Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du vunnet PL?

 

Aldri fått noen medalje nei, men laget mitt har vunnet PL. Et lag som aldri ville vært noe uten supporterne sine. Så ja, som supporter av United har jeg vunnet PL. Kunne klinket i bordet med at jeg hadde aksjer i klubben før, de ble dessverre tvangsinnkrevd i 2004.

 

Så ja, Manchester United, min klubb, og mange andre sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med utenlandske lag blir det bare tåpelig imo.

Men her inne er vel det som å banne i kirken å mene noe slikt.

 

Så om du ender opp med en utenlandsk kone så kan du ikke kalle det "din" kone?

 

Ja. Dumme påstander får dumme svar.

 

Å skryte av å holde med et lag som vinner ting = piss.

 

Utdyp gjerne. Skal man bytte lag hver gang man vinner noe altså? Var jeg ikke klar over..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Utdyp gjerne. Skal man bytte lag hver gang man vinner noe altså? Var jeg ikke klar over..

 

Nei. Hvordan kan du trekke den konklusjonen ut i fra min setning? I mine øyne er det da helt å være stolte over laget sitt. Glad for at det vinner. Si "vi" om laget, i alle fall om du er medlem i klubben eller til og med har aksjer eller bare føler deg som en del av gjengen. Men å hovere over at man en gang i tiden tilfeldig valgte et lag å holde med, fikk det trødd ned over seg av venner/familie eller valgte det fordi det var det beste laget den gangen man valgte det blir latterlig selv for fotballsupportere. Det blir omtrent like saklig som barnehageunger som krangler om hvem sin pappa som er sterkest.

Lenke til kommentar

Like tåpelig som din påstand. Hvis du vil lenger med den påstanden din får du utdype litt mer.

Jeg skjønner meg bare ikke på hvor den kjærligheten kommer fra.

Du har kanskje vært på OT/Anfield ett par ganger i ditt liv, kjenner minimalt til historien, kulturen osv rundt laget, men du elsker det av hele ditt hjerte?! På hvilket grunnlag?

 

For meg er hvert fall fotball mer enn 11 mot 11 på en grønn matte.

 

Folk skal få lov til å snakke om Mitt Manchester United og kalle ungen sin for Ynwa, hate City og Everton osv.

Men jeg må få lov til å syns det er pinlig.

 

Edit: Nå var det egentlig ikke det at man kaller lag for oss og vi jeg reagerer på. For det syns jeg egentlig er helt OK.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Jeg skjønner meg bare ikke på hvor den kjærligheten kommer fra.

Du har kanskje vært på OT/Anfield ett par ganger i ditt liv, kjenner minimalt til historien, kulturen osv rundt laget, men du elsker det av hele ditt hjerte?! På hvilket grunnlag?

Check

Check (kjenner særdeles godt til historien)

Check (kjenner særdeles godt til kulturen)

Love at first sight. Can't control love.

 

Og du skal få lov å synes det er pinlig, no problem.

Endret av banansplitt™
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen har misforstått hva det å være fotballsupporter innebærer.

 

Hva man gjør det til, får være opp til hver enkelt. Tåpelig å kritisere noen som feirer gullet laget sitt har vunnet.

Det var heller ikke poenget, skjønner at det kan virke litt slik, men det har jeg så klart ikke noe i mot.

 

Det er kanskje bare jeg som ikke klarer å bygge opp like følelser for ett lag som jeg ikke har det samme tilknyttingen til som mitt lokale lag.

Lenke til kommentar

Det var heller ikke poenget, skjønner at det kan virke litt slik, men det har jeg så klart ikke noe i mot.

 

Det er kanskje bare jeg som ikke klarer å bygge opp like følelser for ett lag som jeg ikke har det samme tilknyttingen til som mitt lokale lag.

Det får være opp til hver enkelt. Ikke alle som har følelser for det lokale laget, ei eller et lokalt lag som satser i det hele tatt, noe som er mitt tilfelle.

 

Ryktes btw. at Suarez har fått 12 kampers karantene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...