Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

 

Vel, etter min hukkomelse har flere av disse gule kortene til Januzaj vært direkte feil.

 

Hold øye med Suarez i dagens kamp, så skjønner dere sikkert hva jeg mener, om dere vil.

 

Han har skjerpet seg, ut i fra egne standarder, men ut i fra den jevne PL-spiller? Give me a break.

Du kritiserer oss for å være for subjektive. Jeg tenker jo det samme om dere, i hvertfall deg. Det finnes bevis for at Januzaj har filmet, om ikke alle tre kortene er riktige, så har han uansett flere kort enn Suarez (ingen) for filming denne sesongen. Men kunne du innrømmet at Januzaj er blant dem som filmer mest i PL?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kritiserer oss for å være for subjektive. Jeg tenker jo det samme om dere, i hvertfall deg. Det finnes bevis for at Januzaj har filmet, om ikke alle tre kortene er riktige, så har han uansett flere kort enn Suarez (ingen) for filming denne sesongen. Men kunne du innrømmet at Januzaj er blant dem som filmer mest i PL?

 

Du kan gjerne forsøke å skyve fokus over på Januzaj, men det gjør jo ikke din sak noe bedre. Trenger ikke være subjektiv for å si at Suarez fortsatt spiller over gjennomsnittet kvalmt, for å si det mildt.

 

Den ikke filmende Suarez anno 2013/14:

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=yD-rR3O6L_o

 

Det jeg fant på youtube, som folk faktisk har tatt seg bryet med å laste opp. Noen vil sikkert kalle nummer to for "overspilling". Poteto, potato.

Lenke til kommentar

Sagt det før og sier det igjen, hva han gjør på landslaget er totalt uvesentlig. Der får han filme så mye han bare vil så lenge han ikke tar det med seg inn i Premier League, noe han knapt har gjort.
Den andre episoden beskriver seg selv strengt tatt.

 

 

United-gutter kan ikke være subjektive når det kommer til Liverpool, og vice versa.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Du kan gjerne forsøke å skyve fokus over på Januzaj, men det gjør jo ikke din sak noe bedre. Trenger ikke være subjektiv for å si at Suarez fortsatt spiller over gjennomsnittet kvalmt, for å si det mildt.

 

Den ikke filmende Suarez anno 2013/14:

 

http://www.youtube.com/watch?v=px0d-oYmgU8

 

http://www.youtube.com/watch?v=yD-rR3O6L_o

 

Det jeg fant på youtube, som folk faktisk har tatt seg bryet med å laste opp. Noen vil sikkert kalle nummer to for "overspilling". Poteto, potato.

At han har filmet på landslaget er selvfølgelig kjipt, men det interesser meg ikke. Det som er interessant med å se om jeg kan få deg til å innrømme at Januzaj er en av PLs verste filmere denne sesongen, er at du i såfall vil kunne heve deg over oss Liverpool-supportere "som ikke klarer å se hvor mye verre Suarez har vært enn alle andre" (denne sesongen). Den andre videoen viser at han overspiller når han blir holdt, det ser man "alle" andre gjøre også. Finn heller noen klipp hvor han har kastet seg uten at det har vært noen kontakt, sånn som Young og Januzaj stadig vekk gjør. Endret av knipsolini
  • Liker 2
Lenke til kommentar

At han har filmet på landslaget er selvfølgelig kjipt, men det interesser meg ikke. Det som er interessert med å se om jeg kan få deg til å innrømme at Januzaj er en av PLs verste filmere denne sesongen, er at du i såfall vil kunne heve deg over oss Liverpool-supportere "som ikke klarer å se hvor mye verre Suarez har vært enn alle andre (denne sesongen). Den andre videoen viser at han overspiller når han blir holdt, det ser man "alle" andre gjøre også. Finn heller noen klipp hvor han har kastet seg uten at det har vært noen kontakt, sånn som Young og Januzaj stadig vekk gjør.

 

At han har filmet på landslaget er selvfølgelig kjipt, men det interesser meg ikke. Det som er interessert med å se om jeg kan få deg til å innrømme at Januzaj er en av PLs verste filmere denne sesongen, er at du i såfall vil kunne heve deg over oss Liverpool-supportere "som ikke klarer å se hvor mye verre Suarez har vært enn alle andre (denne sesongen). Den andre videoen viser at han overspiller når han blir holdt, det ser man "alle" andre gjøre også. Finn heller noen klipp hvor han har kastet seg uten at det har vært noen kontakt, sånn som Young og Januzaj stadig vekk gjør.

 

Nei, alle andre gjør ikke det.

 

Det at du konstant prøver å få det over på Januzaj, sier mer om at dette er et tema du ikke er så glad i diskutere, fordi du vet innerst inne at jeg har helt rett.

