Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PRØVER EN GANG TIL.

 

As for the boos for Suarez's name when he was announced as one of the players in the PFA Premier League team of the year, one should bear in mind that by that point drink had been taken. The room was full of Football League footballers unwinding after a long season, and a fair few corporate guests in a room of around 2,000 people. As one of the few who was stone cold sober, I could say with certainty that there was no maliciousness in the booing I heard.

 

http://www.independe...me-8594878.html

Endret av The Doctor
Lenke til kommentar

Eg flirte godt. Kan se ut som det er en del av spillerne som angrer på stemmene sine.

 

 

Merkelig det der, hvordan det er "de andre" som er lavmål, ikke "han ene"......

 

Min mening er at under et slikt arrangement må det kunne gå an å glede seg over hvilket bidrag Suarez gir til fotballen ved fantastisk bra spill og la all driten ligge for et par minutter. Det er det ikke alle som klarer uheldigvis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Med fotballSPILLEREN mener jeg altså det rent fotballtekniske han presterer. Det er jo ofte ren magi.

 

Ellers blir det tynt å skylde på drinker. Det blir det samme som at Suarez skylder på at han gjør ting i sinne eller kampens hete. Gjerningen er like idiotisk uansett.

 

At de angrer på stemmene sine er helt greit. Men da finnes det mange andre arenaer å gjøre det profesjonelt på. Gjennom media blant annet.

Lenke til kommentar

Buingen er uprofft ja, sier ikke noe på det. Men det er langt ifra like alvorlig som en to-fots-takling på banen feks.

 

 

Og hva sier det om Suarez, om kan gjøre det fotballtekniske som han er så god til, men velger å spille skittent, bite folk, og takle slik at han potensielt ødelegger karrieren i stedet? Hjelper ikke å være teknisk god om du er en drittsekk på banen. Fotballspillere skal gjøre mer enn å bare lage innskudd til highlight-clips.

Lenke til kommentar

 

 

Min mening er at under et slikt arrangement må det kunne gå an å glede seg over hvilket bidrag Suarez gir til fotballen ved fantastisk bra spill og la all driten ligge for et par minutter. Det er det ikke alle som klarer uheldigvis.

E ikke utelukkende uenig med deg. Men eg forstår det også.

Lenke til kommentar

Bale vant altså også kåringen som årets spiler av PFA og nå også FWA. RvP var rett bak. De fikk tilsammen 96% av stemmene! Og Suarez fikk....1 stemme...lol.

Mer rettferdig at RvP endte på 2. egentlig. Spillerne stemte imens han var i måltørken sin, mens journalistene stemte nå på slutten av sesongen.

Suarez var heller ikke like god den første delen av sesongen.

Lenke til kommentar

Sikkert mer likt blant Arsenal og Liverpool-supportere?

Synes Arsenal fansen burde respektere RvP mer. RvP respekterer fortsatt Arsenal og deres supportere. Se bort på Götze, valget om å dra til Bayern var ikke spesielt populært blant fansen men de viser likevel full støtte så lenge han fortsatt spiller for BvB. Og uansett tviler jeg sterkt på at de kommer til å håne Götze slik som Arsenal fansen håner RvP. Rett og slett respektløst.

Endret av RollsReus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...