Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Lol, Jotun. Han skrev "lavmål det og". Du synes altså at buinga ikke var lavmål fordi det liksom var velfortjent? I en sånn setting? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Det er faktisk ikke i nærheten så lavmål som å bite en motspiller nei. Laaaangt fra og. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) PRØVER EN GANG TIL. As for the boos for Suarez's name when he was announced as one of the players in the PFA Premier League team of the year, one should bear in mind that by that point drink had been taken. The room was full of Football League footballers unwinding after a long season, and a fair few corporate guests in a room of around 2,000 people. As one of the few who was stone cold sober, I could say with certainty that there was no maliciousness in the booing I heard. http://www.independe...me-8594878.html Endret 29. april 2013 av The Doctor Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Eg flirte godt. Kan se ut som det er en del av spillerne som angrer på stemmene sine. Merkelig det der, hvordan det er "de andre" som er lavmål, ikke "han ene"...... Min mening er at under et slikt arrangement må det kunne gå an å glede seg over hvilket bidrag Suarez gir til fotballen ved fantastisk bra spill og la all driten ligge for et par minutter. Det er det ikke alle som klarer uheldigvis. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Kanskje de forbanner seg over at Suarez faktisk ødelegger kamper mot dem da? Og rett skal være rett, de buer vel på bidragene Suarez kommer med til engelsk fotball. Endret 29. april 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Det kan godt hende, men det gjør ikke deres opptreden bedre av den grunn. Suárez har noen ganger en usportslig opptreden, rettferdiggjør det at noen få skaller buer han ut på en prisutdeling som skal hylle fotballSPILLEREN suarez? Jeg synes ikke det. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Det er fortsatt fotbalSPILLEREN som gjør de uakseptable greiene på banen. Og det er oftere enn "noen ganger", det er alt for ofte. Klart, litt uheldig er det jo, men de hadde tatt et par drinker sikkert. Og han burde vel kanskje sett det komme. Mange som sikkert angrer på stemmene sine. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Med fotballSPILLEREN mener jeg altså det rent fotballtekniske han presterer. Det er jo ofte ren magi. Ellers blir det tynt å skylde på drinker. Det blir det samme som at Suarez skylder på at han gjør ting i sinne eller kampens hete. Gjerningen er like idiotisk uansett. At de angrer på stemmene sine er helt greit. Men da finnes det mange andre arenaer å gjøre det profesjonelt på. Gjennom media blant annet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Buingen er uprofft ja, sier ikke noe på det. Men det er langt ifra like alvorlig som en to-fots-takling på banen feks. Og hva sier det om Suarez, om kan gjøre det fotballtekniske som han er så god til, men velger å spille skittent, bite folk, og takle slik at han potensielt ødelegger karrieren i stedet? Hjelper ikke å være teknisk god om du er en drittsekk på banen. Fotballspillere skal gjøre mer enn å bare lage innskudd til highlight-clips. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Min mening er at under et slikt arrangement må det kunne gå an å glede seg over hvilket bidrag Suarez gir til fotballen ved fantastisk bra spill og la all driten ligge for et par minutter. Det er det ikke alle som klarer uheldigvis. E ikke utelukkende uenig med deg. Men eg forstår det også. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 PRØVER EN GANG TIL. En gang til? O.o Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 En gang til? O.o Gikk i floke når jeg drev og redigerte så mye. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Gikk i floke når jeg drev og redigerte så mye. Ah! Jeg er på time 30 som våken, så trodde kanskje jeg gikk glipp av noe (enda jeg lette på de 2 siste sidene her) Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Ufordragelig fyr, og alikevell mer likt en RVP Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Ufordragelig fyr, og alikevell mer likt en RVP Mer likt? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Bale vant altså også kåringen som årets spiler av PFA og nå også FWA. RvP var rett bak. De fikk tilsammen 96% av stemmene! Og Suarez fikk....1 stemme...lol. Mer rettferdig at RvP endte på 2. egentlig. Spillerne stemte imens han var i måltørken sin, mens journalistene stemte nå på slutten av sesongen. Suarez var heller ikke like god den første delen av sesongen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Mer likt? Sikkert mer likt blant Arsenal og Liverpool-supportere? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Sikkert mer likt blant Arsenal og Liverpool-supportere? Synes Arsenal fansen burde respektere RvP mer. RvP respekterer fortsatt Arsenal og deres supportere. Se bort på Götze, valget om å dra til Bayern var ikke spesielt populært blant fansen men de viser likevel full støtte så lenge han fortsatt spiller for BvB. Og uansett tviler jeg sterkt på at de kommer til å håne Götze slik som Arsenal fansen håner RvP. Rett og slett respektløst. Endret 2. mai 2013 av RollsReus 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Synes Arsenal fansen burde respektere RvP mer. RvP respekterer fortsatt Arsenal og deres supportere. Ja RvP respekterte Arsenal så mye at han gikk til ManU så fort han ble skadefri og stabilt god. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå