Muggkaare Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Det er ikke positivt, men det er ikke ting som skjer på banen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Suarez er jo bare en stakkars syndebukk, eller hva? Det er for øvrig tragisk å bite motstanderen "i kampens hete", og de andre episodene du nevner er tragiske de óg. 5 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Akkurat den til Gerrard var det jo fullt fres rundt i lange tider, husker jeg. Men forskjellen i akkurat denne situasjonen er at Suarez har en laaaaaaang forhistorie med skitne triks, og attpåtil en forhistorie med biting på fotballbanen. Skjønner jævlig godt at folk har sett seg lei. Er på høy tid. Endret 22. april 2013 av Stonemeister Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Gary Neville on Suarez: "The idea that he isn't able to work his way back from this, the idea that he isn't able to play for Liverpool again and the idea that he should be thrown out of this country is nonsense and overreaction." 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Her er Gary Neville sin kommentar på hendelsen. http://www.youtube.com/watch?v=AC7Q-rR-l4Y&feature=youtu.be 2 Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Jeg hyller suarez og bøyer meg i støvet for Englands beste fotballspiller. Makan til engasjert og dedikert mann skal du leite lenge etter. Jeg takker han for alt han har gitt oss og for alt han fortsatt vil gi Gratulerer for øvrig til alle united supportere med gull. Jeg unner absolutt ikke Giggs og Evra det. Noen offsidemål selvfølgelig men gull hadde det blitt før eller siden. Edit: et siste ord for natta. At egne supportere ønsker å se sine egne spillere vekk fra en såpass liten filleting som dette her er skremmende! Om suarez hadde voldtatt noen, spytta rodgers i trynet, tørka seg i ræva med drakta til en juniorspiller hadde situasjonen stilt seg annerledes. Elendig supporterkultur kaller jeg det å ikke stå bak sine egne. Noen påstår å ha et rødt hjerte, men her har det motsatte blitt bevist i kveld. Tenk å ønske sin mest dedikerte, beste og lekende spiller vekk, nord og ned. Han er i tillegg liverpool supporter. Endret 22. april 2013 av Downhill Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Neville treffer som alltid spikeren på hodet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Neville treffer som alltid spikeren på hodet. This. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Kloke ord fra en gammel fiende Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Litt tidlig å spøke med Boston-offrene, eller? 6 Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Om Suarez skulle ha lyst på sjokolade foreslår jeg Hernan Crispo, Hobby Robson, Japp Stam eller Jimmy Floyd Hasselnøtt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Litt tidlig å spøke med Boston-offrene, eller? Give me a break. Hvilken relasjon har Evra/Manchester til Boston? Det dør tusenvis av mennesker overalt i verden hver jævla dag uten at man må gå rundt og tenke på det hele tiden. Å trekke paralleller fra en liten spøk på fotballbane til terrorangrep som skjer tusenvis av mil unna på amerikansk jord er så dumt som man får det, pluss hykleri på høyt nivå. Den gjennomsnittlige nordmannen er over gjennomsnittet interessert i terror mot USA, men hva med de sivile som blir drept av amerikanske soldater i Midtøsten/Asia? Å blande politikk med fotball er aldri en god idé. La fotball være fotball. Det Evra gjorde var ikke respektløst mot verken den ene eller andre. 4 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Fått i deg et par brune eller, Latias? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 på tide å natte nå Latias, rimelig sikker på at der var en spøk. Grattis med tittelen btw, til alle Utd-supportere. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Litt tidlig å spøke med Boston-offrene, eller? Ser du ikke linken Evra-Suarez? 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Evra -> Suarez -> Liverpool -> Fenway Sports Group -> Boston 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Fått i deg et par brune eller, Latias? Tog an ikke. Utdyp gjerne. Har lest så mye rart i denne tråden de siste par dagene at det har blitt umulig å skille mellom spøk og alvor. 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Tog an ikke. Utdyp gjerne. Har lest så mye rart i denne tråden de siste par dagene at det har blitt umulig å skille mellom spøk og alvor. Sa aldri at spøken var bra, men jeg så at det var en spøk Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Det er ikke spesielt normalt med sånne tofotstaklinger som enhver fotballspiller vet godt kan føre til store skader. Det er en mer naturlig reaksjon det, enn å ta tak i en kroppsdel for å bite. Lenke til kommentar
Populært innlegg banansplitt™ Skrevet 23. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 23. april 2013 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå