Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det er veldig rart det fortsatt er flere som trykker Suarez til brystet sitt.

De fleste LFC supporterene jeg kjenner kan ikke fordra fyre, men vet jo at han er ufattelig viktig for klubben.

 

Er det virkelig rart at folk støtter en spiller som alltid gir alt for klubben, og som i tillegg er lagets desidert beste spiller? Tror det er svært få som likte det han gjorde, men det betyr ikke at vi vil kaste ham over bord fordet om. Se youtubefilmen med Neville på forrige side.

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Nå er jeg strengt tatt lei hele diskusjonen, men noe er ikke mindre stygt bare fordi man gjør det en eller et par ganger. Vil du si at noen som voldtar noen engang ikke er slem, men noen som voldtar flere er?

Litt drøy sammenligning, men tror folk flest forstår hva jeg mener :)

 

Ingen som liker grisetaklinger, biting, slåing etc etc, men gjort er gjort.

Man får ta konsekvensene av hva man gjør, og alle må behandles likt.

 

Som i samfunnet ellers, når man har tatt straffen sin for noe, så er man ferdig med det.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det forskjell på hvor mange ganger man gjør det. Voldtar man én gang, da bør man sone sin straff og få terapi. Voldtar man flere ganger etter å ha blitt sluppet fri, da har man ingenting å gjøre i samfunnet og bør da bli innlagt på psykisk institutt i lang, lang tid fremover.

 

Det sier seg at jo flere ganger man begår en kriminell handling, desto strengere blir straffen. Sunn fornuft kalles det.

Lenke til kommentar

Er det virkelig rart at folk støtter en spiller som alltid gir alt for klubben, og som i tillegg er lagets desidert beste spiller? Tror det er svært få som likte det han gjorde, men det betyr ikke at vi vil kaste ham over bord fordet om. Se youtubefilmen med Neville på forrige side.

Ja, jeg syns egentlig det.

Fordi han skader omdømme til klubben, for meg så er det ingen som er større enn klubben.

Det har lite å si hvor god spilleren er om han ikke klarer å oppføre seg å representere klubben på en god måte.

Spillerne er ikke klubben, de representerer klubben i en liten periode. Gjør de ikke det på en god måte vil jeg helst ha de vekk.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Lol, selvfølgelig er det verre å voldta flere ganger kontra å voldta en gang. Latias svarer vel deg ganske greit her så jeg trenger ikke å si opp igjen det han skriver.

 

Uansett så sikter jeg til at Suarez har filmet (som har resultert i ødelagte fotballkamper), han overspiller hver gang i håp om å få noe ut av det (den lille dritten bet Ivanovic, men skulle selv ha straffe mente han. Patetisk), han har blitt dømt for rasisme, han kommer med stygge etterslenger og nå er det bite episoden. Jeg har sikkert glemt mye av det han har gjort også.

 

Det jeg mener er at om ha f.eks. kun hadde filmet av og til, også hadde det vært bite episoden så hadde alle kunne levd med det. Men Suarez fortsetter kamp etter kamp etter kamp med det samme. Det er kanskje lettere for dere Liverpool supportere å gi faen, men Suarez skulle aldri ha vært banen da han scoret 2-2 målet. Det er ikke hans feil at han ikke ble utvist, men hadde han klart å holde seg profesjonell, som 99,9 % av alle andre fotballspillere, så ville ikke det vært noe sak.

 

Det eneste jeg er lei er at en liten dritt skal ødelegge fotballkamper på den måten. Det som er enda mer patetisk er hvordan enkelte forsvarer han hver jævla gang. Og ikke minst, det mest patetiske med hele Suarez-æraen, er hvordan Liverpool som klubb fremstår. En klubb som mange hevder er bygd på tradisjoner og ære.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Suarez er allerede en legende. Jeg har prata med endel jeg har blitt kjent med i Liverpool opp gjennom åra. Alle og enhver sier at de ikke ville ha bytta Suarez mot noen, han gir absolutt alt for klubben. Noen ganger litt for mye, men det er sånt vi (ekte rødhjerta liverpoolsupportere) klarer å leve med! Et par av scouserne har vært på så godt som hver hjemmekamp siden 50-60 tallet. Det er dit vi må gå for å høre hva kjernen av supporterne mener. Dvs. de som står midt på The Kop end.

 

Ingen ekte supporter vender en spiller ryggen over en sånn liten filleting. Da vil jeg si at filminga hans er værre (selv om han har skjerpa seg betraktelig med dette også de siste mnd). Hadde han voldatt, spytta Rodgers i trynet eller tørka seg i ræva med trøye til en lagkamerat (men det er det kanskje bare Evra som gjør?) så hadde saken stilt seg annerledes. Suarez er ikke noe værre enn mange av gærningene vi har sett opp gjennom historien. I dag er de fleste legender.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liverpool-fansen innser vel at de neppe har hatt en viktigere spiller i PLs historie. Med lagkamerater som knapt nok hadde forsvart en plass hos Stoke, sier det seg selv at de må holde på Suarez. Suarez er viktigere for Liverpool i dag enn Gerrard var for 5-6 år siden, og Fowler var på 90-tallet.

Lenke til kommentar

Er vel strengt tatt ingen oppegående Liverpoolfans som kaller han en legende. Fowler, Carragher, Gerrard og Hyypia er for meg de eneste man kan kalle "klubblegender" av spillerne man assosierer med Liverpool i PL. Alonso hadde nok blitt det hvis han hadde vært i klubben lenger.

 

Fordi han skader omdømme til klubben, for meg så er det ingen som er større enn klubben.

Det har lite å si hvor god spilleren er om han ikke klarer å oppføre seg å representere klubben på en god måte. Spillerne er ikke klubben, de representerer klubben i en liten periode. Gjør de ikke det på en god måte vil jeg helst ha de vekk.

 

Man gjør jo en overveielse. Folk synes tydeligvis at han ikke skader klubbens omdømme nok til at det er verdt å ditche ham. Selv synes jeg han er en total idiot når han gjør som han gjør, men samtidig elsker jeg hvordan andre lar seg provosere av ham. Håper han har lært av denne hendelsen hvertfall, men det kommer nok til å bli flere overskrifter med tiden. :)

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

men det er sånt vi (ekte rødhjerta liverpoolsupportere) klarer å leve med!

 

Ingen ekte supporter vender en spiller ryggen over en sånn liten filleting.

 

Nå er jeg lei av de elendige hersketeknikkene dine. Klarer du ikke å akseptere at andre har et annet syn på ting enn deg selv, la være å diskutere.

Lenke til kommentar

Ja, jeg syns egentlig det.

Fordi han skader omdømme til klubben, for meg så er det ingen som er større enn klubben.

Det har lite å si hvor god spilleren er om han ikke klarer å oppføre seg å representere klubben på en god måte.

Spillerne er ikke klubben, de representerer klubben i en liten periode. Gjør de ikke det på en god måte vil jeg helst ha de vekk.

 

Hva hadde det sagt om klubben og fansen om man vendte sin egen spiller ryggen? Det hadde vært verre enn alt ugagnen Suarez steller istand for seg selv. For de fleste oppegående personer skjønner at det er Suarez som til syvende og sist som driter seg ut. Liverpool må håndtere han slik en familie ville håndtert en ulydig unge. Man sender vel ikke den ulydige ungen bort, bare for å slippe unna selv? Det ville vært svakt, og sagt mye mer om Liverpool som klubb enn noe annet. Suarez er i Liverpool-familien, man svikter ikke sin egen som gjør så godt han kan for klubben. Han har et temperaments problem, forhåpentligvis får han profesjonell hjelp til å takle det, og at han er villig til å gå med på en slik ordning.

Lenke til kommentar

Helt uenig med deg.

Liverpool har ikke en spiller som Suarez for å være snill mot han og hjelpe han.

De har en fordi han er en drit god fotballspiller.

Og det er vist viktigere enn at han setter klubben i ett dårlig lys.

Det er forsåvidt greit nok det. Men hver ærlig i det minste.

 

Edit: Jeg tror noen har missforstått meg litt, jeg mener ikke at han skal sparkes, men jeg syns det er ganske spesielt at han er en "legende" og helt for noen her inne...

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...