.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Suarez <3 en av verdens beste fotballspiller. Jeg er så evig takknemlig for at han spiller for klubben i mitt hjertet <3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Er garantert supportere der ute som forsvarer en slik handling! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Lurer på hvor lenge det nå går før Liverpool supporterne klarer å forsvare dritten..... Har kun sett én person så langt som har forsvart det Suárez gjorde. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hahah, når man klarer å uttale noe sånt så burde man virkelig bli sjekket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 bilde Du har ikke tenkt på at det der muligens er en trolleprofil da? Som bare er ute etter å representere Liverpool-supportere på en helt idiotisk måte? Men om det faktisk er en oppriktig Liverpool-supporter, så synes jeg ganske synd på ham. Uansett ikke representativt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 ... Mhmmmm. Lurer på hvilken bit eg skal prøve meg på! 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Lurer på hvor lenge det nå går før Liverpool supporterne klarer å forsvare dritten..... Dette er noe av det mer tragiske eg har sett på en fotballkamp. Ehh... Har du noe å si? Han er ihvertfall ikke like psyko i hodet som cunten cantona Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Har du noe å si? De som kjenner meg påstår det går nonstop. Hvordan det? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Dere må ikke dra inn andre spillere for å svare Suarez. Og spesielt ikke noen som la opp for flere år siden.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 ... Fatter ikke at Ivanovic greier å holde hodet kaldt. Kjenner ikke til den kontoen der, men det er en god del kontoer som bare spyr ut sånne tullete ting hele tiden, enten for å være morsomme eller for å sette klubber i dårlig lys. Flesteparten av kommentarene til LFC-supportere jeg har sett har vært veldig fornuftige, men en har alltid visse unntak så klart. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Dere må ikke dra inn andre spillere for å svare Suarez. Og spesielt ikke noen som la opp for flere år siden.. Har man ikke noe annet enn å mene at det faktisk finnes verre folk enn Suarez så går det greit. Lyser igjennom tomklangen hos slike folk. Dessuten var Hitler MYE verre enn Cantona. Ergo sum: Cantona var en gullgutt. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Fatter ikke at Ivanovic greier å holde hodet kaldt. Jeg fatter ikke at Suarez er så dum at han faktisk går bort til han og later som ingenting. Man ser ihvertfall tydelig at Chelsea fokuserer på å holde spillerne rolig i slike situasjoner. Det kan forekomme mye, men slik Suarez og Carragher holder på i dag er jeg glad vi slipper. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr. President™ Skrevet 21. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 21. april 2013 YNEA - You'll Never Eat Alone 12 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Du har ikke tenkt på at det der muligens er en trolleprofil da? Som bare er ute etter å representere Liverpool-supportere på en helt idiotisk måte? Men om det faktisk er en oppriktig Liverpool-supporter, så synes jeg ganske synd på ham. Uansett ikke representativt. Meget mulig at det er en trolleprofil og jeg er klar over at en god del Liverpool-supportere vil ha han bort, men det er ikke til å stikke under stol at det finnes enkelte unntak. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Har man ikke noe annet enn å mene at det faktisk finnes verre folk enn Suarez så går det greit. Lyser igjennom tomklangen hos slike folk. Dessuten var Hitler MYE verre enn Cantona. Ergo sum: Cantona var en gullgutt. Hhaha. Du fikk kontret inn et ganske bra eksempel der. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 https://twitter.com/MikeTyson/following Jeg lo. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 https://twitter.com/...Tyson/following Jeg lo. Screenshot? For oss som ikke har twitter.. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Er ikke overraska. Suarez er ikke den skarpeste kniven i skuffen. Tror ikke han er ferdig i Liverpool. Tror ikke styret eller Rodgers har baller til det, han er rett og slett for viktig for dem. Tap-tap for Liverpool dette uansett. Uten Suarez, er dette Liverpool-laget ikke noe mer enn et middels PL-lag og alt de har prøvd å bygge opp denne sesongen vil falle i grus, men om han blir så vil klubbens omdømme bli skadet ytterligere. Synes nesten synd på Rodgers her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå