Juggel Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Det var faktisk Kasper Wikestad som startet det hele Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Altså jeg har ikke noe ønske om å diskutere Hitler men å si at man tviler på at han faktisk drepte noen blir som å si at man tviler på at Mohammed Atta gjorde det samme. Det er semantikk og fullstendig irrelevant som flere har påpekt, MEN det er helt galt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 La oss holde oss til saken. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Eller teller du bare de som han evt drepte med sine bare hender? Haha, for en fantastisk diskusjon dette er. Selvsagt. Eventuelt de han bet med egne tenner. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Facinerende hvor mye tid United supportere bruker på Suarez istedenfor sitt eget lag. 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Er ikke du stor fan av Totti? Sammenligner du virkelig Totti og Suarez?! Totti har vært a-lagsspiller for Roma siden 1993 og Suarez i Liverpool siden 2011. Suarez har gjort flere kontroversielle ting i sin til i Liverpool enn Totti har gjort i løper av siden 20år i Roma. Regner med vi alle her har gjort en del teite ting i løpet av 20år, men når de kommer så tett som Suarez sine, så hadde kanskje noen i vennegjengen vår kanskje ikke vært like interessert i å ta kontakt med oss til sammenligning. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hvor lang straff tror dere FA kommer til å gi i dag? Synes det passer med 8-10. Altfor lettvint om de kun gir fire kamper, Liverpool har jo ingenting å spille for nå uansett. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Er bra at en spillers straff skal baseres utifra hva laget har å spille for... Regner med vi skal begynne med det samme i rettsvesenet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hva har du å "spille for" i rettsvesenet? Får da være grenser for hvor dumme sammenligninger man tar opp. 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Facinerende hvor mye tid United supportere bruker på Suarez istedenfor sitt eget lag. Hvordan vet du det? Denne tråden har 69 sider, Manchester United-tråden har 5071 sider. Fascinerende. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 15-20 kamper er nå greit.. Nei, vil nå tro han ender på et sted mellom 7 og 10 kamper. Han fikk sju i Nederland, som er en liten pekepinn. Nå er det jo to forskjellige situasjoner og forbund, så man vet nå aldri. FA har en tendens til å straffe spillere med bakgrunn fra tidligere hendelser litt ekstra hardt (Rooney, Barton), så vil nå tippe at straffen blir ganske lang. Mitt tips er 10 kamper. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hva har du å "spille for" i rettsvesenet? Får da være grenser for hvor dumme sammenligninger man tar opp. Må du gi deg.... Selvfølgelig kan det sammenlignes. I fotballen har man poeng/trofeer man spiller om, som ender opp i penger. På samme måte kan du si at en person med en viktig jobb skal dømmes midlere en en som bare sitter i kassen på Rimi. Hvordan vet du det? Denne tråden har 69 sider, Manchester United-tråden har 5071 sider. Fascinerende. Jeg har sett flere kommentarer her og i Liverpool tråden fra f.eks Latias en i United tråden. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Suarez selv har jo sagt at han ikke aksepterer mer enn 3 kamper. Da så.... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Kan godt få flere, 4-6 uten at jeg hadde blitt noe "amper". Burde heller fått 3 kamper og 1 månedslønn mener nå jeg. (brutto). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 De der pengestraffene kan de bare kutte ut. Ikke en kjeft av den gjengen der som bryr seg. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Tja, 1 månedslønn er nå mye uansett hva man tjener. For en fyr som spiller 60 kamper i året er vel 4-6 kamper mer ferie en straff. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 De der pengestraffene kan de bare kutte ut. Ikke en kjeft av den gjengen der som bryr seg. Helt enig. Hvis fotballspillere skal begynne å bekymre seg over pengestraffer så må de være opptil flere årslønn spesielt for de som har vært på toppen i en stund. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Må du gi deg.... Selvfølgelig kan det sammenlignes. I fotballen har man poeng/trofeer man spiller om, som ender opp i penger. På samme måte kan du si at en person med en viktig jobb skal dømmes midlere en en som bare sitter i kassen på Rimi. Jeg har sett flere kommentarer her og i Liverpool tråden fra f.eks Latias en i United tråden. Jaha? Du er klar over at man hadde blitt sparket hvor som helst ellers i arbeidslivet om man hadde bitet en annen person? Så med din logikk bør ikke Suarez få spille for Liverpool igjen. Slutt å drite deg ut er du snill. Jeg har 5000 innlegg i United tråden og kun 30 i denne. Maken til tull. 4 Lenke til kommentar
Laurb Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Farlige taklinger og albuer i hodehøyde som potensielt fører til permanente hodeskader = ingenting, muligens gult, en SKJELDEN gang rødt. Biting som det ikke engang blir merke av: 10 kampers karantene. Jeg syns fotballen ofte har merkelige prioriteringer. Jeg ser forsåvidt at forskjellen går på intensjon, men syns likevel straffen først og fremst bør være proporsjonal med skadeomfanget. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Nettopp.. 20 kampar då. Så blir det litt straff av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå