knipsolini Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Deilig å få bekreftet at Suarez faktisk ønsker å fortsette i Liverpool, at han ikke bare ønsket en klausul som gjorde det enklere å bli solgt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Blir spennende å se hva som skjer om Liverpool ikke skulle greie å kvalifisere seg til CL. Det virket jo veldig viktig for han i sommer. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Tipper at Liverpool er avhengig av å nå CL om klausulen skal være så høy. Tipper den faller om de skulle falle utenfor. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Er det bekreftet av noen mer troverdige kilder enn The Mirror? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Suarez vinner ''first to 20goals'' for andre år på rad. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 20 mål halvveis... og 15 av de på hjemmebane... Gitt at han unngår skader er jo 30-40 mål absolutt innen rekkevidde denne sesongen. Det hadde vært helt latterlig. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Suarez har jobbet aktivt med oppførselen sin det siste halvåret. Jeg er imponert over han, han har ikke hatt noen flere usympatiske episoder enn den jevne PL-spilleren denne sesongen. http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10149614 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Den styggeste tingen et menneske kan si er "vinterdag på Britannia" Er så jævlig enig. Den verste målestokken på hvor god en spiller er. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Suarez har jobbet aktivt med oppførselen sin det siste halvåret. Jeg er imponert over han, han har ikke hatt noen flere usympatiske episoder enn den jevne PL-spilleren denne sesongen. http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10149614 Det jevne for Suarez, eller det jevne for en vanlig PL-spiller? Det siste er svært feil i så fall, og da er det på tide å våkne opp litt Endret 12. januar 2014 av Hargo Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Jeg har sett at du har klaget over Suarez, men jeg skjønner ikke hvorfor. Hva har han gjort feil denne sesongen? Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Jeg har sett at du har klaget over Suarez, men jeg skjønner ikke hvorfor. Hva har han gjort feil denne sesongen? Ingenting. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Suarez er fortsatt ei klyse på banen. Filmer, klager på dommeren og andre tjuvtriks. Hadde han ikke scoret så mange mål og spilt så fantastisk ved siden av, ville dere sett det dere og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Jeg har sett at du har klaget over Suarez, men jeg skjønner ikke hvorfor. Hva har han gjort feil denne sesongen? Han spiller for Liverpool, det holder i massevis for Hargo. Samt han har fremdeles en tendens til å overspille skade når han blir taklet\sparket ned for å få frispark(som han strengt tatt burde fått uannsett) Han er jo sør-amerikansk tross alt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Suarez er fortsatt ei klyse på banen. Filmer, klager på dommeren og andre tjuvtriks. Hadde han ikke scoret så mange mål og spilt så fantastisk ved siden av, ville dere sett det dere og. Hvem i all verden hadde ikke klaget på PL-dommerne? Overspiller skadet ganske ofte-ja, filmer ofte-Nei. Hadde han ikke spilt på Liverpool ville du sett det du og. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Jeg hører du sier det... men klarer du å finne noen konkrete situasjoner hvor han har filmet? Det er én ting han burde skjerpe seg på, og det klagingen på dommeren, ellers har han forberedret seg. Men du må gjerne tro at det er dommerens feil at deres yndling Januzaj har fått flere kort for filming enn Suarez denne sesongen. E: det var et svar til Hargo. Endret 12. januar 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Hvem i all verden hadde ikke klaget på PL-dommerne? Overspiller skadet ganske ofte-ja, filmer ofte-Nei. Hadde han ikke spilt på Liverpool ville du sett det du og. Forskjell på å klage på dommeren i blant, og gjøre det konstant. Hadde passet bra inn i Barcelona eller Chelsea for noen år siden. Man må også være Liverpool-fan for å ikke se at Suarez fortsatt filmer. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Jeg hører du sier det... men klarer du å finne noen konkrete situasjoner hvor han har filmet? Det er én ting han burde skjerpe seg på, og det klagingen på dommeren, ellers har han forberedret seg. Men du må gjerne tro at det er dommerens feil at deres yndling Januzaj har fått flere kort for filming enn Suarez denne sesongen. Vel, etter min hukkomelse har flere av disse gule kortene til Januzaj vært direkte feil. Hold øye med Suarez i dagens kamp, så skjønner dere sikkert hva jeg mener, om dere vil. Han har skjerpet seg, ut i fra egne standarder, men ut i fra den jevne PL-spiller? Give me a break. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Vel, etter min hukkomelse har flere av disse gule kortene til Januzaj vært direkte feil. Hold øye med Suarez i dagens kamp, så skjønner dere sikkert hva jeg mener, om dere vil. Han har skjerpet seg, ut i fra egne standarder, men ut i fra den jevne PL-spiller? Give me a break. Den jevne PL-spiller klager, overspiller og ''filmer'' temmelig ofte. Give us a break. Klart Suarez har noen overspillinger her og der, men han er ikke verst i Premier League( Young) og det skjer ikke ofte. Endret 12. januar 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 En kald og bitter vinterkveld på Britannia Stadium. I dag skal Suarez bevise at han er verdens beste spiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 En kald og bitter vinterkveld på Britannia Stadium. I dag skal Suarez bevise at han er verdens beste spiller. Jepp. Jeg er nervøs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå