Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Lurer på hvor lenge det nå går før Liverpool supporterne klarer å forsvare dritten.....

 

Har kun sett én person så langt som har forsvart det Suárez gjorde.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

bilde

 

Du har ikke tenkt på at det der muligens er en trolleprofil da? Som bare er ute etter å representere Liverpool-supportere på en helt idiotisk måte? Men om det faktisk er en oppriktig Liverpool-supporter, så synes jeg ganske synd på ham. Uansett ikke representativt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Lurer på hvor lenge det nå går før Liverpool supporterne klarer å forsvare dritten.....

 

Dette er noe av det mer tragiske eg har sett på en fotballkamp.

 

Ehh...

 

Har du noe å si?

 

Han er ihvertfall ikke like psyko i hodet som cunten cantona

Lenke til kommentar

...

Fatter ikke at Ivanovic greier å holde hodet kaldt.

 

30x7rj5.jpg

Kjenner ikke til den kontoen der, men det er en god del kontoer som bare spyr ut sånne tullete ting hele tiden, enten for å være morsomme eller for å sette klubber i dårlig lys. Flesteparten av kommentarene til LFC-supportere jeg har sett har vært veldig fornuftige, men en har alltid visse unntak så klart.

Lenke til kommentar

Dere må ikke dra inn andre spillere for å svare Suarez. Og spesielt ikke noen som la opp for flere år siden..

Har man ikke noe annet enn å mene at det faktisk finnes verre folk enn Suarez så går det greit. Lyser igjennom tomklangen hos slike folk.

 

Dessuten var Hitler MYE verre enn Cantona. Ergo sum: Cantona var en gullgutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fatter ikke at Ivanovic greier å holde hodet kaldt.

 

Jeg fatter ikke at Suarez er så dum at han faktisk går bort til han og later som ingenting. Man ser ihvertfall tydelig at Chelsea fokuserer på å holde spillerne rolig i slike situasjoner. Det kan forekomme mye, men slik Suarez og Carragher holder på i dag er jeg glad vi slipper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har ikke tenkt på at det der muligens er en trolleprofil da? Som bare er ute etter å representere Liverpool-supportere på en helt idiotisk måte? Men om det faktisk er en oppriktig Liverpool-supporter, så synes jeg ganske synd på ham. Uansett ikke representativt.

 

Meget mulig at det er en trolleprofil og jeg er klar over at en god del Liverpool-supportere vil ha han bort, men det er ikke til å stikke under stol at det finnes enkelte unntak.

Lenke til kommentar

Er ikke overraska. Suarez er ikke den skarpeste kniven i skuffen.

 

Tror ikke han er ferdig i Liverpool. Tror ikke styret eller Rodgers har baller til det, han er rett og slett for viktig for dem.

Tap-tap for Liverpool dette uansett. Uten Suarez, er dette Liverpool-laget ikke noe mer enn et middels PL-lag og alt de har prøvd å bygge opp denne sesongen vil falle i grus, men om han blir så vil klubbens omdømme bli skadet ytterligere. Synes nesten synd på Rodgers her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...