Lenke til kommentar

Poenget ditt skal være at vi ikke klarer å være objektive, jeg prøver å poengtere at du er hyklerisk fordi du ikke klarer å innrømme at det er United-spillere som har filmet mer enn Suarez. Og du skjønner tydeligvis ikke at "alle" ikke betyr alle, men mange. Jeg har gått inn i meg selv, og konkluderer med at Suarez har forbedret seg, og at han ikke denne sesongen har vært en av ligaens verste filmere.

 

Men jeg er lei av å diskutere med deg, du får ta diskusjonen videre med noen andre. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Poenget ditt skal være at vi ikke klarer å være objektive, jeg prøver å poengtere at du er hyklerisk fordi du ikke klarer å innrømme at det er United-spillere som har filmet mer enn Suarez. Og du skjønner tydeligvis ikke at "alle" ikke betyr alle, men mange. Jeg har gått inn i meg selv, og konkluderer med at Suarez har forbedret seg, og at han ikke denne sesongen har vært en av ligaens verste filmere.

 

Men jeg er lei av å diskutere med deg, du får ta diskusjonen videre med noen andre. ;)

 

Nei, jeg er ikke enig i at Januzaj filmer mer enn Suarez, men jeg er enig i at Januzaj filmer. Det gjør ikke Suarez lenger ifølge flere her.

 

At du velger å trekke deg ut av diskusjonen tolker jeg som at du har innsett at han gjør det, og ikke er en engel, selv om han har skjerpet seg noe.

Lenke til kommentar

Hvilken offensiv fotballspiller er en engel i dagens Premier League?

Og ingen har ment at Suarez er en engel, men han er ikke verst i klassen lengre.
Knapt på topp 10-listen.

 

Jeg tolker dine tolkninger med at du ikke har noen fot å stå på, og for å heller innse dette kommer med barnslige antagelser. :)

Endret av Danielzu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nei, jeg er ikke enig i at Januzaj filmer mer enn Suarez, men jeg er enig i at Januzaj filmer. Det gjør ikke Suarez lenger ifølge flere her.

 

At du velger å trekke deg ut av diskusjonen tolker jeg som at du har innsett at han gjør det, og ikke er en engel, selv om han har skjerpet seg noe.

 

Ikke enig i det? Det må være en spøk? Eller er du virkelig så blind, eller totalt blottet for fotballforståelse. Young filmer mer en Suarez også, viss du vil ha en annen United spiller.

 

Det værste jeg ser på en fotballbane er spillere som slenger seg ned uten kontakt i det hele tatt. De gangene eg har sett det på Liverpool kamper denne sesongen er det motspillerene. Har ikke sett mange United kamper, men har sett Januzaj gjøre det 3 ganger, så har han fått gule kort utenom for filming også som jeg ikke har sett. Veldig stor forskjell på og legge seg for og vise det er kontakt, eller unngå skade enn og slenge seg ned som om noen har tatt deg.

 

Edit: Var en som slengte seg tidligere i sesongen men husker ikke helt hvem, trur det var Sturridge. (Sikker på at det ikke var Suarez hvertfall)

Endret av GnilreG
Lenke til kommentar

 

Ikke enig i det? Det må være en spøk? Eller er du virkelig så blind, eller totalt blottet for fotballforståelse. Young filmer mer en Suarez også, viss du vil ha en annen United spiller.

 

Det værste jeg ser på en fotballbane er spillere som slenger seg ned uten kontakt i det hele tatt. De gangene eg har sett det på Liverpool kamper denne sesongen er det motspillerene. Har ikke sett mange United kamper, men har sett Januzaj gjøre det 3 ganger, så har han fått gule kort utenom for filming også som jeg ikke har sett. Veldig stor forskjell på og legge seg for og vise det er kontakt, eller unngå skade enn og slenge seg ned som om noen har tatt deg.

 

Edit: Var en som slengte seg tidligere i sesongen men husker ikke helt hvem, trur det var Sturridge. (Sikker på at det ikke var Suarez hvertfall)

 

Gidder ikke ta dette seriøst engang.

 

Trenger ikke lenger enn å gå tilbake til i går for å se en Liverpool-spiller filme, da Raheem Sterling filmet seg til straffe.

 

Suarez prøver seg stadig vekk med enkle fall, og teatralske måter for å overbevise dommerne. Det har ikke endret seg siden tidligere.

 

Jeg nekter ikke på at United-spillere har filmet jeg heller. Jeg er ikke noe fan av filming, uansett hvilket lag det er. Januzaj, Young, Rooney og Nani for eksempel er har hatt noen tilfeller opp gjennom årene jeg ikke er stolt av å se som United-fan. Men det samme gjelder for de fleste lag, blant annet Liverpool, som har en kaptein, som ikke er fremmed for å ty til samme triksene i blant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...