Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Etter å lest en del av dine innlegg her har jeg skjønt at din taktikk for å "vinne" diskusjoner er å aldri gi deg. Nå har vi holdt på en stund, men jeg må dessverre legge meg.

 

Det har blitt bevist at Suarez ble tatt, selv om "eksperter" som deg holder øynene lukket. I de situasjonene vil alle forsøke å spille ballen forbi keeper for å få straffe, den eneste grunnen for at dere griner er fordi det er Suarez.

 

http://www.tv2.no/2014/01/18/sport/fotball/premier-league/5237451

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker Suarez når han holder seg på beina. Hadde elsket å se han i Arsenaltrøye, så er overhodet ikke noen heksejakt på han. Det er bare en så åpenbar dive at det er nesten ikke verdt å diskutere, i hvertfall ikke med en som er partisk.

 

En dive er en dive, samme om det er kontakt eller ikke. I enkelte tilfeler er straffe korrekt selvom offer overdramatiserer, men dette er ikke en av dem. En så hårfin kontakt som det der er aldri straffe. Bra dømming i det tilfelle ville heller vært å gi gult til Suarez for filming.

 

Synes alltid det er vanvittig morsomt å se hvordan de som filmer driter seg ut, og har sett en hel del gjennom tidene. Dette er en dive, uten tvil.

 

 

Etter å lest en del av dine innlegg her har jeg skjønt at din taktikk for å "vinne" diskusjoner er å aldri gi deg. Nå har vi holdt på en stund, men jeg må dessverre legge meg.

 

Om jeg har en "taktikk" er i det i så fall å ikke gi meg når jeg vet at jeg har rett. Når jeg tar feil klarer jeg fint og godta det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Korrekt straffe, at det i det hele tatt diskuteres er latterlig. Han sparker ikke foten inn i Guzan, slik andre ville gjort, det er Guzan selv som oppsøker Suarez fot og dermed tar han og forstyrrer han. Stygt? Nei. Men nok til å gjøre at Suarez blir forstyrret. Og hvor ballen var på vei eller ikke spiller absolutt null trille.

 

Når man ser folk roper på filming her, så vet man folk begynner å bli desperate. Men kan skjønne det, Suarez har ikke levd opp til sine forrige sesonger innen dette feltet, så nå må man påpeke den minste lille ting som filming for å rettferdiggjøre stempelet han tidligere har hatt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Haha, Liverpool fans, altså. Hadde det vært hvilken som helst spiller fra et annet lag som hadde gjort det, hadde dere ikke hatt noe problem med å se at det er 110% åpenbar filming.

 

Haha, andre fans, altså. Hadde det vært hvilken som helst spiller fra et annet lag som hadde gjort det, hadde dere ikke hatt problemer med å se at det er straffe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei :)

Så du mener at når det er kontakt (som alle nærbilder viser) så skal det være gult kort for filming? Husk at det er stor fart det er snakk om her. Ja, Suarez faller for lett, mn se på de 25-30 gangene han har blitt tatt hardt uten å få frispark/straffe siste 18 mnd. Da skjønner du at han må legge seg fremover når han blir tatt der.

 

Kontakt: ja

Straffe: ja

Filming: nei

Faller lett: ja

Lenke til kommentar

Ahh, så det er sånn det er? Med den logikken; hvis keeper legger en finger på skulderen til en motstanderen innenfor 16 meteren, er det da straffe? Så også en gang at en keeper var borti en motstander da de gjorde seg klar til corner, er dette straffe?

 

Tror keeperne må begynne å spille i hamsterballer, ettersom hver minste kontakt betyr straffe.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...