Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

 

 

 

 

 

 

Nå kommer Divy Young...

Kunne vært verre. Kunne vært Divyel Sturridge eller Diviz Suarez.

Suarez er en feil sammenligning, men prøv heller Tomas Diveisky...eller noe...

Nei. Suarez er en usmakelig juksepavefilmer.

Nei, du tar feil. Han er toppscorer og den med mest assist. Og kommende POFY. Tror Wenger er nokså enig i det.

Okei. Da er han en sinnsykt god juksepavefilmer. For han er jo uten tvil sinnsykt god! Men han er fortsatt en usmakelig juksepavefilmer! BARE Pool-supportere liker den idioten

Lever du i den egen bobble, eller er du bare så dum? Vet du at han vant Football fans player of the year-prisen? Suck it.

 

"Bare Pool-supportere liker den idioten" my ass...

 

 

Ser virkelig ikke hvordan det gjør han til en mindre jukser. Det er mulig å være en god spiller, men samtidig en liten dritt. Det finnes det flere eksempler på. Ronaldo, Robben, Neymar, Suarez, Sturridge... Men jeg vet at dere Liverpool-fans er så blendet av deres Messias at dere ikke klarer å se at han er en av de mest skitne spillerne i PL. Han har bedret seg dette året, men han er fortsatt skitten.

Lenke til kommentar

Han svarer jo på tullekommentaren om at det bare er Pool-supportere som liker Suarez, det kan umulig stemme da han vant Football fans player of the year-prisen. Hadde forresten vært interessant å se hva du hadde skrevet om Suarez, hadde han blitt Arsenal-spiller forrige sommer. Du hadde nok, som oss, fokusert på at Suarez har bedret seg betraktelig. Denne sesongen har ikke Suarez vært blant de verste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så var det tatt helt ut av sammenheng. Klart det er mange som liker Suarez. Selv liker jeg også Suarez dersom han holder seg på beina. Juks, diving og overspilling er noe jeg hater uansett hvem som gjør det. Synes diven til Rosicky i helgen var usmakelig, men heldigvis er ikke det noe vi ser ofte fra Arsenal. Hadde Suarez kommet hit skulle nok Wenger fått skikk på han.

 

Men uansett så er det som irriterer meg, det som startet diskusjonen, når dere Liverpool-fans (eller noen andre lag som har slike spillere) klager på at andre lag diver uten å feie for egen dør først.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Jeg har aldri klart å skjønne hvordan folk ikke kan være objektive på det der. Det finnes vel knapt en United-supporter i verden som ikke synes Young er en forbanna klovn når han detter uten kontakt - LIKEWISE må det være tilfelle blant LFC-supportere når Sturridge kaster seg for 3-4 kamp på rad, når Sterling faller tilnærmet uten kontakt og får straffe, de gangene Suarez kaster seg (og maser på frispark han ikke skal ha), det har jo ingenting med briller å gjøre, det har med å erkjenne faktum.

 

Jeg synes det er dritkvalmt hver gang jeg ser usportslige opptredener på en fotballbane, UANSETT hvem det er. At Januzaj noen ganger faller lett, at Young legger seg, at Nani overspiller osv. osv. - det er jo direkte kvalmt. Men å hevde at Suarez som har vært involvert i flere biteepisoder ila. karrieren + rasismeutestengelse + flere filmingsituasjoner og generelt dårlig sportmanship-tingene han er involert - at DEN MANNEN er en "engel" siden han de siste 15 kampene for Liverpool IKKE har bitt noen, det er jo helt latterlig. Den mannen er, i likhet med FLERE spillere (som Barton, Young osv), en kvalm spiller. Det sier INGENTING om ferdighetsnivået til fyren, det er vel ingen som mener at Suarez er en dårlig spiller (en av de beste spissene i verden for øyeblikket), men at fyren rent historisk har vært kvalm er hevet over ENHVER tvil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Haha, jesus. Slapp av med de store bokstavene dine.

 

Hvem er det egentlig som hevder at Suárez har vært en engel i løpet av karrieren sin? Han har gjort utrolig mye latterlig, og det er ingen som benekter det. Forskjellen på flere Liverpool- og Utd-fans er at førstnevnte fokuserer på at han har vært fantastisk som fotballspiller i år, og det har ikke vært snakk om noe utenomsportlig. Enkelte fortsetter derimot å gnåle om hvor jævlig Suárez er, hvor mye han filmer og biter osv. Hvor ille har han opptrådt i år? Hvor mange kontroversielle situasjoner har han vært innblandet i? Sammenlignet med andre har han ikke vært noe verre. Tvert imot. Synd at noen fortsetter å leve i fornektelse, når faktum er at han har vært eksemplarisk denne sesongen. Både på og utenfor banen.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg Messi/CR7 kan rankes litt høyere enn Suarez ene og alene fordi de presterer i CL. Nå ville mest sansynlig Suarez gjort det meget skarpt i CL han også med enten Barca eller Real, men det blir litt som med Messi og VM: Messi skal slite med å gå forbi Maradona "i historiebøkene" om han ikke hjelper Argentina til VM-triumf.

 

Men at Suarez er årets beste, og ikke minst årets viktigste spiller i PL er det vel liten tvil om :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synd at noen fortsetter å leve i fornektelse, når faktum er at han har vært eksemplarisk denne sesongen. Både på og utenfor banen.

I hvilken verden er Suarez eksemplarisk denne sesongen? Sutrer over ting til dommer hvertfall 10x HVER ENESTE KAMP for ting han ikke skal ha frispark for, prøver å påvirke dommeren i hver eneste situasjon, prøver å rope på straffe, hands, filming, innkast, corner, indirekte frispark i hver eneste PL-kamp gjennom hele sesongen. Er på ingen måte eksemplarisk, er en notorisk kvalm fotballspiller, prøver å påvirke dommeren til å gjøre feil avgjørelse gjennom 90 minutter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For det er ingen andre spillere som klager på dommeren, filmer osv? Er så latterlig denne heksejakten av Suarez. Ja, han har gjort mye drit og vært helt jævlig. Men denne sesongen har han da vitterlig ikke vært noe værre enn andre spillere i Premier League. Synes Sturridge har vært værre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...