Gå til innhold

Luis Suarez-tråden

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat den til Gerrard var det jo fullt fres rundt i lange tider, husker jeg. Men forskjellen i akkurat denne situasjonen er at Suarez har en laaaaaaang forhistorie med skitne triks, og attpåtil en forhistorie med biting på fotballbanen.

Skjønner jævlig godt at folk har sett seg lei. Er på høy tid.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Jeg hyller suarez og bøyer meg i støvet for Englands beste fotballspiller. Makan til engasjert og dedikert mann skal du leite lenge etter.

Jeg takker han for alt han har gitt oss og for alt han fortsatt vil gi :)

Gratulerer for øvrig til alle united supportere med gull. Jeg unner absolutt ikke Giggs og Evra det. Noen offsidemål selvfølgelig men gull hadde det blitt før eller siden.

Edit: et siste ord for natta. At egne supportere ønsker å se sine egne spillere vekk fra en såpass liten filleting som dette her er skremmende! Om suarez hadde voldtatt noen, spytta rodgers i trynet, tørka seg i ræva med drakta til en juniorspiller hadde situasjonen stilt seg annerledes.

Elendig supporterkultur kaller jeg det å ikke stå bak sine egne. Noen påstår å ha et rødt hjerte, men her har det motsatte blitt bevist i kveld. Tenk å ønske sin mest dedikerte, beste og lekende spiller vekk, nord og ned. Han er i tillegg liverpool supporter.

Endret av Downhill
Lenke til kommentar

Litt tidlig å spøke med Boston-offrene, eller?

Give me a break. Hvilken relasjon har Evra/Manchester til Boston? Det dør tusenvis av mennesker overalt i verden hver jævla dag uten at man må gå rundt og tenke på det hele tiden. Å trekke paralleller fra en liten spøk på fotballbane til terrorangrep som skjer tusenvis av mil unna på amerikansk jord er så dumt som man får det, pluss hykleri på høyt nivå. Den gjennomsnittlige nordmannen er over gjennomsnittet interessert i terror mot USA, men hva med de sivile som blir drept av amerikanske soldater i Midtøsten/Asia?

Å blande politikk med fotball er aldri en god idé. La fotball være fotball. Det Evra gjorde var ikke respektløst mot verken den ene eller andre.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...