Gå til innhold

Luis Suarez-tråden

Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hold øye med Suarez i dagens kamp, så skjønner dere sikkert hva jeg mener, om dere vil.

Jeg holdt et godt øye med Suarez under kampen, og skjønner ikke helt hva du mener.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TV2 sitt "ekspertpanel" har ikke peiling på hva de driver med. La meg analysere diven (ja, det er en dive).

https://mtc.cdn.vine.co/r/videos/2FE3A253811036397471230009344_19b15f67be8.4.7.14344747874714145639_uCK29WXw5Nx5cYQkBT.xfGJt0Mx79KJke7r2Mi5DEVDMaUHI0Jx5rm8JX0MPrvz_.mp4?versionId=0wAg2wUfnco.U9O6F4mGolFNa2qEUUYc

Han ser keeperen er på vei i god tid. Han kunne enkelt kommet seg unna han, noe han gjør et halvhjertet "forsøk" på for å få det til å virke realistisk med ballens retning. Det er sant at det er ørlite kontakt mellom Guzan kne og Suarez høyre fot, men dette er foten han akkurat har lagt av vekt på i løpet sitt; han skal akkurat til å trakke med venstre. Aldri i verden om den lille kontakten der slo han ut av balanse. Man ser også at han har all verdens mulighet til å trakke med venstrefoten etter kontakten, men velger heller å falle om da han mener et straffespark er det sikrere valget. Hadde han også blitt slått ut av balanse av Guzan ville aldri fallet vært på den måten. Hele ansiktsuttryket hans mens han faller forteller egentlig at dette er skuespill.

Dog, en veldig bra dive som er vanskelig å oppdage for dommerne. Kan se at han har erfaring.

• Liker 2
Lenke til kommentar

For å være helt ærlig, gadd jeg ikke å lese. Men etter å ha lest i gjennom er jeg enig. Han ventet til han ble tatt, før han kom med svanestupet. Profesjonelt. Jeg så Steffen Iversen gjøre nøyaktig det samme i det forrige årtusen, og lærte at det var det "beste" man kunne gjøre i en sånn situasjon.

Lenke til kommentar

Felt? Haha. Dummeste jeg har hørt. Det der er aldri felling. Om du ikke hadde vært så himla partisk hadde du fint sett det. Om du vil at så lite kontakt som det der skal begynne å bli dømt korrekt straffe, hvordan tror du ikke fotballen hadde blitt etterhvert? Aldri straffe, aldri fordel eller noe. Riktig å gjøre i den situasjonen der hadde vært å fortsette å spille, og det hadde enhver spiller gjort med mindre han het Suarez eller Young.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...