Gå til innhold

Luis Suarez-tråden

Old Game

Anbefalte innlegg

Det er greit at man skal ta vare spillerne sine, men så har man historikken her med disse t-skjortene etter rasismesaken osv. Det er dette som gjør at Liverpool står igjen som noen tapere her. De har hatt muligheten til å ta avstand til dette, men det første Rodgers gjør er å snakk om en liten albue fra Torres istedenfor å kritisere egen spiller. De gir han en liten bot, ja, men her skulle de heller vært tidlig ute og gitt han en lengre karantene selv og sagt rett ut at dette er ikke er greit i Liverpool Football Club. Da hadde de selv stått igjen som vinnere, og Suarez, om han er så oppgående som enkelte hevder, ville forstått reaksjonen, og saken ville "vært ute av verden".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@PatSharpX

De har han fordi han er en drit god fotballspiller, ja.

Med det medfører det at klubben hjelper han til å spille og representere klubben så godt som mulig.

Han setter seg selv i et dårlig lys først og fremst, om klubben ikke gjør det riktige, da vil klubben bli satt i et dårlig lys.

Til det du skrev om at man visstnok ikke tar avstand fra vold, som du nå har redigert bort;

Klubben har håndtert denne situasjonen eksemplarisk og vil godta straff fra FA.

Det Liverpool har gjort de siste dagene tyder jo nettopp på at man ikke aksepterer slik oppførsel? Man tar selvsagt avstand fra vold selv om man støtter han og vil hjelpe han gjennom dette, og få han på bedringens vei. Tåpelig å mene man ikke tar avstand fra vold selv om man støtter Suarez. Jeg sa som sagt at han må få profesjonell hjelp til å håndtere temperamentet sitt.

Endret av 640509-040147
Lenke til kommentar

Nå er jeg lei av de elendige hersketeknikkene dine. Klarer du ikke å akseptere at andre har et annet syn på ting enn deg selv, la være å diskutere.

La være med den hersketeknikken din!

Jeg har sagt det jeg mener om Suarez og jeg mener definitivt at Liverpool burde beholde han.

Så skal selvfølgelig de av dere som vil snu han ryggen få gjøre det. Alt jeg har sagt er at etter min mening er ikke dette bra supporterkultur. Han har faktisk ikke drept noen, ikke voldtatt noen, ikke gått til angrep på medspillere, ikke gått imot manageren med offentlig pissvass etc.

Alt han har gjort er å gjøre en dum ting i kampens hete, og jeg skjønner ikke hvorfor dette blir tatt så ut av proporsjoner.

Mange sier han skader klubben (uten å nevne noen konkrete eksempler på dette). Er greit nok å mene det. Jeg mener at alt det sinnsykt bra han gjør for oss, burde veie opp for den negative delen (som kun går ut over han selv).

Jeg kan tenke meg det er mange som spiller en dobbeltmoralsk rolle her. I det ene øyeblikket slaktes Suarez for alt han er vært, mens i det andre er man kanskje ikke sein om å hylle pikker som Maradona, Balotelli, Di Canio, Roy Keane, Cantona (søk opp alt det andre han gjorde. United fans har en tendens til å glemme), G Neville eller Paul Gascoigne... listen fortsetter.

Synes det er morro og se hvor mange av egne fans som tar på seg bøddelrollen og dømmer en mann som har gjort så mye for oss nord og ned. Tenk hvis United hadde gjort det samme med Cantona, Ferdinand, Rooney eller Neville hver gang de havna i trøbbel.

Men nå har det seg slik at Suarez blir i klubben så det er godt å se at LFC, jeg og Neville er enige i denne saken :)

Lenke til kommentar

Hvorfor nevner du Owen og Torres?

Neville ble vel blant annet benka etter noe bråk med Tevez. Han har vist fingern til Suarez. Han løpte en hel side og feira foran Liverpool fansen så det ble bråk etter kampen. Politiet kalte det smakløst og latterlig.

Jeg mener at han er en av de største legendene dere har, på grunn av at han lagde disse situasjonene (og selvfølgelig for bra spill). Men som du ser er dette noe United fansen fint lar passere. Og det mener jeg er helt riktig.

Cantona spyttet i tillegg mot andre supportere (dvs si mot leeds hans tidligere lag), og sparket sine egne. Han er fortsatt en av de største.

Hva hadde skjedd om cantona eller neville hadde biti en annen spiller? Ja, de hadde fått pepper, men aldri i verden om at de hadde blitt dømt til hælvette og ned.

Hva hadde skjedd om Suarez hadde gjort disse tingene.

Poenget mitt er at det virker som om noen av våre egne supportere rett og slett er litt hårsåre og skal ha alt så til de grader moralsk riktig.

Endret av Downhill
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Seffolainen!

Neville benka for Tevez? En legende benka for en leiesoldat? Har aldri skjedd!

Neville har aldri vist noen fing til Suarez... Tevez derimot!

At lfc-fans lager trøbbel på OT er ikke et argument! En gang lfc spilte semifinale der (husker ikke om det var FA eller liga-cup) ble deler av stadion smurt inn av ekskrementer og en haug med seter ble knust. At en spiller feirer et mål skal liksom trigge noe slikt, er bare en dårlig unnskyldning.

Og hvem av sine egne har Cantona sparket? En united fan eller en united spiller? Eller tenker du på han som slengte rasistiske bemerkninger imot han en hel kamp??

Sånn ellers, hva har Keane og Neville gjort som kan sammenlignes med Suarez? Neville har vel ikke noen særlig stygge taklinger på samvittigheten som Keane eller Suarez?? Dog, i mitt hode er det forskjell på å sparke ned noen og bite noen... Det heter tross alt FOTball !

Forskjellen på United og lfc er at hvis Rooney eller Ferdinand hadde bitt noen, så har vi nok kvalitet i stallen til å bli kvitt slik idioti. Dere er dermed livsavhengig av den eneste verdensklasse-spilleren dere har!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Seffolainen!

Neville benka for Tevez? En legende benka for en leiesoldat? Har aldri skjedd!

Neville har aldri vist noen fing til Suarez... Tevez derimot!

At lfc-fans lager trøbbel på OT er ikke et argument! En gang lfc spilte semifinale der (husker ikke om det var FA eller liga-cup) ble deler av stadion smurt inn av ekskrementer og en haug med seter ble knust. At en spiller feirer et mål skal liksom trigge noe slikt, er bare en dårlig unnskyldning.

Og hvem av sine egne har Cantona sparket? En united fan eller en united spiller? Eller tenker du på han som slengte rasistiske bemerkninger imot han en hel kamp??

Sånn ellers, hva har Keane og Neville gjort som kan sammenlignes med Suarez? Neville har vel ikke noen særlig stygge taklinger på samvittigheten som Keane eller Suarez?? Dog, i mitt hode er det forskjell på å sparke ned noen og bite noen... Det heter tross alt FOTball !

Forskjellen på United og lfc er at hvis Rooney eller Ferdinand hadde bitt noen, så har vi nok kvalitet i stallen til å bli kvitt slik idioti. Dere er dermed livsavhengig av den eneste verdensklasse-spilleren dere har!

En liten glipp fra meg. Det var en Palace supporter cantona sparka. Beklager det.

Neville ble benka etter en kamp hvor Tevez scorte. Husker ikke hva Neville gjorde som fikk SAF til å reagere slik.

Nå må ikke du begynne å bortforklare med at liverpool fansen har gjort det og det. Neville sin oppførsel den gangen førte til store problemer i bybildet etter kampen.

Cantona sparket allikevel. Uansett hvor mye drit en spiller får skal han klare å holde seg i skinnet, det kreves når man spiller på så høyt nivå. Tenk hvor mye drit Suarez blir slengt til i løpet av en kamp.

Nå må du uansett prøve å se poenget mitt. Jeg prøver ikke å ramse opp all driten noen få united spillere har gjort opp gjennom. Jeg prøver å få fram at det som har skjedd, har dere United supportere latt gå. Det har fått passere uten halshogging av egne spillere.

