. Jeg har aldri sett f. eks Rooney løpe bort til dommeren og skrike på straffe når Young detter som en idiot inne i feltet.

Da foreslår jeg at du følger like godt med i United-kampene som i Liverpool-kampene. :)

For akkurat dette er utter bullshit.

 

Det som ikke er bullshit derimot(slik jeg ser det) er at Suarez har en lei tendens til å overspille når han blir taklet for. Spill for galeriet(altså dommeren) noe som har både gitt liverpool dødballer. og kostet Liverpool dødballmuligheter(ref: Arsenalkampen i Fa-cupen). Dette er særegent typsik for søramerikanske spillere, desverre.

 

Forøvrig: Det er ikke oppførslen hans(altså bite-episoden) som han har forbedrett seg på, men minkset ganske mye på filmeforsøkene sine.

Endret av Danielzu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er jammen bra noen av dem ikke har blitt spilt samtidig da...

 

Og du må være verdens største skap-liverpool fan hvis du de siste 4! årene har sett hver eneste kamp. Bra jobba. Byttet ut å se på laget du heier på mot å følge med på Liverpool ofte da. Det er jo naturlig?

 

 

Niks, du kan legge til City-matchene på den listen også. Har de siste fire årene bodd med to av bestekompisene mine, han ene er City-fan, han ene er Liverpool-fan og jeg er United-fan. Vi har på alle matchene samtidig i stua på både TV og laptoper. Jeg har nok muligens gått glipp av en match eller to, men for det meste har jeg fått med meg det aller meste.

 

 

 

Det som ikke er bullshit derimot(slik jeg ser det) er at Suarez har en lei tendens til å overspille når han blir taklet for. Spill for galeriet(altså dommeren) noe som har både gitt liverpool dødballer. og kostet Liverpool dødballmuligheter(ref: Arsenalkampen i Fa-cupen). Dette er særegent typsik for søramerikanske spillere, desverre.

Forøvrig: Det er ikke oppførslen hans(altså bite-episoden) som han har forbedrett seg på, men minkset ganske mye på filmeforsøkene sine.

 

Men det har jeg vel strengt tatt aldri vært uenig i? At han har forbedret seg på filmeforsøkene skrev jeg senest i forrige innlegg, jeg ser ikke på Suarez som noen diver, han har ikke (mange) gangene gått lett i kanvasen i årets serie, men sutringen og klagingen har fortsatt på et like høyt nivå.

 

 

 

Jeg har aldri sett f. eks Rooney løpe bort til dommeren og skrike på straffe når Young detter som en idiot inne i feltet.

Du har hatt noen (dårlige) poeng og kunne sluppet unna med det, men der tapte du hele driten.

 

Det er ikke så veldig interessant for meg å hustle plusser i en overcrowded LFC-tråd, dere kan hype hverandre opp og tro at dere har gode poenger, men for stort sett alle andre supportere så er han sannsynligvis den kvalmeste spilleren til å ha satt sine bein på engelsk jord (uavhengig av hans ferdigheter - hvilket er fantastiske når han er i form). Suarez er by far, by a long country mile, den spilleren som prøver å påvirke dommeren mest gjennom en hel sesong. Hadde jeg vært LFC-supporter hadde jeg vært pinlig berørt over måten han opptrer på en fotballbane (utenom det rent sportslige han gjør med beina) - blir flau på vegne av fotballen, supportere og han selv når han for 53. gang løper bort til dommer og ber om å få straffe når ballen treffer motspiller i brystkassa på et innlegg.

Lenke til kommentar

 

Hadde jeg vært LFC-supporter hadde jeg vært pinlig berørt over måten han opptrer på en fotballbane (utenom det rent sportslige han gjør med beina) - blir flau på vegne av fotballen.

Jeg kan garantere deg at normale objektive fotballinteresserte og supportere uansett lag hadde vært (er) flau over å ha en så trangsynt person som deg som supporter av laget sitt. Er FRYKTELIG glad over at du ikke er Pool supporter. Så langt unna virkeligheten du er med de fleste av utsagnene dine må man jo nesten lure på om du troller, eller om du er høy når du ser absolutt alle fotballkamper uansett dag/tid/sted.

 

Om jeg tror på at dere ALLTID er sammen på matchday uansett ukedag, og ALLTID fyrer opp tv laptoper/pcer/nettbrett for å se alle kampene sammen er en annen sak.

 

Helsa hem, og lykke til med å kapre 7. plassen og EL spill neste sesong

Endret av wampster
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...