Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste moderne fotballklubber har i kontraktene sine at spillerene ikke skal gjøre noe som stiller klubben i et dårlig lys, og en god del har "moralklausuler"

 

Både av og på banen

 

Evans da, voldtekt ?

Han slapp de fri fordi de ikke hadde nok bevis for garantert domfellelse.

Se, jeg og kan nevne navn som ikke ble dømt for noe :)

 

Hva er poenget ditt egentlig? Du motsier deg selv i hvert eneste innlegg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke noe poeng å skrive "haha" i tusen linjer, for det fortjener innlegget ditt. Er du helt seriøs på at klubbene skal blande seg inn privatelivet til spillerne? Vet ikke hvor du jobber / studerer, men får håpe for din skyld at du ikke drikker, er utro eller gjør andre ting om du kan risikere å bli sparket.

 

Forskjellen på Giggs og Suarez er at Giggs oppfører seg på banen (det som betyr noe). Det er faktisk Liverpool som er den latterlige klubben her. De gjør ikke en dritt for å få slutt på det. Hadde Giggs vært i Liverpool når han var utro med brorens kone hadde hele klubben gått rundt i "we support what Giggs did".

 

Målløs.

 

Du trekker parralleller mellom å

- Drikke

- Være utro generelt

- Å oppføre seg skittent på fotball-banen (Komme med slengbemerkning i kampens hete)

 

med

- Utroskap foregått over 8 år med brorens kone.

 

Spørsmålet er, hvor mange "haha" fortjener innlegget ditt? Hvis du gjør noe så forkastelig som Giggs gjør, så fortjener du å bli sparket. Det skader omdømme og bare det å godta at en slik person skal få jobbe på din arbeidsplass er helt absurd.

 

Forskjellen på Giggs og Suarez er at Giggs er en dritt i det virkelige liv. Du klarer virkelig ikke å ta av deg fotball-brillene å faktisk se at det som skjer på banen ikke betyr noenting når Giggs har gjort som han har gjort?

 

Det siste du skriver blir bare en påstand, da forskjellen er så stor at det ikke kan sammenlignes.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Mange moralvoktere her, regner med at dere tar dere for prikkfritt i det ekte liv.

 

Jeg ser ikke noe galt i hverken det Giggs, Terry eller Suarez gjorde. Umoralsk (utroskap) og irrasjonellt (rasisme) for all del, men strengt tatt ikke noe som går utover noen andre enn de selv. Det å drikke eller drive med narkotika er vel strengt tatt heller ikke noe å agere noe særlig over.

 

Å skyte folk med luftgevær, overfall og voldtekt (uten at jeg skal dra inn spillere her) er vel strengt tatt de tingene vi heller burde reagere på.

Endret av PSV
  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://deadspin.com/5986060/luis-suarezs-free-kick-goal-to-put-liverpool-up-3+1-was-absolutely-world-class

 

Look, Luis Suárez is kind of a dick. He was banned for racism, he's a notorious diver, and he's arrogant.

 

On that last bit, though, he might have reason to be. Here's his top-notch free kick goal—his second off a set piece on the day—and one that you won't see replicated off the foot of anybody else not named Ronaldo or Messi..

 

:)

Ikke så sikker på det siste men ikke mange som treffer sånn :)

Artig å se han ble nevnt av de i kolonien :)

Lenke til kommentar

 

 

Målløs.

 

Du trekker parralleller mellom å

- Drikke

- Være utro generelt

- Å oppføre seg skittent på fotball-banen (Komme med slengbemerkning i kampens hete)

 

med

- Utroskap foregått over 8 år med brorens kone.

 

Spørsmålet er, hvor mange "haha" fortjener innlegget ditt? Hvis du gjør noe så forkastelig som Giggs gjør, så fortjener du å bli sparket. Det skader omdømme og bare det å godta at en slik person skal få jobbe på din arbeidsplass er helt absurd.

 

Forskjellen på Giggs og Suarez er at Giggs er en dritt i det virkelige liv. Du klarer virkelig ikke å ta av deg fotball-brillene å faktisk se at det som skjer på banen ikke betyr noenting når Giggs har gjort som han har gjort?

 

Det siste du skriver blir bare en påstand, da forskjellen er så stor at det ikke kan sammenlignes.

 

Du begynner å gå langt for å få Suarez til å virke grei. Vi diskutere fotball, du er tydeligvis, og 5 andre, mer opptatt av hva spillerne gjør utenfor banen. Hva Giggs, JT og Suarez gjør utenfor banen er jeg likegyldig til. Om de vil ha 4 kant med mora til Sterling kan de gjerne ha det for min del, jeg bryr meg svada der.

 

Det som betyr noe er oppførsel for banen. Suarez jukser i er spill vi elsker. Det er faktisk ikke rart den lille dritten blir hatet. I tillegg klarer Liverpool fans å forsvare han. Som Latias er inne på så er argumentene de samme som lir brukt hver gang, og i tillegg helt på jordet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Den som sier laget hans ikke har noen som filmer/jukser, han lyver.

Husker vel ikke Droga sin "peekaboo" regner jeg med ?

Oscar som filmet seg til gult kort ?

 

Jeg har bare en ting å si før jeg ikke gidder å si noe mer on dette, men å kalle et annet menneske en dritt er så tragisk at det vitner om dype mentale problemer...

 

Må som det er sagt, kan vi diskutere fotball igjen?

Tror dere Chelsea greier å holde hodet over vannet, eller vil de bli forbigått før slutten av sesongen ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...