Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er Liverpool selv som har donert disse pengene til HFSG. Det er de som har tatt valget om å gjøre det eller ei. En ekstra inntekt som Liverpool skulle vært foruten, og da er det helt greit at Liverpool gjør det. At Suarez liksom stilles i et bedre lys av dette faktum er både latterlig og uintelligent. Men såklart vil man fråtse i dumskapen av Suarez, og da er ikke en unnskyldning/bot godt nok uansett.

Hmmmm... For meg ser det ut som Suarez liksom har bedt Liverpool om å gjøre dette. Ikke Liverpool. Selv om du selvsagt har rett. Liverpool står jo bak dette "sette kreket i bedre lys" stuntet.

 

Kanskje eg hadde kun ignorert det hvis han i tillegg hadde doblet summen av egne penger. For å faktisk vist litt respekt i retning fansen, ikke bare bruke de for å sette seg selv i bedre lys.

Luis Suarez ‏@luis16suarez

For my unacceptable behaviour yesterday the club has fined me today, I have asked the club to donate the money to the Hillsborough Family Support Group for the inconvenience I have created to the Liverpool fans and to Ivanovic.

 

:( Det var ment som et kjærtegn til min favoritt her inne!

Slapp av. Eg er sikker på at han som betyr noe skjønte det!

Lenke til kommentar

Suarez er/kommer til å bli en legende i Liverpool akkurat som Cantona er i United. Eller Dennis Wise i Chelsea. Eller Maradona i Napoli. Dette er urokråker hele gjengen.

 

De beste fotballspillerne har noe ekstra ved seg. Ja, bitinga til Suarez var dumt gjort (både i Ajax og Liverpool). Heldigvis har Ivanovic skjønt at dette er ikke noe å lage oppstyr rundt. Det er det ikke alle her inne som har skjønt. Episoden blir så til de grader blåst ut av proporsjoner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Suarez er/kommer til å bli en legende i Liverpool akkurat som Cantona er i United. Eller Dennis Wise i Chelsea. Eller Maradona i Napoli. Dette er urokråker hele gjengen.

 

De beste fotballspillerne har noe ekstra ved seg. Ja, bitinga til Suarez var dumt gjort (både i Ajax og Liverpool). Heldigvis har Ivanovic skjønt at dette er ikke noe å lage oppstyr rundt. Det er det ikke alle her inne som har skjønt. Episoden blir så til de grader blåst ut av proporsjoner.

 

Er Messi en stor urokråke? Hva med Shearer? Eller Henry? Kan sikkert fortsette i all evighet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Liverpool kjøpte han rett etter at han ble utestengt i sju kamper for å bite motspiller, så jeg tviler på at det har så mye å si. Tipper han drar til Bayern, han deler visst agent med Guardiola.

 

Siste kamp i Ajax: Biter motspiller. Forhåpentligvis gjentar historien seg.

 

Ser du hvor det stikker? :)

Lenke til kommentar

Suarez er/kommer til å bli en legende i Liverpool akkurat som Cantona er i United. Eller Dennis Wise i Chelsea. Eller Maradona i Napoli. Dette er urokråker hele gjengen.

 

De beste fotballspillerne har noe ekstra ved seg. Ja, bitinga til Suarez var dumt gjort (både i Ajax og Liverpool). Heldigvis har Ivanovic skjønt at dette er ikke noe å lage oppstyr rundt. Det er det ikke alle her inne som har skjønt. Episoden blir så til de grader blåst ut av proporsjoner.

Forskjellen er at suarez produserer like mye dritt på en sesong som de andre klarte gjennom en hel karriere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg skrev "Nep, I have some advice for you if you are struggling against your opponents; Do it like Suarez, if you can't beat them, eat them!" på en YT video av NepentheZ (for dere som har hørt om ham). 216 thumbs up so far lol.

 

Sultne Suarez blir nok ikke glemt innen et par år med det første, i hvertfall ikke når man velger å spise middag på banen to ganger.

Lenke til kommentar

Cantona, Vieira, Keane, Shearer osv spilte tøft. Suarez spiller som en skitten og pysete liten kuk.

 

Det er noe helt annet å spille fysisk enn å bare bruke smålige og skitne triks for å komme under huden på motspilleren. De fysiske spillerne fra før i tiden aksepterte at de kom til å ta i mot like mye dritt som de ga.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Suarez er/kommer til å bli en legende i Liverpool

 

Dette er et skjønnsspørsmål, og for min del skal det fryktelig mye til for at Suárez blir en legende i klubben. Akkurat nå vil jeg ikke engang ha ham med inn mot neste sesong.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar
Cantona, Vieira, Keane, Shearer osv spilte tøft. Suarez spiller som en skitten og pysete liten kuk. Det er noe helt annet å spille fysisk enn å bare bruke smålige og skitne triks for å komme under huden på motspilleren. De fysiske spillerne fra før i tiden aksepterte at de kom til å ta i mot like mye dritt som de ga.

 

Oi så kul du er som synes det er tøft med vold!!

 

Den taklingen som er linket her burde ført til utestengelse på livstid btw, mye værre med sånn spill en et lite bitt.

Endret av GnilreG
Lenke til kommentar

Helt 100% uenig. Å spille fysisk er en del av spillet. Det trenger ikke å være ulovlig bare fordi at det er litt tøft, og for 15-20 år siden tillot dommerne mye mer enn de gjør i dag. Sparket og den taklingen til Cantona og angrepet på Håland er eksempler på ting som er over grensa, men spillestilene deres forsvarer jeg. Det er vinnervilje innenfor spillets regelverk. Suarez jukser med filming, biting, handsing, stempling, slag og generelt drittspill. Skikkelig ufyselig og det er tydelig at han gjør det med vilje.

 

di-RK6A.gif

 

Og han har sånne, han også, og også der later han som om han er skadet. Hvem faen gjør sånt? Det hadde i hvert fall ikke Cantona og co. gjort.

Endret av Stonemeister
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Dette er et skjønnsspørsmål, og for min del skal det fryktelig mye til for at Suárez blir en legende i klubben. Akkurat nå vil jeg ikke engang ha ham med inn mot neste sesong.

 

Å ikke ville ha Suarez er galskap. Nå må vi slutte å være så fordømt moralsk riktige her og tenke litt på hvilket fantastisk bidrag han er til klubben. 30 mål endte han på i år. Heldigvis har Ayre sagt at han håper og tror suarez blir ut kontrakten.

 

Det handler om å støtte en av våre, han er rød tvers gjennom. Han blør for klubben og jeg elsker han. I motgang tar vi driten sammen, i medgang deler vi gledene sammen. Så lenge han er en red lad skal jeg støtte han.

 

Jeg SKJØNNER at supportere av andre lag synes Suarez er en idiot, men som supporter av verdens herligste lag er det uaktuelt å vende spillere ryggen. Det ligger i min ryggrad og supporterkultur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...