Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Folk får ha forskjellige meninger.

Suarez sin biting er horribel og burde straffes hardt etter min mening. Hadde jeg vært liverpool supporter, ville jeg hatt mannen ut av klubben til sommeren.

 

Klubben har et vanskelig valg foran seg.

Som kommentatorene var inne på, hvem har lyst til å kjøpe han nå ? hvordan vil dette påvirke verdien hans ?

Beholde han + dårlig rykte/tap på andre områder VS selge billig/lavere + bedre rykte og høyere gevinst på andre områder.... buisness folka sitter nok med kalkulatorene sine nå og vurderer hva de skal gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk får ha forskjellige meninger.

Suarez sin biting er horribel og burde straffes hardt etter min mening. Hadde jeg vært liverpool supporter, ville jeg hatt mannen ut av klubben til sommeren.

 

Klubben har et vanskelig valg foran seg.

Som kommentatorene var inne på, hvem har lyst til å kjøpe han nå ? hvordan vil dette påvirke verdien hans ?

Beholde han + dårlig rykte/tap på andre områder VS selge billig/lavere + bedre rykte og høyere gevinst på andre områder.... buisness folka sitter nok med kalkulatorene sine nå og vurderer hva de skal gjøre.

 

Liverpool kjøpte han rett etter at han ble utestengt i sju kamper for å bite motspiller, så jeg tviler på at det har så mye å si. Tipper han drar til Bayern, han deler visst agent med Guardiola.

 

Siste kamp i Ajax: Biter motspiller. Forhåpentligvis gjentar historien seg.

Lenke til kommentar

Tror ikke han er ferdig i Liverpool. Tror ikke styret eller Rodgers har baller til det, han er rett og slett for viktig for dem.

 

Ja Liverpool bør gjøre som ManU. De solgte som kjent både Cantona og Keane etter langt værre hendelser.

 

Defoe ble jo også solgt da han bet Mascherano.

Endret av Reg2000
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja Liverpool bør gjøre som ManU. De solgte som kjent både Cantona og Keane etter langt værre hendelser.

 

Defoe ble jo også solgt da han bet Mascherano.

Hva Latias skrev :)

 

Liverpool har vært veike med Suarez før, så de har noe å bevise nå. Vanskelig å spille offer i denne situasjonen dog, men Rodgers har allerede begynt å kløne det til ved å trekke inn den lille albuen Torres hadde istedet for å snakke om bitinga.

Lenke til kommentar

Joey Barton mine damer og herrer:

 

Suarez has alleged bitten someone. Watched the game, didn't see the incident. Whilst you can't condone biting, he is some footballer!

 

Give the lad a break. It can't be easy walking about with Red Rum's gnashers in...

 

Suarez is a good as a player as there is in world football at the minute. Yes, he's messed up and shouldn't have bitten another player but..

 

..a player like him has to play right on the edge. Without it he wouldn't be the talent he is. LFC would be mad not to back him IMO...

 

...if they don't I'm sure the queue of Champions League clubs would stretch round the block.

 

Only have to look up the M62 and see what Fergie did with Cantona to know Suarez is worth it. Yes, HE is that good!

 

Every single football fan out there would have Suarez in their team. Anyone who says otherwise is talking complete nonsense.

Lenke til kommentar

Liverpool har vært veike med Suarez før, så de har noe å bevise nå.

 

T-skjorte stuntet var pinlig, men det var igrunn hele "rasisme" saken også. Latterlig hvor overdrevet alt blir når det er Suarez som er involvert.

 

Han fortjener en straff, men sammenliknet med feks å gå inn for å ødelegge karrieren til en annen spiller er dette ingenting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

T-skjorte stuntet var pinlig, men det var igrunn hele "rasisme" saken også. Latterlig hvor overdrevet alt blir når det er Suarez som er involvert.

 

Han fortjener en straff, men sammenliknet med feks å gå inn for å ødelegge karrieren til en annen spiller er dette ingenting.

Ingenting blir overdrevet når Suarez er involvert, han bare gjør dumme ting ofte. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...