Aleks Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Handlet det ikke mer om at han løp rundt med en kroppsdel, som kunne minne om scenene i fra Boston? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Wtf? Gjorde han det? HVOR langt går det an å dra sammenligninger? Har jo absolutt nada å gjøre med hverandre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Handlet det ikke mer om at han løp rundt med en kroppsdel, som kunne minne om scenene i fra Boston? Meget mulig, men det spiller egentlig ingen rolle. Folk dør hele tiden, og de i Boston er ikke noe mer verdt enn folk andre steder på jorden. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Folk mister kroppsdeler hver dag. Forskjellen er at det er terror som har forårsaket de greiene i Boston, og det har sikkert noe med religion og gjøre også, derfor burde man gi faen i å be til Gud under fotballkampene. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Meget mulig, men det spiller egentlig ingen rolle. Folk dør hele tiden, og de i Boston er ikke noe mer verdt enn folk andre steder på jorden. Spar meg for moralpraten. Du satt ikke sånn den 22. juli og. Det er naturlig at folk reagerer når slike ting skjer på antatt trygge plasser i vesten, i motsetning til krigsherjede land. Den ideen som spredde seg den 15. april om at de som bryr seg om Boston er hyklere fordi det er elendighet andre plasser i verden er så latterlig idiotisk. 2 Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Endelig ble 22. juli dratt inn i en tråd som i utgangspunktet handlet om Suarez sin oppførsel. Førstemann som drar inn Hitler får en rose av Godwin. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) HItler har allerede blitt dratt inn for noen sider siden Så du skylder jotun en rose. Han blir sikkert utrolig glad av å få en rose i en mørk hverdag. Endret 23. april 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hahaha, klasse! Da får Jotun en rose av meg Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Kan meddele at jeg ikke synes Evra gjorde noe galt med den armen. Og jeg synes heller ikke Suarez er verre enn 22. juli, eller Hitler. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) (...) Og jeg synes heller ikke Suarez er verre enn (...) Hitler. Begge er/var rasister. Så de er vel omtrent like gode. Endret 23. april 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Tror neppe Suarez er noen rasist. Vet ikke om det har blitt tatt opp, men dette hadde gått meg hus forbi: Luis Suarez has accepted a charge of violent conduct following an incident with Chelsea’s Branislav Ivanovic in Sunday’s fixture at Anfield. However, Suarez has denied The FA’s claim that the standard punishment of three matches is clearly insufficient for this offence. The incident was not seen by the match officials and has therefore been retrospectively reviewed – click here for a video explanation of ‘not seen incidents’. An Independent Regulatory Commission will hear the case tomorrow, Wednesday 24 April. http://www.thefa.com/News/governance/2013/apr/luis-suarez-accepts-charge-liverpool-chelsea-ivanovic.aspx Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Spar meg for moralpraten. Du satt ikke sånn den 22. juli og. Det er naturlig at folk reagerer når slike ting skjer på antatt trygge plasser i vesten, i motsetning til krigsherjede land. Den ideen som spredde seg den 15. april om at de som bryr seg om Boston er hyklere fordi det er elendighet andre plasser i verden er så latterlig idiotisk. Hvorfor blander du inn 22. juli i dette? Og hvor i all verden har jeg sagt at folk ikke skal reagere? Folk må gjerne ha sympati for Boston, men hva i all verden har det å gjøre med noe som skjer på en fotballbane tusenvis av mil unna? For min del er det toppen av hårsårhet når bedrevitere tar en uskyldig spøk fra en fotballbane i Manchester og kontrer med "handlingen er lite gjennomtenkt fordi folk i Boston er utsatt for terror". 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Give me a break. Hvilken relasjon har Evra/Manchester til Boston? Det dør tusenvis av mennesker overalt i verden hver jævla dag uten at man må gå rundt og tenke på det hele tiden. Å trekke paralleller fra en liten spøk på fotballbane til terrorangrep som skjer tusenvis av mil unna på amerikansk jord er så dumt som man får det, pluss hykleri på høyt nivå. Den gjennomsnittlige nordmannen er over gjennomsnittet interessert i terror mot USA, men hva med de sivile som blir drept av amerikanske soldater i Midtøsten/Asia? Hvorfor blander du inn 22. juli i dette? Og hvor i all verden har jeg sagt at folk ikke skal reagere? Folk må gjerne ha sympati for Boston, men hva i all verden har det å gjøre med noe som skjer på en fotballbane tusenvis av mil unna? For min del er det toppen av hårsårhet når bedrevitere tar en uskyldig spøk fra en fotballbane i Manchester og kontrer med "handlingen er lite gjennomtenkt fordi folk i Boston er utsatt for terror". Har ingenting i mot spøken til Evra som jeg har sagt flere ganger, men måten du rakker ned på folk som bryr seg og viser sympati til Boston uten å følge med på hver jævla krig i verden er patetisk. 2 Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Begge er/var rasister. Så de er vel omtrent like gode. Bortsett fra at Suarez ikke har tatt livet av millioner av mennesker Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Bortsett fra at Suarez ikke har tatt livet av millioner av mennesker Tviler på at Hitler noen gang drepte noen. Tviler egentlig litt på at han bet noen noen gang og! Endret 23. april 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Har ingenting i mot spøken til Evra som jeg har sagt flere ganger, men måten du rakker ned på folk som bryr seg og viser sympati til Boston uten å følge med på hver jævla krig i verden er patetisk. Ja, det er i mine øyne hykleri på høyt nivå å få opp øynene når noe angår vesten, for så å vende ryggen mot terror som skjer i ikke-vestlige land. Og så unnskylde seg med at "sånne ting skjer jo hele tiden der". Hvert menneskeliv som går tapt er ett for mye, uansett om det er i øst, vest, nord eller sør. Men den diskusjonen skal jeg ikke fortsette på i denne tråden, det har nada med Suarez å gjøre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Forresten, vet ikke om det er nevnt, men dette er hva talskvinnen i Hillsborough Justice Campaign hadde å si om "doneringen" til Suarez/Liverpool: Sheila Coleman @SheilaColeman96 Suarez to make donation to Hillsborough families! Ian Ayre/LFC disgraceful to use Hillsborough in this way.#exploitation. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Syns det er veldig rart det fortsatt er flere som trykker Suarez til brystet sitt. De fleste LFC supporterene jeg kjenner kan ikke fordra fyre, men vet jo at han er ufattelig viktig for klubben. Er ikke du stor fan av Totti? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Tviler på at Hitler noen gang drepte noen. Tviler egentlig litt på at han bet noen noen gang og! Hvilken metode som ble brukt er uvesentlig men jeg kan garantere deg at Hitler drepte mange mennesker. Eller teller du bare de som han evt drepte med sine bare hender? Haha, for en fantastisk diskusjon dette er. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Om Suarez kommer til å bli utestengt resten av sesongen nå kommer Pool fansen til å bruke dette som unnskyldning når RvP blir toppscorer. Var jo tross alt deres eneste sjanse til et trofe hvis jeg ikke tar feil. Hvilken metode som ble brukt er uvesentlig men jeg kan garantere deg at Hitler drepte mange mennesker. Eller teller du bare de som han evt drepte med sine bare hender? Haha, for en fantastisk diskusjon dette er. Forstår ikke hvordan folk klarer å dra inn terror og Hitler inn i en diskusjon som handler rent om fotball. Det var vel bare Pool supporternes måte å prøve å "uskyldiggjøre" Suarez på. (Var vel en Pool supporter?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå