Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Neste år kommer ManUtd til å styrte ned på tabellen, før de råtner bort. Det er mitt tips.

 

goingdownrotting.com

 

Regner med du synes denne posten er helt OK. Har jo med fotball, siden jeg assosierer det med fotball.

 

Whatever floats your boat. München-ulykken skjedde 35 år før jeg ble født og uten at den hadde noe tilknytning til meg, så det er ikke noe jeg engasjerer meg noe særlig for. Tror neppe jeg hadde reagert på innlegget ditt uansett om jeg hadde brydd meg om ulykken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Suarez får utestengelse for biting? FA og Sir Alex konspirerer mot Liverpool.

Suarez får utestengelse for rasisme? FA, Evra og Sir Alex konspirerer mot Liverpool.

Liverpool vinner nada nok en gang? FA og Sir Alex og dommerne konspirerer mot Liverpool.

Rafa Benitez får sparken? Rafa er en martyr som ofret seg selv for å avdekke den store konspirasjonen mot Liverpool.

 

Kanskje klubben og fansen for en gangs skyld kan kalle en spade for en spade og innse at de er skyld i sin egen elendighet?

Endret av Stonemeister
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Suarez godtar utestengelsen.

 

Liverpool forward Luis Suarez has not appealed the suspension issued to him by an Independent Regulatory Commission this week.

 

A three-person Independent Regulatory Commission upheld The FA’s claim that a suspension of three matches was clearly insufficient and the player will now serve a further seven first-team matches in addition to the standard three.

 

The suspension begins with immediate effect and applies to Liverpool FC’s next ten domestic first-team fixtures.

 

This sanction followed an incident with Chelsea’s Branislav Ivanovic in Sunday’s fixture at Anfield (21 April 2013).

 

The FA intends to publicise the Independent Regulatory Commission’s written reasons in due course.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...