Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok flere og flere som føler det på samme måte nå etter denne sjokkerende straffen.

 

Når Suarez gjorde dette var jeg irritert på Suarez, nå har FA klart å få fokuset over på seg selv. På en måte slipper Suarez unna, da folk flest vil betegne straffen som en urett begått mot personen.

 

Brendan er spot on når det gjelder denne saken. 5-6 kamper hadde vært rettferdig.

 

Ganske trist at enkelte debattanter synker til nivået ved å latterliggjøre HFSG kamp for å få frem sannheten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Diskutere faktisk. Posten din var alt annet enn diskusjonsstimulerende.

 

Jeg fortsatt diskusjonen vel å stille et spørsmål, derav om aleks var overrasket over at Reina klarte å lira av seg slikt dritt. Før jeg la inn noen beskrivelser av klubben Liverpool.

 

For det første, så sier du at LFC er en latterlig klubb. Da er ihvertfall Chelsea en enda mer latterlig klubb. Chelsea er bare en klubb med fullt av masse skitne penger, og har ingen fremtid. Greit nok at dere bruker 100mill £, men hva hjelper det når klubben fortsatt suger?

 

For det andre, så sier du CFC er en latterlig klubb. Da er ihvertfall Liverpool en enda mer latterlig klubb....

Lenke til kommentar

Med en gang man diskutere noe mot Liverpool, er det mulig å komme med noe annet enn "sier du som er x supporter"?

 

Enig her. Greit å komme med stikk mot Chelsea iblant, men det blir for dumt når man gjør det i hver eneste diskusjon. At Chelsea ikke har blitt drevet riktig av eieren de siste årene gjør ikke Suarez til et bedre menneske.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Oliver Kay ‏@OliverKayTimes

Re Suarez ban, worth nothing that in Barton case last year, FA commission "considered carefully" his "football record" in deciding sanction

 

Oliver Kay ‏@OliverKayTimes

In other words, Barton got extra sanction not "because it's Joey Barton" but because of past record. Would expect same to apply for Suarez

 

Oliver Kay ‏@OliverKayTimes 3m

Equally, FA commission stated that Ferguson's "record, which included several misconduct charges" counted towards 5-game t/line ban in 2011

Lenke til kommentar

Virker logisk og fornuftig det. Hvis Suarez mener FA gir ham for strenge straffer, er det ikke verre enn å slutte med alle usaklighetene på fotballbanen.

 

Enig her. Greit å komme med stikk mot Chelsea iblant, men det blir for dumt når man gjør det i hver eneste diskusjon. At Chelsea ikke har blitt drevet riktig av eieren de siste årene gjør ikke Suarez til et bedre menneske.

 

Her var det riktignok på sin plass, når Emils. ikke kan komme med noe annet enn smålige stikk selv.

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Herlighet. Når skal Liverpool-fansen lære seg at "always the victim" ikke har en dritt med Hillsborough å gjøre? Den offerrollen dere spiller hver gang noen bruker dette uttrykket er ikke annet enn skammelig.

 

Neste år kommer ManUtd til å styrte ned på tabellen, før de råtner bort. Det er mitt tips.

 

goingdownrotting.com

 

Regner med du synes denne posten er helt OK. Har jo med fotball, siden jeg assosierer det med fotball.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...