Aleks Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Det er Hernandez jeg gruer meg til. 4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 10 kamper er for mye. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg elsker Suarez og alt det der, men dette må jeg ærlig innrømme ble litt for teit... http://kopitewear.spreadshirt.com/keep-calm-suarez-men-A12492749/customize/color/351 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Sammenligner du virkelig Totti og Suarez?! Totti har vært a-lagsspiller for Roma siden 1993 og Suarez i Liverpool siden 2011. Suarez har gjort flere kontroversielle ting i sin til i Liverpool enn Totti har gjort i løper av siden 20år i Roma. Regner med vi alle her har gjort en del teite ting i løpet av 20år, men når de kommer så tett som Suarez sine, så hadde kanskje noen i vennegjengen vår kanskje ikke vært like interessert i å ta kontakt med oss til sammenligning. Så klart ikke, men at Totti er en idiot på lik linje med f.eks Terry er vel noe de fleste som ikke er Roma-fans har fått med seg. Poenget mitt var at måten du fordømte de Liverpooltilhengerne som forklarte hvorfor de fortsatt liker Suarez kunne virke litt merkelig all den tid din egen favorittklubb har mer enn nok av svin på skogen. Men slik er det vel å være fotballfan, hyklere er vi alle sammen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Så klart ikke, men at Totti er en idiot på lik linje med f.eks Terry er vel noe de fleste som ikke er Roma-fans har fått med seg. Totti har nok ikke ligget med noen lagkameraters koner etter hva jeg har fått med meg. Uansett så har begge disse spillerene en helt annen historie enn Suarez. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Det har du rett i! Men en ting har de alle til felles: de skaper temperatur og underholdning både for sine egne og motstanderens fans. For meg er det positivt. Jeg liker å mislike "andres" spillere og digge "mine" egne. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Moderatormelding Jeg har ryddet litt i tråden. La oss forsøke å diskutere sak på en ordentlig måte. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Sky Sports News @SkySportsNews 1m Brendan Rodgers: Severity of Luis Suarez's ban has left Liverpool bitterly disappointed #SSN Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 "I can't help but look at it and feel punishment has been against man rather than incident." alwaysthevictim.com Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) "There is a lot of hypocrisy. Some players are treated differently to others. In the racism cases: the one with proof [against him, John Terry] got a four-game ban and Luis got eight matches." - Reina. Herregud. http://www.guardian.co.uk/football/2013/apr/25/brendan-rodgers-luis-suarez-biting?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter Endret 25. april 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Overrasket? Mannen er i Liverpool. Latterlig klubb Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Overrasket? Mannen er i Liverpool. Latterlig klubb Ironien... 7 Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Overrasket? Mannen er i Liverpool. Latterlig klubb Og det kommer fra en Chelsea-supporter? Jaja.. 5 Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Overrasket? Chelsea er en latterlig klubb Måtte bare rette litt Endret 25. april 2013 av ZuxBigTaim 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Med en gang man diskutere noe mot Liverpool, er det mulig å komme med noe annet enn "sier du som er x supporter"? 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Diskutere faktisk. Posten din var alt annet enn diskusjonsstimulerende. 3 Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Med en gang man diskutere noe mot Liverpool, er det mulig å komme med noe annet enn "sier du som er x supporter"? For det første, så sier du at LFC er en latterlig klubb. Da er ihvertfall Chelsea en enda mer latterlig klubb. Chelsea er bare en klubb med fullt av masse skitne penger, og har ingen fremtid. Greit nok at dere bruker 100mill £, men hva hjelper det når klubben fortsatt suger? Endret 25. april 2013 av ZuxBigTaim Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Kan vi ikke alle bli enige om at begge klubbene er ganske latterlige? 9 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Stakkars Suarez. Får ikke spise i fred engang uten at det skal bli oppstyr. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå