Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Tja, så vidt eg huskar, så vrei russaren seg i smerte og haldt seg på kneet etter den situasjonen, så det kan ikkje ha gjort så veldig vondt å bli trakka på ryggen.

 

Om du ser klippet fra flere vinkler, så får nok Zenit-spilleren mest vondt når Suarez tar sats på leggen hans (Suarez sin høyre fot). Til å ha så god koordinasjon som Suarez har, så har han ofte "ikke kontroll" på hvor han plasserer bena sine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om Suarez hadde stupt over Hubocan ville media blusset opp med at han filmet. Når han så vidt stepper over ryggen hans for å holde balansen etter at Hubocan faller rett foran han i stor fart klarer pina meg media å lage en stor sak ut av det også. Fyf.. Må si at Suarez har havnet i en veldig ugunstig situasjon pga. ryktet sitt..

Lenke til kommentar

Syns det er ganske tydelig at Suarez tråkker på han med vilje jeg. Han ser til og med rett ned på han. Syns det er trist at han skal oppføre seg sånn. Han har bedret seg denne sesongen, men han gjør fortsatt mye ufyselig.

 

Nå likte dog ikke jeg Suarez før han kom til Liverpool, og jeg liker han egentlig ikke enda eller. Selvfølgelig er det flott å ha en vanvittig god fotballspiller på laget, men han er ingen god ambassadør for klubben utad. Gjør fortsatt for mye tull. Men, mye skyldes den ekstreme vinnerskallen han har. Synd han spiller sammen med en haug bedritne talentløse spillere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enig med deg der. Det er en ganske kjei situasjon for Liverpool da. For ryktet sin skyld, burde de jo kvitte seg med han fortest mulig. Men på en annen side ville jo et Liverpool-lag uten Suarez vært forferdelig trist å se på.

 

Liverpool er ganske enkelt i en situasjon der man må holde på sine beste spillere, og bygge videre på det. Et salg av Suarez ville jo være en katastrofe i så måte.

Lenke til kommentar

For min del er det like klart at Suarez tråkker på mannen med vilje som det var klart at Huth tråkket på Suarez i fjor. Huth slapp vel unna - og det ser ut til at Suarez har tatt lærdom av hvordan man slipper unna med slike ufinheter.

 

Edit:

Jeg liker ikke Suarez, men samtidig vil jeg ha de beste spillere i PL - siden jeg følger den ligaen tett. Ja, Suarez har mange unoter, og han havner alltid i søkelyset på en "dårlig måte", men ferdighetene hans er også helt i toppsjiktet i verden.

 

Balotelli er et eksempel på en som også var i søkelyset, men samtidig var godt likt blant andre lags supportere.

 

Edit2:

Tror forøvrig neppe Liverpool selger Suarez for mindre enn £50M. Han har vist at han er vel så god som Torres var før Torres ble solgt..

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Han signerte jo ny kontrakt i høst, med 3-4 år igjen på kontrakten han alt hadde. Han signerte vel kontrakten for å gå opp i lønn, og da tviler jeg på Liverpool har en utkjøpsklausul på under £50-60M. Han ble vel kjøpt for £20M, og har blitt både viktigere og bedre enn Liverpool trodde da de først kjøpte mannen.

Lenke til kommentar

Liverpool har gjort mye dumt de siste sesongene, og spesielt i saker hvor Suarez har vært involvert, men jeg er villig til å sette mange penger på at de ikke har en lav utkjøpsklausul på Suarez.

T-shirt aksjonen og annet fjas har vel vært gjennomført fordi Liverpool innser de per dags dato er et middels Pl-lag uten Suarez. Mulig de er topp 8 lag uten Suarez, med Sturridge, men det får vi neppe svaret på uten å kjøre en simulering i FM!

Lenke til kommentar

Ser ut som Suarez er Liverpool, så mer Suarez da...

 

''UEFA will not investigate Luis Suarez

UEFA will not investigate Liverpool forward Luis Suarez over an alleged stamping incident with a Zenit St Petersburg defender.

Suarez was pictured stepping on Tomas Hubocan's back near the end of a Europa League match at Anfield last Thursday. Some commentators suggested Suarez deliberately stamped on his fallen opponent.

Referee Bjorn Kuipers, a Netherlands official on FIFA's shortlist for selection to the 2014 World Cup, did not punish Suarez.

Still, UEFA can use video evidence to review incidents.

UEFA says in a statement to the Associated Press that its "disciplinary unit has decided not to open a case."

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lei av at ALLE tråder i hele fotballforumet handler om Suarez sin filming,syting og annet dritt? Skriv det her!

 

SKRIV GJERNE I CAPS LOCK SÅ ALLE SER HVOR JÆVLIG FORBANNA DU ER. JEG KAN STARTE:

FYFAEN SÅ LEI JEG ER AV AT SUAREZ KONSTANT SKAL KLAGE, FILME, VEIVE MED ARMENE TIL DOMMERENE OG VÆRE EN PIKK PÅ BANEN. IKKE NOK MED DET, MEN HAN SER FAEN MEG UT SOM EN HEST!

 

FAEN !

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lei av at ALLE tråder i hele fotballforumet handler om Suarez sin filming,syting og annet dritt? Skriv det her!

 

SKRIV GJERNE I CAPS LOCK SÅ ALLE SER HVOR JÆVLIG FORBANNA DU ER. JEG KAN STARTE:

FYFAEN SÅ LEI JEG ER AV AT SUAREZ KONSTANT SKAL KLAGE, FILME, VEIVE MED ARMENE TIL DOMMERENE OG VÆRE EN PIKK PÅ BANEN. IKKE NOK MED DET, MEN HAN SER FAEN MEG UT SOM EN HEST!

 

FAEN !

 

Endelig bikket det over..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...