Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Herlig at karriere-ødeleggende vilje-tofotstaklinger straffes med et par kamper og forsøk på et bitt (Var faktisk ikke et jævla bitemerke en gang) blir straffet med 10 kamper. For å være helt ærlig synes jeg at FA virker utrolig svake når det kommer til denne avgjørelsen. Jeg er enig i at Suarez må straffes for å ikke oppføre seg, men straffen er overhodet ikke i proporsjon til handlingen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Defoe bet Mascherano = 0

Aguero tok rennefart og tok en tofotsstemping i rompa på D.Luiz = 0

Suarez bet Ivanovic = 10

 

Hvem er det som forandrer trådtitler hele tiden forresten ? Er det ikke trådstarter men moderatorer så er det triste greier. Gjelder spesielt Liverpool tråden. Umodent til tusen,

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Syns det var litt lite jeg. Kunne godt utestengt han i 15-20 kamper når de først var i gang.

Mulig han hadde lært da.

 

Uansett, 10 kamper. Det er 4 denne sesongen og de 6 første neste sesong.

Her lukter det salg til en annen europeisk klubb lang vei spør du meg.

Lenke til kommentar

Syns det var litt lite jeg. Kunne godt utestengt han i 15-20 kamper når de først var i gang.

Mulig han hadde lært da.

 

Uansett, 10 kamper. Det er 4 denne sesongen og de 6 første neste sesong.

Her lukter det salg til en annen europeisk klubb lang vei spør du meg.

 

Minst ti år, de kunne solgt datteren hans i samme slengen.

 

Lenke til kommentar
Det sier seg selv at du får hardere straff når du til stadighet oppfører deg som en idiot. Fra sju til åtte til ti er en naturlig progresjon i straffeutmålingen.

 

Jeg er helt enig i dette. Om Agger eller Coutinho hadde bitt noen og fått 10 kamper hadde jeg reagert på det, for det er egentlig jævlig strengt. Men når suarez/EN HVILKEN SOM HELST SPILLER gang å gang på gang oppfører seg som en idiot synes jeg det er helt greit å gi han/DEM så mye som ti kampers karantene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...