Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

At det ble gjort har nok usedvanlig lite med moderators forhold til suarez å gjøre. Det tror eg innerst inne du er kapabel til å fatte også.

 

Kan diskuteres :)

Folk kan godt klage på spillere og mene hva de vil, men 54 sider med klaging er vel litt vel i overkant? :)

Men det er en fin måte å få mange poster på et forum på, det skal dere ha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han er hvertfall den beste spilleren i Premier League nå for tiden, det kan ingen si noe på!

 

Tja, var ikke så god i forrige kamp, vi får se om han tar en RVP og faller helt i dass eller om han greier å dra seg opp snart. Beste spissen i alle fall en så lenge (sesong sett under ett).

 

2013 sin formspiller er/var Bale, vi får se om han også får et skudd for bauen.

Lenke til kommentar
Om en liten måned får vi se at spillerne i PL ikke er enig - men det bunner nok ut i at Suarez oppleves som usportslig av motspillerne, ikke at han ikke har vært den beste spilleren i år.

 

Er vel 2 faktorer som slår inn der, trynefaktor og om de har spilt mot han før. Er ikke så ofte de stemmer på hvem som er best , er i alle fall slik jeg har forstått det :)

 

Nei, det er bare Liverpool-fansen som forsvarer Suarez. Av en eller annen grunn.

 

Hvis de forsvarer han, hvorfor ikke?. Personlig har jeg ikke sett så mye til det, men er vel mer naturlig å forsvare en Liverpool spiller å forsvare f.eks Scholes eller Lampard hvis man er Liverpool supporter? :)

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Veldig ofte stemmes den beste spilleren fram - men det er klart trynefaktor også bestemmer. Giggs var god for 3-4 sesonger siden, men ligaens beste spiller var han nok ikke. Samtidig hadde Ronaldo vunnet kåringen 2 år på rad, så man stemte vel frem Giggs for å hedre spilleren for å være blant PLs beste i 20 år..

Lenke til kommentar

Spørs hvordan man ser på ting går jeg utifra?

Jeg personlig bryr meg lite om hvordan spillere oppfører seg på banen så lenge de ikke er hardbarka rasister, voldsmenn eller kriminelle. Det viktigste for meg er at laget gjør det bra.

 

Er en spiller uspiselig/ufyslig så får det så heller være. Da får han support så lenge han gjør det bra, men får smake konsekvensene av det når han gjør det dårlig :)

 

Samme som arbeidslivet generelt sett, om man liker en medarbeider eller ansatt spiller ikke så stor trille, så lenge de gjør jobben de er betalt for :)

Lenke til kommentar
Samme som arbeidslivet generelt sett, om man liker en medarbeider eller ansatt spiller ikke så stor trille, så lenge de gjør jobben de er betalt for :)

Jauda. Men eg går ikke rundt og skryter og bortforklarer alle de rare tingene mine ufyselige men flinke kolleger gjør.

 

Derimot skryter eg av de som er ihht kardemommeloven.

 

Om du tog an....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Men helt seriøst, hvis du skal trekke den parallelen: Hvis eg har en kollega som hele tiden setter meg og mine andre kolleger i et dårlig lys, så skal det ganske mye til for at han ikke får høre det over tid. Selv om han er flink i sitt arbeid.

 

Utenom det så er det dog litt på siden :)

Lenke til kommentar

Tror en del spillere har problemer med å stemme på Suarez som årets spiller, rett og slett på grunn av oppførselen hans. Husker godt da Nani herjet for et par-tre sesonger tilbake, og egentlig var den beste spilleren i PL. Selvfølgelig vant han ikke.

 

Både Bale og Van Persie har vunnet før, og jeg tror sjansen for at en av dem blir valgt igjen i år, er stor.

Lenke til kommentar

Jepp. Suarez er kjent som en hederlig fyr. Alt sammen han gjør er bare oppspinn.

 

 

Han prøver f.eks. her bare å kysse kragebeinet til Bakkal her som et tegn på kjærlighet som de gjør i Uruguay. Stakkars gutten er så misforstått atte.

 

Han er en hederlig fyr i det daglige liv. Han blir fort tent på banen, og gjør ting som oppfattes usportslig ved hver eneste anledning det kan stilles spørsmål ved en hendelse.

 

Vet du hvorfor Suarez reagerte på måten han gjorde i det klippet? Sa den andre spilleren noe grovt som kan ha utløst Suarez sin handling?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...