Til sammenlikning skjer det motsatte når det gjelder Suarez. Ja, han beit noe som er veldig merkelig og hører hjemme hos et barn. Han blir totalslaktet.

Cantona spyttet på Leedssupportere. En oppførsel som også er merkelig og hører hjemme hos et barn. Det er glemt.

Ferdinand ble forresten tatt for doping. DET er noe som kvalifiserer til å bli kasta på hue og ræva ut det. Men han sona dommen og livet gikk videre.

Nå skal forresten ikke dette bli en debatt om hvem som har gjort mest dritt av Liverpoolspillere og unitedspillere. Som sagt prøver jeg å få fram at mange liverpoolsupportere er for harde mot Suarez.

Endret av Downhill
Lenke til kommentar
Ferdinand ble forresten tatt for doping. DET er noe som kvalifiserer til å bli kasta på hue og ræva ut det. Men han sona dommen og livet gikk videre.
Nå er du ville veier her. Ferdinand ble aldri tatt i doping, han glemte en dopingtest, og fikk åtte(?) måneders karantene. Kolo Toure derimot, som ble tatt i doping, fikk seks måneder. Forstå det den som kan.

Neville ble vel heller ikke benka for å vise fingern til Tevez. Dette var helt på tampen av karrieren hans, og han var vel på benken også under kampen, og viste fingeren til Tevez, som står for alt hva Neville ikke gjør.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nå må ikke du begynne å bortforklare med at liverpool fansen har gjort det og det. Neville sin oppførsel den gangen førte til store problemer i bybildet etter kampen.

Cantona sparket allikevel. Uansett hvor mye drit en spiller får skal han klare å holde seg i skinnet, det kreves når man spiller på så høyt nivå. Tenk hvor mye drit Suarez blir slengt til i løpet av en kamp.

Nå må du uansett prøve å se poenget mitt. Jeg prøver ikke å ramse opp all driten noen få united spillere har gjort opp gjennom. Jeg prøver å få fram at det som har skjedd, har dere United supportere latt gå. Det har fått passere uten halshogging av egne spillere.

Til sammenlikning skjer det motsatte når det gjelder Suarez. Ja, han beit noe som er veldig merkelig og hører hjemme hos et barn. Han blir totalslaktet.

Cantona spyttet på Leedssupportere. En oppførsel som også er merkelig og hører hjemme hos et barn. Det er glemt.

Nå skal forresten ikke dette bli en debatt om hvem som har gjort mest dritt av Liverpoolspillere og unitedspillere. Som sagt prøver jeg å få fram at mange liverpoolsupportere er for harde mot Suarez.

Hvordan vet du hva som preget bybyildet i manchester på denne dagen? Det blir alltid bråk når lfc er i byen uansett!

Du snakker om en fotball som på midten av 90-tallet ikke kan sammenlignes med nåtiden. På 90 tallet var det Stuart Pearce, Vinnie Jones, Terry Butcher, Paul Gascoigne, Neil Ruddock osv. som dominerte overskriftene i engelsk fotball. Engelsk fotball var røft og tøft som faen, en grunn til at utenlandske spillere ikke så på PL som attraktivt. Så du har rett, slike små ting på den tiden var lett å glemme. Idag er fotballen hypermoderne, med PL i det absolutte førersetet (3d, kameraer overalt, sikkerhet, beste liga i verden (??)). Små ting blir veldig store, en fing, et spytt, en tøff takling.... Derfor blir det også mindre av det!

Skulle gjerne skrevet mer, men må springe nå å rekke bussen!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Neville ble vel heller ikke benka for å vise fingern til Tevez. Dette var helt på tampen av karrieren hans, og han var vel på benken også under kampen, og viste fingeren til Tevez, som står for alt hva Neville ikke gjør.

Det har jeg ikke sagt heller. Jeg sa han viste fingeren til Suarez.

Uansett så er poenget mitt at Liverpool supportere er for harde mot Suarez. Etter min mening.

Endret av Downhill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...