Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

På hvilken måte? Ser da ut til at det bare går ut over han selv? Økonomisk er han en gullgruve mtp effekter solgt, medspillere elsker han og er ikke all PR god PR?

 

Jeg kommer aldri til å svikte en av våre. Med mindre det er en judas som Owen eller Torres som vil vende tilbake.

 

Edit: har mao ikke sett noen som kritiserer liverpool som klubb. Jeg har heller snakka med mange som synes det er bra Liverpool tar grep og tilbyr han sinnemestring kurs.

 

In suarez we thrust and love. He got a red heart like you and me, so give youre own player a break and let him be.

Endret av Downhill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han ødelegger ryktet til Liverpool, og merkevaren må da også svekkes alvorlig. Og selv om han står for mange mål så er det vel heller ikke umulig at han også kan være ansvarlig for mange poengtap ved å være suspendert x antall kamper hver sesong. Tilogmed Suarez selv sa i går at det han gjør skader Liverpool.

Lenke til kommentar

"Han blør for klubben". Er vel heller klubben som blør på grunn av han. Klubben skades mer enn den hjelpes av Suarez. Det er andre ting som betyr noe enn å bare score mål, når det kommer til en klubb.

 

Omså han scorte 60 mål, ville jeg aldri hatt han i United om jeg fikk velge.

 

Vi driter i hva du ville valgt! Suarez er pure class, og er fantastisk å se på sitt beste. Og hvorfor blir denne saken så sykt svær i forhold til Aguero vs Luiz? Det var jo mye verre?

Lenke til kommentar

Dere slenger ut at han skader klubben. Hvordan? Ikke fra et økonomisk synspunkt. Ikke fra et sportslig synspunkt og ikke fra et moralsk synspunkt. Klubben håndterer Suarez glimrende.

 

Blir liverpool sett på som en klubb som fremmer usportslig oppførsel? Nei. Blir liverpool sett på som en klubb hvor det blir avlet fram usunne verdier? Nei.

 

Om mange hadde ment det ville det kommet frem og liverpooll måtte ha svart for seg. But hey, flashlight; det er ikke tilfellet

 

All kritikk retter seg mot Suarez alene. Det skulle tatt seg ut om alle klubber skulle ha kvittet seg med de som lager blest.

 

Jeg ville ikke hatt den ufysa Evra i Liverpool heller, om vi så hadde fått den hårsåre homsa kasta etter oss. Ingen som tørker seg i ræva med trøya til en lagkamerat. Beklager ordbruken, men dette er det mildeste jeg får til.

 

Som et svar til utukt

Endret av Downhill
Lenke til kommentar

Dette hadde ikke vært noe (big) issue om det hadde vært en annen spiller, det vet vi alle her ganske godt, men så lenge det er Suarez, så må det jo selvsagt gjøres mest mulig dramatikk ut av det, det har hendt mye verre, usportslige ting ute på en fotballbane. Men det er jo i grunn ikke så rart heller - han er jo en av verdens beste spiller og alle bare frykter han og/eller er snurt fordi de ikke har PL's beste spiss på sitt eget lag. De sterke følelsene han har for Liverpool og laget sitt tar overhånd, og jeg elsker det. Virkelig.

 

Jeg gikk med Suarez-drakten min på jobben i dag og resten av dagen for å vise frem min stolthet og at han har min full støtte uansett. You'll never walk alone, Suarez!

 

Fuck you, hatere :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg må forøvrig poengtere at jeg synes det alltid er morro å diskutere med andre supportere av andre lag. Selvfølgelig synes dere Suarez er idiot.

 

Men at våre egne supportere vender en LFC spiller ryggen synes jeg er skremmende! Skal vi ikke stå sammen i motvind?? Eller er noen her av den rasen siræva medgangssupportere som hyller Suarez' nydelige verdensklassemål (les: mot Newcastle blant annet), men når han derimot gjør noe dumt blir det raskt en heksejakt i stedet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Eller er noen her av den rasen siræva medgangssupportere som hyller Suarez' nydelige verdensklassemål (les: mot Newcastle blant annet), men når han derimot gjør noe dumt blir det raskt en heksejakt i stedet?

 

Medgangssupportere? Haha, hørt den også nå. Selvfølgelig hyller jeg Suárez når han gjør det han skal. Score fantastiske mål i verdensklasse og rett og slett være en herlig fotballspiller. Når han gjør noe så tragisk som å bite en motspiller i armen, da må jeg si stopp. Jeg vil ikke ha en slik ambassadør og representant for klubben. Det er bare over grensa.

 

Du kan godt støtte ham i tykt og tynt. Til og med når han går til angrep på en supporter og tar kvelertak på ham. Eller når han spytter noen i ansiktet. Eller når han slår ned en motstandermanager. Men vi er vel alle forskjellige.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

 

 

Medgangssupportere? Haha, hørt den også nå. Selvfølgelig hyller jeg Suárez når han gjør det han skal. Score fantastiske mål i verdensklasse og rett og slett være en herlig fotballspiller. Når han gjør noe så tragisk som å bite en motspiller i armen, da må jeg si stopp. Jeg vil ikke ha en slik ambassadør og representant for klubben. Det er bare over grensa.

 

Du kan godt støtte ham i tykt og tynt. Til og med når han går til angrep på en supporter og tar kvelertak på ham. Eller når han spytter noen i ansiktet. Eller når han slår ned en motstandermanager. Men vi er vel alle forskjellige.

 

Det må være lett å følge den veien vinden snur ja :) Så forbanna tragiskt er det ikke å bite noen i kampens hete. Lei av alle dramaqueens som skal hause opp denne episoden så sinnsykt.

 

Da reagerte du vel du vel med vantro når Carra i 98 ble avbildet med en stripper utkledd som fingeren i notre dam. På samme julebord hadde han med seg balltre etter et par uoverenstemmelser. Til slutt gikk han, neil ruddock (og en til, husker ikke hvem) til angrep på en mini morris. Carra slapp å bli anmeldt. I 2002 var carra i trøbbel i igjen. Han kastet en mynt i trynet på en kar så han fikk kutt og måtte sy.

 

Gerrard slo til en DJ for noen år tilbake.

 

Hylte du like høyt disse gangene? Eller er det bare det at suarez er suarez og veldig lett å ta?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...