Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Hold øye med Suarez i dagens kamp, så skjønner dere sikkert hva jeg mener, om dere vil. Jeg holdt et godt øye med Suarez under kampen, og skjønner ikke helt hva du mener. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Du brukte sikkert høyre. Hargo mente venstre.. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 http://sillyseason.vg.no/2014/01/17/paris-saint-germain-vil-ha-suarez/ Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 No fucking way. Den drittklubben skal ikke ha Zlatan, Cavani og Suarez i angrepsrekken sin. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 700M er mye penger. Liverpool har god erfaring med å kjøpe dyrt i januar (Suarez?), men dette blir vel for mye å håpe på. Det verste er at Suarez ser ut til å være veldig fornøyd nå om dagen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Tror ikke Suarez drar nå. Blir i så fall kun aktuelt om de ikke klarer CL i år. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Liverpool har god erfaring med å kjøpe dyrt i januar (Suarez?)Hæ...?Mener du kjøp av Caroll eller salg av Torres? Kjøpet av Suarez var jo langt fra dyrt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 TV2-studioet beviste at Suarez ble tatt, ikke at det hjelper på dere hatere. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 TV2 sitt "ekspertpanel" har ikke peiling på hva de driver med. La meg analysere diven (ja, det er en dive). https://mtc.cdn.vine.co/r/videos/2FE3A253811036397471230009344_19b15f67be8.4.7.14344747874714145639_uCK29WXw5Nx5cYQkBT.xfGJt0Mx79KJke7r2Mi5DEVDMaUHI0Jx5rm8JX0MPrvz_.mp4?versionId=0wAg2wUfnco.U9O6F4mGolFNa2qEUUYc Han ser keeperen er på vei i god tid. Han kunne enkelt kommet seg unna han, noe han gjør et halvhjertet "forsøk" på for å få det til å virke realistisk med ballens retning. Det er sant at det er ørlite kontakt mellom Guzan kne og Suarez høyre fot, men dette er foten han akkurat har lagt av vekt på i løpet sitt; han skal akkurat til å trakke med venstre. Aldri i verden om den lille kontakten der slo han ut av balanse. Man ser også at han har all verdens mulighet til å trakke med venstrefoten etter kontakten, men velger heller å falle om da han mener et straffespark er det sikrere valget. Hadde han også blitt slått ut av balanse av Guzan ville aldri fallet vært på den måten. Hele ansiktsuttryket hans mens han faller forteller egentlig at dette er skuespill. Dog, en veldig bra dive som er vanskelig å oppdage for dommerne. Kan se at han har erfaring. 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Selvfølgelig oppsøker han straffe, enhver seriøs fotballspiller ville gjort det i den situasjonen. Spørsmålet er om han blir tatt eller ikke. Han ble tatt, ergo er det straffe. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Les om igjen. Han blir ikke tatt. De fleste ville søkt etter mer kontakt før de tar svanestupet. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 For å være helt ærlig, gadd jeg ikke å lese. Men etter å ha lest i gjennom er jeg enig. Han ventet til han ble tatt, før han kom med svanestupet. Profesjonelt. Jeg så Steffen Iversen gjøre nøyaktig det samme i det forrige årtusen, og lærte at det var det "beste" man kunne gjøre i en sånn situasjon. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Uansett hvordan du vrir og vender på det er det fremdeles en dive, og ingenting rettferdigjør det. Tipper han er flau selv over han måtte ty til det for å sikre et poeng. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Han kaster seg når han blir tatt, det et greit, for han må det for å få straffen han fortjener. Helt greit for meg. Penis i panna eller panne i skrittet? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Straffen han fortjener? Lol. Hva blir det neste? Skal man begynne å filme når man kjenner pusten til motstanderen? Selvfølgelig er det greit for deg siden du er Liverpool-supporter. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Selvfølgelig Mr Bullshit, når han blir felt innenfor 16-mdteren fortjener han straffe. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Felt? Haha. Dummeste jeg har hørt. Det der er aldri felling. Om du ikke hadde vært så himla partisk hadde du fint sett det. Om du vil at så lite kontakt som det der skal begynne å bli dømt korrekt straffe, hvordan tror du ikke fotballen hadde blitt etterhvert? Aldri straffe, aldri fordel eller noe. Riktig å gjøre i den situasjonen der hadde vært å fortsette å spille, og det hadde enhver spiller gjort med mindre han het Suarez eller Young. 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Det har allerede bevist at han ble felt. Muligens kunne han holdt seg på beina og latt ballen gå ut til utspark, men ingen profesjonell fotballspiller ville gjort det. I hvertfall ikke Suarez eller Young. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Av hvem? TV2 sitt "ekspertpanel"? Pøh, les innlegg #1790 om igjen. Synes forøvrig tittelen burde bli endret til: "Latest News: Pinlig dive mot Aston Villa sikrer Liverpool 1 ynkelig poeng" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå