Gå til innhold

Luis Suarez-tråden

Old Game

Anbefalte innlegg

Det er som å si "Jeg er uenig. Spania vant ikke fotball VM 2010"

Ser du ikke forskjellen på det der, og en diskusjon om en straffe-situasjon så er det nok ikke hos motparten feilen ligger om jeg får påstå det.

Det er sant at enten er noe rett eller galt, men så er det også mulig å tolke situasjoner og regler forskjellig som jo alle fotball-supportere burde vært klar over nå.

Du sier enten har man rett eller feil, har det ikke falt deg inn at du også kan ta feil?

Du uttaler deg såpass bastant at det fører til en unødvendig diskusjon som minner mest om flame-bait.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du sier enten har man rett eller feil, har det ikke falt deg inn at du også kan ta feil?

Du uttaler deg såpass bastant at det fører til en unødvendig diskusjon som minner mest om flame-bait.

Jeg vet at jeg ikke tar feil, for bevisene er der. Ser man en video fra situasjonen er det ingen tvil. Mener man noe annet har man svært, svært liten peiling.

Lenke til kommentar

Jeg vet at jeg ikke tar feil, for bevisene er der. Ser man en video fra situasjonen er det ingen tvil. Mener man noe annet har man svært, svært liten peiling.

Eg vet at du tar feil, for bevisene er der. Ser man en video fra situasjonen er det ingen tvil. Mener man noe annet har man svært, svært liten peiling.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Artig hvordan Liverpool-fansen alltid skal hakke på Young og Januzaj, men aldri evner å se sine egne spillere filme. Det stemmer jo bra overens med deres kaptein, som åpenlyst kritiserer andre spillere for filming, men selv har filmet mange ganger opp gjennom karrieren. I denne situasjonen derimot, er jeg delvis enig at det er straffe. Det er først og fremst dumt at Guzan å ta han der. Den er i grenseland, men jeg er enig at det er straffe, selv om han faller veldig lett og gjør maks ut av situasjonen.

Den forrige helt derimot, var filming av Sterling. Synes han også har en tendens til å falle veldig lett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Den forrige helt derimot, var filming av Sterling. Synes han også har en tendens til å falle veldig lett.

Enig. (Men så veier han jo knapt 50kg også da. :p )

Lenke til kommentar

GnilreG sin hobby er å si at alle som er uenige med han mangler peiling. Tror ikke jeg har sett en post fra han hvor dette ikke skjer.

Drit deg mer ut da.

Ja... det er jeg som driter meg ut. Oh wait, se på dette her:

Eg vet at du tar feil, for bevisene er der. Ser man en video fra situasjonen er det ingen tvil. Mener man noe annet har man svært, svært liten peiling.

Ser du virkelig ikke forskjell på en dive og oppsøke en straffe for så og bli tatt? Wow du har lite peiling på fotball.

Sterling filmet ikke igår, du som er helt på bærtur :)

Ikke enig i det? Det må være en spøk? Eller er du virkelig så blind, eller totalt blottet for fotballforståelse. Young filmer mer en Suarez også, viss du vil ha en annen United spiller.

Den andre vote muligheten kunne barre hatt navnet: Jeg er dum som et brød og har fottballkunskapene til en nyfødt måke.. Det er ganske nærme sannheten viss du ikke ser at Suarez er den beste spissen i PL..

Det kommer til og gå dårlig for din del, godt det barre er 200 kr. Fra komentarene dine tidligere kan man se du ikke har mye peiling på fotball.

Den måtte siteres bare fordi det er deilig lesning!!!
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...