Latias Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Neste år kommer ManUtd til å styrte ned på tabellen, før de råtner bort. Det er mitt tips. goingdownrotting.com Regner med du synes denne posten er helt OK. Har jo med fotball, siden jeg assosierer det med fotball. Whatever floats your boat. München-ulykken skjedde 35 år før jeg ble født og uten at den hadde noe tilknytning til meg, så det er ikke noe jeg engasjerer meg noe særlig for. Tror neppe jeg hadde reagert på innlegget ditt uansett om jeg hadde brydd meg om ulykken. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Skjønte ikke helt det innlegget, men så klarer eg jo heller ikke skjønne de som forsvarer suarez. Er nok en for enkel sjel! Komme ikke inn på den sida di goingdownrotting.com? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Always the vitcim. Slår ikke feil. 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Den offerrollen dere spiller hver gang noen bruker dette uttrykket er ikke annet enn skammelig. Dette er noe som kjennetegner Liverpool og klubbens supportere. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Suarez får utestengelse for biting? FA og Sir Alex konspirerer mot Liverpool. Suarez får utestengelse for rasisme? FA, Evra og Sir Alex konspirerer mot Liverpool. Liverpool vinner nada nok en gang? FA og Sir Alex og dommerne konspirerer mot Liverpool. Rafa Benitez får sparken? Rafa er en martyr som ofret seg selv for å avdekke den store konspirasjonen mot Liverpool. Kanskje klubben og fansen for en gangs skyld kan kalle en spade for en spade og innse at de er skyld i sin egen elendighet? Endret 25. april 2013 av Stonemeister 2 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hvem her inne er det som tror på slike konspirasjonsteorier? Som vanlig er Utd-fansen flinke til å generalisere. () Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Emils. Men det gjelder jo Chelsea da..... 6 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hele Red and White Kop, utifra hva jeg har lest der. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 RAWK er et veldig sært forum, med sære administratorer som stenger ute nesten alle som prøver å snakke fornuft da. Tror ikke nødvendigvis det er et representativt utvalg Liverpoolfans. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Komme ikke inn på den sida di goingdownrotting.com? Har vel råtnet bort i likhet med Liverpool og deres supportere, i hvertfall en del av hjernen. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Emils. Men det gjelder jo Chelsea da..... Det er iallefall mer hold i mine teorier enn det er i at Gud skapte jorden på 7 dager. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Ok. Men hadde du fulgt litt bedre med så hadde du også visst at han brukte bare 6 dager...... Endret 25. april 2013 av Jotun Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Det er iallefall mer hold i mine teorier enn det er i at Gud skapte jorden på 7 dager. Den var kanskje den mest tilfeldige kommentaren jeg har sett i PL delen av forumet. Ok. Grattis med 8000 innlegg i PL delen av forumet Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Ikke flere? Det synes eg høres rart ut! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Kondolerer kaller jeg det, da. Endret 25. april 2013 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Det er hvertfall ikke tvil om at det er noe av det tristeste av de tingene i livet mitt eg har å vise til. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Det er hvertfall ikke tvil om at det er noe av det tristeste av de tingene i livet mitt eg har å vise til. Enig, folk gråter når de mister foreldrene sine eller barna sine, men de burde åpne øynene sine og se bort hit. Deres tragedier er bare en liten flekk i forhold til dette Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Nå har ikke eg mistet noen barn, så for min del er det å ha mange tusen innlegg her inne høyt oppe på tristhet skalaen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Nå har ikke eg mistet noen barn, så for min del er det å ha mange tusen innlegg her inne høyt oppe på tristhet skalaen. Må jo være verre for meg, du har flere innlegg i PL-forumet enn jeg har på hele Diskusjon Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Suarez godtar utestengelsen. Liverpool forward Luis Suarez has not appealed the suspension issued to him by an Independent Regulatory Commission this week. A three-person Independent Regulatory Commission upheld The FA’s claim that a suspension of three matches was clearly insufficient and the player will now serve a further seven first-team matches in addition to the standard three. The suspension begins with immediate effect and applies to Liverpool FC’s next ten domestic first-team fixtures. This sanction followed an incident with Chelsea’s Branislav Ivanovic in Sunday’s fixture at Anfield (21 April 2013). The FA intends to publicise the Independent Regulatory Commission’s written reasons in due course. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå